Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בקרוב: החמרה בתקנות התעבורה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4260 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בשלב הבא השיטה הנורווגית?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

שלילה אוטומטית בנסיעה שהיא מעל המהירות המותרת מחוץ לעיר - עכשיו לא יהיו פקקים כי כולם יהיו בשלילה.

אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
בשלב הבא השיטה הנורווגית?

 

בשלב הבא המצלמה גם "סוגרת מעגל" ומאיידת את הנהג הממהר בעזרת לייזר עוצמתי.

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

פורסם

הרי מה הדבר הכי חכם לעשות אחרי שמגלים שההשקעה במצלמות המהירות ירדה לטמיון (כי המדינה השקיעה יותר ממה שקיבלה בקנסות)?

לשפוך עוד כסף (של כולנו, האזרחים משלמי המיסים) להשקעה שכבר הוכיחה שהיא לטמיון.

הגיון צרוף.

 

זה נראה כמו הצעה מרוככת להצעה שהעליתי לפני כמה שבועות, מההצעה ההיא ירד מהפרק עניין של מי שנשפט ונמצא אשם יקבל קנס כפול.

יש דברים חשובים כאן, נהיגה בשכרות (למרות שאני לא מסכים עם דרך האכיפה הנוכחית) או תחת השפעת סמים, הפקרת פצוע אחרי תאונה וחציית פסי רכבת הן עבירות שראוי לקבל עליהן שלילה מנהלתית (או אופציה עדיפה: תיעדוף למשפט מהיר בתאריך קרוב), לשים אותן במשפט אחד עם "מהירות מעל המותר מחוץ לעיר" זה פשוט עוול לעבירות המסוכנות באמת שמצוינות בתחילת המשפט.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
יש דברים חשובים כאן, נהיגה בשכרות (למרות שאני לא מסכים עם דרך האכיפה הנוכחית) או תחת השפעת סמים, הפקרת פצוע אחרי תאונה וחציית פסי רכבת הן עבירות שראוי לקבל עליהן שלילה מנהלתית (או אופציה עדיפה: תיעדוף למשפט מהיר בתאריך קרוב), לשים אותן במשפט אחד עם "מהירות מעל המותר מחוץ לעיר" זה פשוט עוול לעבירות המסוכנות באמת שמצוינות בתחילת המשפט.

 

מסכים לחלוטין, אבל מה לעשות שמהירות מעל המותר בדרך בין עירונית, למרות היותה אחת העבירות הזניחות כגורם לתאונות היא גם אחת הכי נפוצות והכי קלה לאכיפה?

 

עד שלא תהיה מצלמה שיודעת לזהות "הפקרת פצוע", "נהיגה בשיכרות" וכד' בצורה אוטומטית המצב לא ישתפר ואם לשפוט לפי הכתבה אף ידרדר.

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

פורסם

אותי מטרידה העובדה שהשוטר יכול לתת דו"ח על עבירה שיש לו "חשד סביר" שבוצעה. הוא לא יהיה חייב בכלל לראות את העבירה או להוכיח שהיא בוצעה.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

נוהג בקופרה (משופרת בפילטר פתוח חס וחלילה, חס ושלום, אלוקים ישמור, עבריין על שכמוך) ? סביר להניח שבנסיעה הזו עברת את המהירות המותר, יאללה קח דו"ח. עכשיו נראה אותך גיבור מנסה לערער עליו.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
בשלב הבא השיטה הנורווגית?

 

למי שלא יודע - בנורווגיה נהג שנלכד נוהג ב-40 קמ"ש ויותר מעל המהירות המותרת זוכה ב-18 ימי שהיה במתקן של הממלכה, ללא משפט.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
אותי מטרידה העובדה שהשוטר יכול לתת דו"ח על עבירה שיש לו "חשד סביר" שבוצעה. הוא לא יהיה חייב בכלל לראות את העבירה או להוכיח שהיא בוצעה.

 

כנראה שזאת התשובה של המשטרה למצלמות DVR.

 

היום זה עובד כך:

א. אתה אשם.

ב. לך תוכיח אחרת.

 

בעתיד הקרוב(?):

א. נראה לי ראיתי שאתה אשם.

עריכה אחרונה על ידי iluxxxa
פורסם
הרי מה הדבר הכי חכם לעשות אחרי שמגלים שההשקעה במצלמות המהירות ירדה לטמיון (כי המדינה השקיעה יותר ממה שקיבלה בקנסות)?

לשפוך עוד כסף (של כולנו, האזרחים משלמי המיסים) להשקעה שכבר הוכיחה שהיא לטמיון.

הגיון צרוף.

.

ירדה לטימיון היא לא, כי יש הכנסות מכובדות מהמצלמות, הגיוני גם.

 

זה הכי מדאיג לדעתי: "מעבר לכך, קובעת ההצעה כי גם מקרים בהם שוטרים כלל לא ראו את העבירה מתבצעת יכולים להעניק שלילה מנהלתית של שלושה חודשים לנהגים"

!AWDSOME

פורסם

אההה ספק סביר...יאללה כולנו בשלילה.

שוטרים שקמו עצבניים בבוקר...יתנו דוחות. שוטר שלא סובל את השכן שלו...דוח. לא קיבל סקס בלילה...דוח.

כל רכב משנת 80 ומעלה שיכול לנסוע מעל 80 קמ"ש...דוח.

ספק סביר...סביר להניח שכל הישראלים נוסעים מעל המותר.

 

מה שיקרה זה במידה ויש 2 רכבים שנוסעים אחד אחרי השני, הרכב הראשון רואה שיש מצלמה ברמזור, ישר שם ברקס ומאט את הרכב ל-70 קמ"ש, זה שאחריו רואה ירוק מהבהב ובאינסטינקט שם גז...תאונה!!! נכון שזה יכול לקרות בלי קשר למצלמה אבל הסיכון יהיה גבוה יותר.

כמה נפגעים יהיו? בואו נעשה חישוב.

כן...שמירת מרחק. כן...חוק חדש ברמזור עם מצלמה. כן אנחנו ישראלים!!!

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

פורסם
למי שלא יודע - בנורווגיה נהג שנלכד נוהג ב-40 קמ"ש ויותר מעל המהירות המותרת זוכה ב-18 ימי שהיה במתקן של הממלכה, ללא משפט.

 

בנורווגיה שוטר לא יכול להחליט שהוא ראה מישהו שעשה עבירה.

בישראל , אם התקנות יעברו, השוטר יכול להגיד שאתה נסעת 40 קמ"ש מעל למותר . למה? כי יש לך STI וזה לכשעצמו חשד סביר.

בנוסף - בנרווגיה יש מסלולים וספורט מוטורי.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
למי שלא יודע - בנורווגיה נהג שנלכד נוהג ב-40 קמ"ש ויותר מעל המהירות המותרת זוכה ב-18 ימי שהיה במתקן של הממלכה, ללא משפט.

 

בעיר או בכלל? אם זה בעיר זה דיי סביר, 90 במקום 50 בדרך עירונית זה לחפש צרות.

אם מדובר על כבישים בינעירוניים, זאת אומרת משהו שמקביל ל-130 קמ"ש על כביש 4 או 150 קמ"ש על כביש 6 זה טירוף מצד המחוקק.

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים


×
×
  • תוכן חדש...