Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בקרוב: החמרה בתקנות התעבורה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4262 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא בטוח שזה משהו שיקרה כל כך מהר.

אמנם המצלמה (הבודדת, עם שני פסי דריכה) קיבלה חזקת אמינות (כי מספיקה רמת דיוק מסוימת של T כדי להוציא את V מתוך המשוואה S=VT, ודיוק גבוה מכך לא בא לידי ביטוי (בטח כשמפחיתים 5 קמ"ש).

אבל מערכת שתקבל את הנתונים (זמן מעבר של רכב בעמדה 1, זמן מעבר של אותו רכב בעמדה 2) שיהיו מסונכרנים ביניהם זה לא כזה פשוט.

ויש כמובן צורך בדיוק גבוה יותר כי ה-S גדול בהרבה (במקום מטרים בודדים מדובר על קילומטרים או עשרות קילומטרים, סדר גודל של פי 1000-10000).

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מספיק שיהיה סנכרון אמין של השעון של המצלמות. לא צריך להגדיל את הדיוק של מדידת הזמן כשהמרחק (S) בין נקודות המדידה גדל - ההפך הוא הנכון!

אגב, לא טענתי שזה יקרה מחר בבוקר אבל אי אפשר לאמור שאין לזה היתכנות.

פורסם
מספיק שיהיה סנכרון אמין של השעון של המצלמות. לא צריך להגדיל את הדיוק של מדידת הזמן כשהמרחק (S) בין נקודות המדידה גדל - ההפך הוא הנכון!

אגב, לא טענתי שזה יקרה מחר בבוקר אבל אי אפשר לאמור שאין לזה היתכנות.

 

בוודאי שיש היתכנות.

על הסכנרון האמין בדיוק מדובר, זה לא משהו שיש בשלוף, צריך להוכיח שיש סיכנרון אמין מעל ספק סביר.

 

וכשטווח המדידה גדל יש משמעות גדלה לסכנרון השעון, סטייה של 1% על הזמן שלוקח לעבור 5 מטר היא אפסית, על הזמן שלוקח לעבור 20 ק"מ היא הופכת להיות משמעותית הרבה יותר (אבסולוטית, במספרים שלפני הנקודה), שהרי לא מנפיקים דו"ח עם שברי קמ"שים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אתם מדברים על היתכנות? באירופה ובמיוחד באנגליה הדבר הזה (מהירות ממוצעת) עבד כבר. אל דאגה.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

סינכרון שעוני המצלמות הוא עניין טריויאלי לחלוטין. מסתנכרנים לשעון GPS, או, אפילו, רשת סלולרית, וכל המצלמות בארץ מסונכרנות ברמה של שברירי שניה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
השוטר יכול להגיד שאתה נסעת 40 קמ"ש מעל למותר . למה? כי יש לך STI וזה לכשעצמו חשד סביר..

לא צריך להיות בעלים של STI בשביל לעמוד בדרישות הסעיף של "חשד סביר". הרכב הוא לא שיקבע אם לעצור אותך, מצב הרוח של השוטר- כן.

פורסם
אתם מדברים על היתכנות? באירופה ובמיוחד באנגליה הדבר הזה (מהירות ממוצעת) עבד כבר. אל דאגה.

 

והמצלמות היו קבילות באירופה כמה שנים לפני הגעתן לארץ, ועדיין היה צורך בקביעת בית משפט כדי לקבל "חזקת אמינות".

זה לא שונה.

 

סינכרון שעוני המצלמות הוא עניין טריויאלי לחלוטין. מסתנכרנים לשעון GPS, או, אפילו, רשת סלולרית, וכל המצלמות בארץ מסונכרנות ברמה של שברירי שניה.

 

נדמה לך שזה טריוויאלי, ומה קורה כשיש סערה שבה אות ה-GPS לא נקלט טוב? ומה קורה כשהרשת הסלולרית נופלת (מי זוכר שלפני לא הרבה שנים נפלה לסלקום הרשת לחצי יום או יותר?) מה קורה בשני המקרים כשמופעל ל"א?

 

זה רחוק מלהיות טריוויאלי, ואני בספק עד כמה הממשל האמריקאי מוכן להבטיח לך אמינות כזאת של ה-GPS (שהיא אחרי הכל, מערכת שהם נותנים שימוש בה בחינם).

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
״קיים חשד סביר״, אולי בעצם לוביסטים של יבואני DVR יזמנו את החוק כדי לגרור קניה המונית של מצלמות כהוכחה עתידית לחפותם?

 

נשבע לך שבדיוק חשבתי על זה תוך כדי קריאת השרשור.

וברור שעכשיו תהיה קניה המונית של dvr לרכב.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)


×
×
  • תוכן חדש...