Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה ריו טורבו דיזל


golf_sdi
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

חשבתי לקנות רכב מסוג זה, שנתון 2008 ומעלה, מנוע 1.5 טורבו דיזל וגיר רגיל.

ראשית שמתי לב שרוב המכוניות האלה הן מוניות לשעבר על קילומטרז'ים שנעים בין 300-400 אלף ק"מ.

כמו כן הבנתי שהרכב חסכוני מאוד וצורך 1 ל-20 ליטר לק"מ משולב.

 

אני מעוניין לשמוע חוות דעת מאנשים עם ניסיון ברכב זה, מה דעתכם על הרכב באופן כללי? מהי רמת הנסיעה בו? האם הוא באמת חסכוני כמו שאומרים? איך הרכב סוחב בעליות? מה לגבי הקילומראז' הגבוה, זה דבר שצריך להרתע ממנו? הרכב הזה אמין ולא מסובך לטיפול באופן כללי?

 

האם יש מגרשי רכב למינהם, בהם יש היצע גדול של רכבים מסוג זה?

 

תודה מראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע איך הדיזל של הדור הקודם, אבל הדיזל של הדור הנוכחי קיבלה כמה וכמה קללות על תהליך רגנרציה לא טוב שדופק את הממיר אם אתה נוסע רק בעיר.

 

קילומטרז גבוה בדיזל זה לא סיפור גדול, כשזה מטופל טוב ולא עבר כל קילומטר במקסימום מאמץ... רואה לאן זה הולך? לא רק שנהגי מוניות בדרך כלל לא מטפלים במורשה, אם הם בכלל מטפלים בזמן... והם נוהגים כמו מטורפים כל הזמן.

 

הייתי ממליץ לקנות רכב שהוא לא מונית לשעבר, או בכלל בנזין. החכסון בדלק לא שווה את הבזבוז במוסכים ובצד של הדרך בעקבות בעלים קודמים שלא אוהבי רכב כמו הפורום הזה.

 

במידה ואתה מוצא אחת מיד פרטית, או אפילו יוצאת ליסינג פרטי, אולי שווה לך להסתכל קרוב יותר. אבל נראה לי שבמוניות אתה בעיקר תבזבז זמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...