Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4273 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

מזה כחודש כשאני עוצר ישנן קפיצות קטנות של הטורים ברכב. כשאני בניוטרל הקפיצות מפסיקות מעט.

בנסיעה אין לי כלל בעיה.

לפני כשבוע וחצי נסעתי למוסך והרעידות הפסיקו ולכן המוסכניק לא מצא כלום,

כמו כן הוא חיבר את הרכב למחשב על מנת לבדוק תקלות ולא מצא כלום.

כך במשך שבוע וחצי לא היו כלל רעידות.

היום נסעתי ושוב הן חזרו ואף התגברו מעט.

קראתי פה בפורום בעיות שאני חושב שהן דומות, האם מדובר במצערת/סליל הצתה?

אם כן כמה דבר כזה אמור לעלות והאם חייבים לטפל או שאפשר למשוך עוד שבוע שבועיים?

במידה וזאת לא הבעיה אשמח לשמוע את דעתכם בנושא.

 

תודה

פורסם
עד איפה קופצים הטורים?

ב- D בעמידה הטורים אמורים להיות בין 600-750 סל"ד.

 

כמעט עד 2, מרגישים גם שהאוטו רועד טיפה וקופץ מעט.

פורסם

אולי יש בעיה בחיישן MAF?

אני במקומך הייתי ניגש למכון להזרקות דלק לבדיקת העניין,

האם בוצע ניקוי בית מצערת?

 

פורסם

מה זה חיישן maf?

והאם חייבים ללכת למכון הזרקות או שאפשר ללכת למוסך רגיל לדעתך?

האם מישהו מכיר מקום אמין באזור באר שבע ודרומה?

פורסם
מה זה חיישן maf?

והאם חייבים ללכת למכון הזרקות או שאפשר ללכת למוסך רגיל לדעתך?

האם מישהו מכיר מקום אמין באזור באר שבע ודרומה?

 

קודם כל אתה יכול לקרוא בשרשור הבא על החיישן:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?78468-%D7%9E%D7%94%D7%95-%D7%97%D7%99%D7%99%D7%A9%D7%9F-%D7%94-MAF

 

לא הייתי הולך למוסך רגיל עם הבעיה הזאת, מכונים להזרקות דלק מומחים למצוא

את הבעיות האלה של המשחק עם הטורים ובנוסף יש להם את כל המכשור הדרוש.

לצערי אין לי מושג לגבי מקומות בדרום הארץ אבל אולי מישהו בפורום יוכל לתת המלצה.

 

×
×
  • תוכן חדש...