Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4163 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

המחיר של ברגר סאלון בכניסה ליקום [ליד שפיים] יקר ביחס למתחרים באזור. גם התוספות שלהם על הפנים. יחד עם זאת, ההמבורגר מאוד טעים. מאוד.

אני מסכים שקשה ליפול בגלל בשר. זה לא אומר שזה לא טעים מאוד. בשר במעשנת זה משהו שיכול להעיף לי את הסכך בקלות. איזה נקניק טוב בצורה יוצאת דופן גם. עם סטייק זה בעייתי, בשבילי לפחות. זה לא אומר שאני אוהב סטייק פחות מנקניק או בשר מעושן, פשוט סטייקים ברמה גבוהה לא נבדלים זה מזה יותר מדי ולא יוצרים הפתעה. קשה להביא אפקט וואו עם בשר, אחרי שטעמת בכמה מקומות טובים. אולי אם יצא לי לטעום קובה ביף פעם.

אם הייתי מחפש ריגוש או חוויה קולינרית הייתי הולך לקורדיליה או הרברט סמואל. יהיה שם וואו בודאות, בעיקר כי יהיה משהו שונה. זה לא אומר שזה יהיה בהכרח טעים יותר מסטייק טוב, זה פשוט משהו שונה. סטייק זה אחד הדברים שהכי קשה להפתיע איתם. בעיניי לפחות.

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כחובב בשר מושבע שביקר בכל אחת מהמסעדות כאן, אדרג את המלצתי:

סטקיית הבוקרים, הרעיון המחיר האיכות והשרות.

לימוזין

דוניה רוסה

סינטה בר

שווארמה במבינו

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

סטקיית הבוקרים? באמת? מדובר על המסעדה מול קניון חיפה, נכון? הייתי הולך לשם מדי פעם עם החברים עד שלפני משהו כמו שנתיים, כמה פעמים ברציפות (שהתפרסו על איזה חודשיים) האוכל היה פשוט מגעיל. מאז הפסקנו ללכת.

"ai motoare capul doare"

פורסם
המחיר של ברגר סאלון בכניסה ליקום [ליד שפיים] יקר ביחס למתחרים באזור. גם התוספות שלהם על הפנים. יחד עם זאת, ההמבורגר מאוד טעים. מאוד.

אני מסכים שקשה ליפול בגלל בשר. זה לא אומר שזה לא טעים מאוד. בשר במעשנת זה משהו שיכול להעיף לי את הסכך בקלות. איזה נקניק טוב בצורה יוצאת דופן גם. עם סטייק זה בעייתי, בשבילי לפחות. זה לא אומר שאני אוהב סטייק פחות מנקניק או בשר מעושן, פשוט סטייקים ברמה גבוהה לא נבדלים זה מזה יותר מדי ולא יוצרים הפתעה. קשה להביא אפקט וואו עם בשר, אחרי שטעמת בכמה מקומות טובים. אולי אם יצא לי לטעום קובה ביף פעם.

אם הייתי מחפש ריגוש או חוויה קולינרית הייתי הולך לקורדיליה או הרברט סמואל. יהיה שם וואו בודאות, בעיקר כי יהיה משהו שונה. זה לא אומר שזה יהיה בהכרח טעים יותר מסטייק טוב, זה פשוט משהו שונה. סטייק זה אחד הדברים שהכי קשה להפתיע איתם. בעיניי לפחות.

 

בורגר סאלון באמת מעולים, אני דווקא לא רואה את המחירים שלהם כגבוהים במיוחד. 51 ש"ח לצ'יזבורגר 220 גרם נראה לי סביר ואני חושבת שמנה מקבילה בBBB למשל תעלה יותר. אבל ההמבורגר הכי טוב שאכלתי בחיים נמצא בברביס באילת.

לגבי הסטייקים אני מסכימה איתך, קשה מאוד להיות מופתע במסעדות, למרות שיש מסעדה אחת שהצליחה "להעיף לי את הפוני" כל פעם מחדש, אבל גם היא נמצאת באילת-המחבוא של אדי.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

לא לא, צלולה לגמרי. כשאכלתי שם פעם ראשונה לקחתי את ההמבורגר הקלאסי שלהם והיה בסדר ואז קיבלתי שכל ועברתי להזמין את המיוחדים. הים תיכוני שלהם פשוט..:crazyeyes:onfire:

שיט, עכשיו בא לי לאילת.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה לא משפר חוויות, זה גורם לך לשכוח את החוויה ולהתעורר עם כאב ראש.

כדי לשפר חוויה קולינרית משתמשים בחומר אחר :wink:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם כבר הגעתם לעסוק בהמבורגרים-

למישהו יצא לאכול ביומנגוס בצומת רופין \ כפר מונש?

פורסם

כולם התלהבו מיומנגוס בהתחלה. אני תמיד מאלו שאוהב את הבשר ולא התוספות שלו. ההמבורגר שלהם פשוט לא טעים לי. הצ'יפס מלא שמן [ואין שום תוספת אחרת, רק צ'יפס]. בנוסף, המקום ממש לא היגייני. לא ממליץ בכלל.

 

לימוזין היה נחמד. באנו רעבים מאוד ולאף אחד לא היה כוח למנות פתיחה. הזמנו איזו כרובית מטוגנת בבירה עם צ'ילי ליד המזטים שהם מגישים, בירות ומיץ תפוזים כדי לנשנש עד שיגיע הבשר. פעמיים סטייק פילה 300 גר', שיפוד שמכיל קצת סינטה קצת אנטריקוט וקצת פילה, פילה דניס וצלעות טלה 300 גר' [סה"כ 5 מנות ל-4 אנשים]. כל זה הספיק להשביע אותנו לחלוטין. הפילה היה מעולה - עשוי מדיום בדיוק כמו שאני אוהב. טעמתי קצת מהצלעות והיה מצוין. כולם אמרו שהכל טעים. הדניס היה ככה ככה. בתוספות כמעט לא נגענו [צ'יפס, אורז וכדומה], כי לא היה מקום בבטן. אכלנו רק סלט ושעועית ירוקה. הכל לווה בגולדסטאר מהחבית ומיצים [תפוזים + לימונדה]. סה"כ הקנס 740 שקלים ללא טיפ לארבעה סועדים שבעים עד אפס מקום. מחיר סביר לכל הדעות. במיוחד למי שמגיע מהמרכז. סה"כ חוויה חיובית. אשמח לחזור בעתיד.

 

מודה שוב לכולם על ההמלצות. בפעם הבאה איישם.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
כולם התלהבו מיומנגוס בהתחלה. אני תמיד מאלו שאוהב את הבשר ולא התוספות שלו. ההמבורגר שלהם פשוט לא טעים לי. הצ'יפס מלא שמן [ואין שום תוספת אחרת, רק צ'יפס]. בנוסף, המקום ממש לא היגייני. לא ממליץ בכלל.

 

 

מנות מוגזמות בלי טעם (גם מילולית וגם מטאפורית)

 

וואלה, חבר בעבודה הלך וממש התלהב, ואחרי זה גם קראתי כמה ביקורות מפרגנות ברשת,

ציננתם את ההתלהבות שלי יותר מהר מאתגר דלי קרח :-P

פורסם

תלך ותנסה. כל אחד והחוויה שלו. הרבה אנשים אוהבים לאכול שם, כי יש המבורגר מבשרים שונים ועם תוספות מגוונות. אני שהזמנתי את ההמבורגר הרגיל - פשוט לא אהבתי אותו. בנוסף, חבר שאכל לפנינו טען שיום אחרי סבל מכאכי בטן [וכל המשתמע מכך]. אנחנו לא האמנו לו, כי הוא מאלו שתמיד מגזימים בתגובות. הלכנו בעצמו, טעמנו, לא חזרנו לשם מאז בגלל התגובה לעיל; וגם לנו ביום למחרת היו אותן הבעיות כמו לחבר. וואלה צדק.

כשיש ביקורות מנוגדות - נסה בעצמך.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

במיט הייתי פעמיים - פעם ראשונה לפני כ-4 שנים ופעם שניה לפני כשנה. הפעם הראשונה הייתה בסדר גמור, השניה נפילה, גם באוכל וגם בשירות.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932


×
×
  • תוכן חדש...