Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זקוק לייעוץ לקניית רכב עד 30,000


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4285 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם,

 

זה הרכב הראשון שאני רוכש בעצמי עד כה נהגתי תמיד ברכבים של משפחה וכל זה,החלטתי לקנות רכב

והתקציב הוא כמו שאתם רואים 30,000.

 

מה שחשוב לי יותר מהכל שכמובן יהיה רכב שנוטה לעשות כמה שפחות בעיות וצריכת הדלק כמה שיותר נמוכה.

לא משנה לי הצורה שלו וכמה מהר הוא מגיע מ 0 ל לא יודע כמה קמ"ש זה לא מה שמשחק תפקיד מבחינתי,

העיקר שהוא לא זולל דלק יציב מבחינת אי בעיות תקלות וכו'.

שנתון במסגרת המחיר אני יודע שזה לא יהיה 2012 מן הסתם בתקציב שלי.

 

וכמובן כל טיפ שיש לכם בשביל הרכישה הראשונה אני אשמח לשמוע.

 

תודה

פורסם

איתמר בגדול אופי הנסיעות הוא בגוש דן,עבודה לימודים יציאות פה ושם לא נסיעות ארוכות.

אולי בסופשים פה ושם נסיעה ארוכה איזה פעם פעמיים בחודש לא יותר מזה וגם זה בספק.

לכן אפשר לומר שמספר הק"מ יהיה נמוך,

מעדיף אוטומט.

פורסם

הסיריון לא כזאת חסכונית בעיר כמו שעושים ממנה.

קניתי לפני חודשיים במטרה של חיסכוו בדלק והיא עושה לי 1ל9 בממוצע.

×
×
  • תוכן חדש...