Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4287 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני רואה שבהודעה הקודמת שלי שכחתי לשים את הלינק לאוהל שאני מתכנן ל זוג + 2.

זה אוהל שרשום עליו שהוא מיועד ל8, אבל תכלס כמו שניתן לראות לפי החישובים למעלה אין שום קשר בין מה שיצרן האוהל מצהיר לגודלו.

 

מה דעתכם על האוהל הזה?

 

http://www.amazon.com/gp/product/B001TSCF96/ref=ox_sc_sfl_title_1?ie=UTF8&psc=1&smid=ATVPDKIKX0DER

 

נראה טוב, מחיר טוב...אלא אם כן אתה גר בארצות הברית.

רק עם המשלוח והמיסים זה כבר עולה יותר מכפול מחיר.

אם יש משהו שאני שונא באמזון זה שהוא לא ידידותי בשיט לצרכן הישראלי.

פורסם

הפוך גוטה הפוך.

 

אמזון מאוד ידידותי לצרכן הישראלי ביחוד בחודשים באחרונים שפתחו לא מעט מוצרים למלוח לישראל.

פה המוצר פשוט כבד ועלות השילוח גבוהה.

 

מחירו דרך אמאזון 990 שקל.

 

המחיר הכי זול דרך היבואן הוא 1440.

פורסם

מדידה היא לפי כמות אנשים בשקי שינה שיכולים לשכב הפוך (רגלים לצד ראש).

בצורה כזאת הכל מסתדר. אוהלים ומזרנים פתיחה מהירה הרבה יותר נוחים, אבל החיסרון שלהם הוא בנפח.

יש לי כמעט קוב של נפח הטענה ועדיין איכשהו אני מצליח למלא אותו כשאנחנו יוצאים לקמפינג.

eqahybem.jpg

×
×
  • תוכן חדש...