Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שירות חדש: תרומת איברים בהודעת SMS


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4303 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול בערב אנחנו נוסעים בכביש מהיר תלת-נתיבי ואחרי שסיימתי עקיפה רציתי לעבור לנתיב הימני ביותר כי עוד מעט היינו צריכים לרדת מהמחלף, עד כאן הכל תקין, נוסע קצת בימני ורואה רוכב דו"ג בנתיב האמצעי "טוב" אומר לעצמי, "לא נעקוף אותו מימין, לא חוקי ומסוכן.

 

נעמד מאחוריו באמצעי כי אני רואה שהוא מתכוון לעבור לנתיב הימני, אבל לא, הוא מזגזג בין פס ההפרדה למרכז הנתיב.

 

את ההתנהגות הזאת סחבק לא מצליח להבין ויוצא לעקיפה וקולט שהרוכב מתעסק בטלפון, הוא אפילו בלי מעיל רכיבה אלא בגופיה, לא חארם על העור? יש אנשים שמאד זקוקים לעור במצב טוב!

 

מישהו יכול להסביר לסחבק מה גורם לבנאדם לעשות כאלו שטויות על הכביש?

פורסם

כן זאת גם אופציה. אלה שני סוגי הרוכבים שאני מכיר שרוכבים ככה.

ילדים על טוסטוסים וילדים על אופנועי ספורט.

 

המיגון פשוט נורא מגביל אותם, ולמי איכפת שבלי מיגון, גם בנפילה במהירות הכי קטנה, הפציעה תהיה כואבת.

 

אל תחפש היגיון, אלה אנשים בלי היגיון, וגם בלי הרבה שכל למען האמת.

 

כשאני רכבתי, גם בימי הקיץ החמים ביותר, תמיד הייתי עם מכנס ארוך, נעליים סגורות וקשיחות, מעיל, כפפות וכמובן קסדה. גם הקסדה לא הייתה קסדה בשקל תשעים, אלא קסדה ברמה גבוהה מאוד עם רמת בטיחות גבוהה, שעלתה כמה אלפים.

להתקלח אחרי שאתה מזיע הרבה יותר קל מלהתקלח במחלקה האורתופדית עם תחבושות על כל הגוף.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
נכון שהוא היה על אופנוע ספורט? משהו בסגנון של CBR600 או משהו כזה?

 

דווקא ממה שיצא לי לראות הרוכבים על אופנועי ספורט כבדים מתנהגים ונוהגים לרוב בצורה נורמלית.

לעומת זאת על טוסטוסים קטנים ניתן למצוא כמות הרבה יותר גדולה של דבילים.

V5

פורסם

למרות שדבילים ניתן למצוא בכל קטגוריה, אני גם שם לב שרוכבים על כלים כבדים יותר הרבה יותר רציניים ומתנהגים על הכביש בהתאם.

פורסם (נערך)
רק אני חשבתי שמדובר באפליקציית סמארטפון חדשה ?

 

לא, אבל לפחות זה גרם לך להכנס לשרשור.

 

דווקא ממה שיצא לי לראות הרוכבים על אופנועי ספורט כבדים מתנהגים ונוהגים לרוב בצורה נורמלית.

 

כן ולא. רוכבים על אופנועים כבדים אתה פשוט (הרבה) פחות רואה. דווקא במפגשים שלי איתם הם חולפים מהר מאוד על פני מראות הצד (ס"מ בודדים מחיכוך) ובסל"ד מחריש אזניים.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם

יום שלישי האחרון. 8 בערב, חוזר מלויה בבית עלמין ירקון.

אני על הנתיב השני, מסיים עקיפה של משאית ומאותת לחזור לימני.

אני בודק מראה ימנית לפני חזרה לנתיב ולרגע משהו מרגיש שם מוזר (8 בערב - חושך. רק התאורה הצהובה של הכביש).

לפני שאני מבין מה קורה, עובר אותי אופנוע כבד עם הפנס הקדמי מאיר את השמיים - הוא עקף אותי תו"כ ווילי.

 

לך תסביר אח"כ לחוקר תאונות למה לא ראית אותו במראה.

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

הכי נוראיים זה האלה על הנינג'ות 250 ועל ההונדות החלשות(250).

אני נוסע ואחד מחליט שדווקא עכשו מתאים לו לסוע על גלגל אחד.

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

פורסם

רוכבת הרבה על הCBR250 כהרכב נח בבית.

רואה יותר מידי טוסטוסים עושים שטויות בכביש (וללא מיגון :shock:) מאשר אופנועים כבדים יותר.

מה לעשות שמטומטמים יש ב4-2 גלגלים.

×
×
  • תוכן חדש...