Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[BX- רעידות בסרק...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7881 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הערב עצרתי ברמזור ושמתי לב :

א. האוטו רועד (בעיקר מורגש בדשבורד)

ב. מן הרגשה של חופש/ טילטול בעצירה (כאילו בולמים תקולים )

השאלה- היכן לחפש תקלות ? תושבות מנוע? היכן הן?

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם
הערב עצרתי ברמזור ושמתי לב :

א. האוטו רועד (בעיקר מורגש בדשבורד)

ב. מן הרגשה של חופש/ טילטול בעצירה (כאילו בולמים תקולים )

השאלה- היכן לחפש תקלות ? תושבות מנוע? היכן הן?

העלה במקצת את סלד סרק, ובדוק שוב!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
הערב עצרתי ברמזור ושמתי לב :

א. האוטו רועד (בעיקר מורגש בדשבורד)

ב. מן הרגשה של חופש/ טילטול בעצירה (כאילו בולמים תקולים )

השאלה- היכן לחפש תקלות ? תושבות מנוע? היכן הן?

 

 

 

א. תזכיר לי אם הגיר ידני או אוט' ?

ב. איך הגעת לבולמים ? האם הטלטול הוא בתנועה תוך כדי עצירה , או ממש במצב נייח ?

בכל מקרה יש 3 תושבות. אחת עליונה ,מאחרי האלטרנטור , נתונה בין שני משולשי גומי .

אחת אחורית , בחלקו האחורי תחתון של הבלוק , ותושבת גיר אחת , בצד ימין למטה ,ליד המשולש כמדומני.

פורסם
א. תזכיר לי אם הגיר ידני או אוט' ?

ב. איך הגעת לבולמים ? האם הטלטול הוא בתנועה תוך כדי עצירה , או ממש במצב נייח ?

בכל מקרה יש 3 תושבות. אחת עליונה ,מאחרי האלטרנטור , נתונה בין שני משולשי גומי .

אחת אחורית , בחלקו האחורי תחתון של הבלוק , ותושבת גיר אחת , בצד ימין למטה ,ליד המשולש כמדומני.

תושבות בספק מאד!

תושבות לא הולכות מהיום למחר!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
תושבות בספק מאד!

תושבות לא הולכות מהיום למחר!

בברכה

צביקה

 

 

אתה לא יודע כמה זמן המצב כזה. לעיתים התושבת העליונה פשוט מתפרקת (בורג בתוך מעטפת גומי) , וההתפרקות מוליכה לרעשים חזקים באופן די פתאומי. :idea:

פורסם
אתה לא יודע כמה זמן המצב כזה. לעיתים התושבת העליונה פשוט מתפרקת (בורג בתוך מעטפת גומי) , וההתפרקות מוליכה לרעשים חזקים באופן די פתאומי. :idea:
ומי כמוך יודע .ידידי שמר!

אך משום מה, הייתי שולל בעיית תושבות!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

עכשיו חושך... נבדוק באור

 

מדובר בגיר אוטומטי

את התושבת העליונה אני מכיר, את האחורית כנראה אצליח למצוא אבל היכן בדיוק תושבת הגיר??

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם
אתה לא יודע כמה זמן המצב כזה. לעיתים התושבת העליונה פשוט מתפרקת (בורג בתוך מעטפת גומי) , וההתפרקות מוליכה לרעשים חזקים באופן די פתאומי. :idea:

אצלי זה קרה, התשבת עצמה (הגומי) היה טוב, אבל הבורג נגזר (נשבר) כנראה מעייפות החומר.

 

הסימנים היו זהים למתואר לעיל.

 

אגב עלו על הבעיה רק לאחר פירוק התושבות במוסך.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
לדעתי אתם הולכים רחוק..אם מדובר בקרבורטור אולי הטורים נמוכים מדיי..גם לי זה קורה בבי אקס.
..ומה אתה עושה בנדון, לפתרון הבעייה?!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אם מדובר בתושבת עליונה ניתן לטלטל את המנוע מצד לצד גם כשהרכב לא מונע .

 

בוא תרחיב קצת את התיאור , האוטו רועד ? אתה שומע נקישות ? בעמידה מוחלטת או בעצירה? על כמה סל"ד הרכב עומד בסרק ? הטלטולים מתגברים כשהמשאבה ההידראולית נכנסת לפעולה ?

פורסם

א. טלטלתי לא מצאתי פגם בתושבת עליונה ( היא גם הוחלפה לפני ש

נתיים)

ב. הרעידות בעמידה!! כשמתחילה תנועה הן נעלמות...

ג. יש סימון בשעון עד750 סל"ד. כהמנוע חם ב750 סל"ד הוא רועד.

כהרכב יחסית קר אני עומד ב950 סלד (צוק אוטומטי) אבל הרכב רועד

ד לא בדקתי תובות גיר ואחורית

ה. אין השפעה למשאבה הידראולית

בתודה

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

יש לי פג'ו 305 סלקט 1600 סמ"ק.

אם אינני טועה וצביקה יתקן אותי ,המנוע של הבי איקס והמנוע שיש ברכב

כמו שלי זהים.

תפתח מכסה מנוע כשהרכב מונע ,ותבדוק אם אתה שומע בריחה של אויר(פסססססססס)מכוון הקרבורטור.

יכול להיות שאחד מצינורות הואקום שהולכים מ/ל קרבורטור סדוק או קרוע ולכן יש לך רעידות בטורים נמוכים.

 

 

עמי.

פורסם
א. טלטלתי לא מצאתי פגם בתושבת עליונה ( היא גם הוחלפה לפני ש

נתיים)

ב. הרעידות בעמידה!! כשמתחילה תנועה הן נעלמות...

ג. יש סימון בשעון עד750 סל"ד. כהמנוע חם ב750 סל"ד הוא רועד.

כהרכב יחסית קר אני עומד ב950 סלד (צוק אוטומטי) אבל הרכב רועד

ד לא בדקתי תובות גיר ואחורית

ה. אין השפעה למשאבה הידראולית

בתודה

...סלד סרק במנוע חם, 750 במנוע חם נמוך מדי, יש להעלותו ל-850 לפחות!

סלד במנוע קר , מופעל על ידי צוק , 950 נמוך מדי, יש להעלותו ל1200/ 1300 לפחות!

מסתמן שכל בעעיתך קשורה לסלד נמוך בסרק , ובעת התנעה!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...