Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[BX- רעידות בסרק...


jlavi2002
שימו לב! השרשור הזה בן 7104 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

...סלד סרק במנוע חם, 750 במנוע חם נמוך מדי, יש להעלותו ל-850 לפחות!

סלד במנוע קר , מופעל על ידי צוק , 950 נמוך מדי, יש להעלותו ל1200/ 1300 לפחות!

מסתמן שכל בעייתך קשורה לסלד נמוך בסרק , ובעת התנעה!

לא השבת לשאלתו של רדר גרדי,האם הרכב אוטומטי או רגיל?!

ולשאלתו של פזו , אכן כן אתה צודק , המנוע והקרבורטור זהים ,

בפזו 305 סלקט,וב-BX !

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לעונים...

יתכן הבעיה קשורה לקרבורטור אבל לא לסל"ד נמוך. יש סימון בלוח( מד טורים) למינימום סל"ד בסרק

והמחוג שלי מעל המינימום!!!

השבתי ב#7 וכתבתי גיר אוטומתי.

המנוע שלי במקרה מ405 1900 וכך גם הגיר והקרבורטור...

צינורות ווקום זה רעיון- אבדוק מחר.

לילה טוב.

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לעונים...

יתכן הבעיה קשורה לקרבורטור אבל לא לסל"ד נמוך. יש סימון בלוח( מד טורים) למינימום סל"ד בסרק

והמחוג שלי מעל המינימום!!!

השבתי ב#7 וכתבתי גיר אוטומתי.

המנוע שלי במקרה מ405 1900 וכך גם הגיר והקרבורטור...

צינורות ווקום זה רעיון- אבדוק מחר.

לילה טוב.

אם כך יש ברשותך, קרבורטור סולקס, בעל צוק אוטומטי בעייתי, אשר אתה ,

סובל ממנו כבר כשנה?!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא צריך להתייחס לסימון המינימום של הסלד !( 500)

הסימון הזה אומר ששם כניראה המנוע יכבה.. 750 זה נראה לי סלד נמוך..אתה אומר שרק בעמידה זה קורה כלומר סלד קבוע נמוך ..תעמוד ותן גז ל1000 סלד ,אם הרעידות נפסקות ,גש להעלות טיפה את הטורים.

בכל מקרה גם לי היתה בעייה של ווקום וזה לא התבטא ברעידות דווקא..אלא בסלד לא יציב, שכן אצלך הסלד הוא יציב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף בחום להמלצות קודמיי.

 

BX , גיר אוט' , ומשאבה הידראולית לא הולכים יחד עם 750 סל"ד. צר לי.

כשהרכב חדש זה יכול לעבוד. לא על רכב משומש עם איבודי לחץ בהידראוליקה ומנוע שאינו בשיאו.

850 זה המינימום שבמינימום לגיר רגיל , אני מניח שתצטרך לא פחות מ-900 כדי לעבוד עגול באוט' , אולי גם 1000.

הציעו לך פתרון - עמוד ובדוק את ההתנהגות ב-1000 סל"ד (טיפה גז ב-P). אם העסק מתייצב - זה הפתרון בשבילך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7104 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...