Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה אתה חושב זה סוחר? מה מצביע על זה?

המוכר אמר מהרגע הראשון על התיקון בכנף על הפגוש לא אמר. האוטו נמצא בבית של המוכר , האמת שבמקרה אנחנו די שכנים.

פורסם (נערך)

הקודן לא בדיוק עובד. זה עובד יותר טוב:

http://www.siz.co.il/my.php?i=e5gzfmtymxel.gif

 

בסעיף שילדה זה גם משמעות נמוכה. הכיפוך פח צד ימין זה דפיקה שרואים בעין ממש קטנה. שריטות בצבע זה

בקטנה. כאמור גומיה בציריה החליף.

עריכה אחרונה על ידי lior_car
פורסם

רשום:תיקון פגיעה בחזית, הוחלפה כנף קדמית שמאל, תיקון פגוש,כיפוף פח אחורי צד ימין תחתון מפגיעה,פגיעות פח לחיצות ופגמים בצבע ובשריטות,תיקוני פח וצבע.

פורסם (נערך)

את זה אני רואה:-D

זה נראה רציני?

הכיפוף פח זה שטויות,פגיעות פח ופגמים בצבע זה הגיוני לרכב בן 13 אוטטו. אני עדיין חושב שהנזילה (הזעה) בין הגיר למנוע בגלל אופן הטיפול שרק אם מוציאים מנוע אפשר לראות בבירור מאיפה ההזעה נזילה . אני לא מבין נכון?

גם אם הכנף הוחלפה זה לא נראה לי סוף העולם. אין פגיעה בקורות ובטוח שלא בשילדה לפי הבדיקה הזאת.

ותודה רבה על ההשקעה.

עריכה אחרונה על ידי lior_car
פורסם

מה זה אומר להוריד את הגיר? ממה שהבנתי נקישות בהעברת הילוכים זה ריג'קט סטאנדרטי. אבל אני רואה שאתה פחות מתייחס להזעה או נזילה

מזערית אז זה אומר שזה לא סוף העולם?

פורסם

נזילה באה בדר"כ או מבלאי או מעודף שמן האם המוכר אמר לך כמה הוא ממלא שמן בין טיפולים כי זה ההבדל בין נזילה להזעה,

אין לי קורס מכונאי רכב לכן אני לא יכול להגיד לך בדויק מה צריך לפרק.

אבל תוסיף לנזילה גם נקישות וגם טיפול לא לפי המלצת היצרן את מקבל וגם קומפרסיה נמוכה יותר מכל השאר באחד הבוכנות אתה מקבל תמונה של הזנחה.

מכאן עולה ש18.5 זה לא מחיר ריאלי.

פורסם

גם אני לא טכנאי. אבל באמת זה משהו שמטריד אותי. דווקא בגלל שהאוטו הזה עשה קילומטראז' כל כך נמוך (85 אלף ) לאוטו 2002 ויש הזעה זה קצת מוזר. בנוסף אין למוכר ספר טיפולים כי הוא אמר כבר בהתחלה שלא הלך בשנים האחרונות למוסך מורשה אבל הוא מקפיד על לפחות טיפול אחד בשנה. לדבריו הוא גם ממלא שמן רק פעם אחת בשנה. אז במידה ואני מאמין לו אז ההזעה היא באמת מינורית. אני לא ראיתי נזילות מהאוטו על הרצפה בכל אופן. מצד שני גם קיבלתי חוות דעת שאומרת שאוטו בגיל הזה ואפילו למכוניות הרבה יותר חדשות, הזעה זה דבר די נפוץ. וכל עוד זה לא מטפטף זה סה"כ בסדר ואפשר להתעלם ורק להשגיח על כמות השמן. אני מניח שאם האוטו עבר טסט היום אז אין שם נזילה חריפה. אפשר לראות על המנוע מלמעלה 2 אזורים עם טבעת קטנה של רטיבות מסביבם וכמו שהבוחן אמר גם כנראה מלמטה בחיבור של המנוע והגיר. וכאמור סה"כ דוח הבדיקה לאוטו ישן כזה באמת לא כזה "קשה".

פורסם

הבדיקה מצויינת לרכב בשנתון הזה.

לגבי הזעה: גיסי התלבט עם ממצא דומה במאזדה 3, ולאחר התייעצות עם המוסך הבין שהזעה זו "מחלה" של המזדות, שלא ממהרים לתקן את זה, ושזה לא משהו להילחץ ממנו. הוא קנה את הרכב, ניקו לו במוסך את איזור ה"הזעה" כדי לראות אם היה מדובר במשהו חד פעמי או אם היא תחזור (ואם כן- אז לראות מאיפה). עברה מאז כמעט שנה, הכל טוב.

נקישות בגיר זה כסת"ח ידוע של מכוני בדיקה. הגיר במאזדה בשנים האלה ידוע באמינותו.

 

נקודות התורפה עבורך:

1. העובדה שאין היסטוריית טיפולים- בעיה גדולה. בלי לדעת מה נעשה ברכב, עם אלו חלפים, ומתי, תצטרך לעשות יישור קו די נרחב בשנה הראשונה שלך איתו. אף פעם לא הבנתי את אלה שמתמחרים את הרכב שלהם כאילו היה יהלום הכתר, אבל פוערים עליך עיניים כשאתה שואל על היסטוריית טיפולים כאילו לא עלה בדעתם מעולם שצריך לשמור הוכחות לדרישת המחיר המפוארת שלהם. מה שמביא אותי ל-

2. המחיר: גבוה לכל דבר ועניין, אבל מכיוון שהמחירון מלכתחילה מנופח זה די מתבקש. אני מציעה לגשת למוסך עם ממצאי הבדיקה ולבקש הערכת מחיר לתיקונים השונים, ולפי זה להחליט האם המחיר מתאים עבורך ולהתמקח במידת הצורך.

מתוך הנחה שהתקבעת על הדמיו, ואתה מוכן לשלם את המחיר, זה נראה רכב ששווה לנסות לסגור עליו עסקה.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

×
×
  • תוכן חדש...