Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7879 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אח שלי לצערי אני לא יכול להסתמך על נראה .

 

 

אני צריך לדעת בוודאות . כי אני רוצה לרכוש ואם זה לא מתאים אז זה מציב אותי במצב לא נעים אם צורך במציאת התאמות למיניהם.

 

לכן אני מחפש מישהו עם ידע מבוסס בנושא .

 

(תמיד אפשר לפרק ולבדוק אבל אני מעדיף לחסוך זאת אם יש למישהו ידע מוקדם ומבוסס בנושא. )

פורסם

לך לכל חנות מקצועית של רמקולים והוא כבר ידע, מקסימום תתקשר ליבואן ותשאל, וגם אפשר להיכנס לאתר של יונדאי ואולי כתוב שם....

בהצלחה

פורסם

5.25 ואל תחשוב אחרת...

רציתי לתת לחבר טוב שלי סט פיוניר 6.5 שיהיה לנו מה לשמוע באוטו, הלכתי איתו למתקין מקצועי והסתבר שהמקום שם הוא 5.25, אז הלכנו הביתה מבואסים וללא סט רמקולים חדש מותקן, עכשיו אני כבר יודע מה צריך לתת לו בפעם הבאה :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

רגע GTRS אמר לי שהוא בדק ברכב ויש מקום ל 6.5

 

ואתה עכשיו אומר שאתה בדקת ברכב שאין מקום ל 6.5

 

וגם התקשרתי לחברת אלבר שמהם קיבלתי את הרכב והם אמרו שהרמקולים בדלתות הם 6.5

 

 

 

אז אני צריך דעה מגובשת בנושא. :?

פורסם
רגע GTRS אמר לי שהוא בדק ברכב ויש מקום ל 6.5

 

ואתה עכשיו אומר שאתה בדקת ברכב שאין מקום ל 6.5

 

וגם התקשרתי לחברת אלבר שמהם קיבלתי את הרכב והם אמרו שהרמקולים בדלתות הם 6.5

 

 

 

אז אני צריך דעה מגובשת בנושא. :?

זה יפה שאתה רוצה דעה מגובשת אבל אף אחד לא יוכל להגיד לך אם הוא לא בדק בעצמו,אתה רוצה לדעת אז תיבדוק בעצמך,ייקח לך30 דקות גג לפרק את הפלסטיק להיסתכל ולחבר אותו בחזרה

פורסם

ידוע אח שלי , אבל בשביל זה אני שואל קודם בפורום בשביל לחסוך לי את הפירוק.

 

(אתה יודע , חורף , גשם , זמן ..... ) אבל נראה לי שבסופו של דבר אני יעשה זאת לצערי :(

פורסם

יכוליות שהרבה אנשים טועים בגלל שהרשת בגודל 6.5 ?

בכולפן, הדלתות לא נפתחו, המתקין דחה אותי בטענה תוקפנית שאין מקום ל-6.5 בדלתות.

אשמח לשמוע שהוא סתם טעה ואני יכול לגרור את חבר שלי לסאונד FX להרכיב לו רמקולים :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

עזוב את כל מה שאמרו לך,כי כמו שאתה שם לב אף אחד לא יודע בדיוק,וחבל שתקנה רמקולים כי סמכת על מישהו שאמר שהוא חושב ש... אני במקומך הייתי בודק בעצמי

×
×
  • תוכן חדש...