Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4324 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחזק את הדברים של טום.

 

אני לא אכנס לעניין הצביעה, כן מתקף הצבע המקורי או לא מתקלף הצבע המקורי, או שבכלל זה לא צבע מקורי.

עומר, הצורה שבה אתה כותב מקוממת קצת. אם מלכתחילה היית כותב בצורה שהיא לא פסקנית ותוקפנית, ובכלל אם היית מצרף קישור בפייסבוק או חיפוש בגוגל. היה נחסך פה ויכוח לא נעים.

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לפי מה שאני רואה לגבי המאזדה, נראה שהלכה המקורית נשרפה והבחור החכם החליט לצבוע מעל עם פלסטידיפ ולאחר מכן החליט להוריד.

הוא כנראה חשב שהכל יתנהל חלק לפי הספר... מה שכן זה כלל לא קשור לכרום.

 

מר עומר,

קודם כל אין מה לקרוא לאנשים ילדים, סביר להניח שהרוב מבוגרים ממך או בעלי ניסיון רב יותר.

שנית, המאזדה צבועה בפלסטידיפ, אין שום קשר בעולם בינו לבין צבעי כרום שהם נושא השרשור.

.When a man opens a car-door for his wife, it's either a new car or a new wife

טבלאות השוואה לפולישים,פדים ועוד.

  • אחראי פורום
פורסם

תודה. בהמשך לדני, הפגוש נצבע בוודאות ובקורת C הלאכה נשרפה.

עשו לו עבודה גרועה עם קישור חלש לפגוש, שלא צריך יותר מדי כדי לגרום לצבע להתקלף.

ניחוש שלי, גם הקורה נצבעה רע כי עוד לא יצא לי לראות מאזדה 6 או 3 מהמודלים האלה - מקורית - שהתקלפה.

 

אז הוא יכול להאשים את הפלסטידיפ או את מי שעשה לו עד מחר.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

עומר, אתה אחד ה"מרחיקים/מזהירים" הגרועים שנתקלתי בהם בפורום.

עשית לי חשק לצבוע את הרכב בכרום ולהפוך לחבר קרוב של חיים.

"יאללה בירי".

פורסם (נערך)

לא מכיר לא את עומר ולא את חיים, אך מנסיון שלי, יצא לי לראות שהפלסטדיפ בהחלט לא מחזיק הרבה זמן על הרכב ולאחר זמן מה נראה פשוט זוועה,

יכול להיות שנתקלתי בעבודה לא טובה או משהו, אני יודע שהבחור שהיה צובע את הרכבים בפלסטידיפ ( ערן אוטומט )נעלם לאחר שעשה המון המון נזקים ויש נגדו תביעות רציניות לאחר שהצבע התקלף ברכבי לנד רובר וריינג רובר חדשים מהסוכנות.

עריכה אחרונה על ידי zuzut5

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם
עומר, אתה אחד ה"מרחיקים/מזהירים" הגרועים שנתקלתי בהם בפורום.

עשית לי חשק לצבוע את הרכב בכרום ולהפוך לחבר קרוב של חיים.

 

+1 :lol:

COCOdetailing

פורסם (נערך)
לא מכיר לא את עומר ולא את חיים, אך מנסיון שלי, יצא לי לראות שהפלסטדיפ בהחלט לא מחזיק הרבה זמן על הרכב ולאחר זמן מה נראה פשוט זוועה,

יכול להיות שנתקלתי בעבודה לא טובה או משהו, אני יודע שהבחור שהיה צובע את הרכבים בפלסטידיפ ( ערן אוטומט )נעלם לאחר שעשה המון המון נזקים ויש נגדו תביעות רציניות לאחר שהצבע התקלף ברכבי לנד רובר וריינג רובר חדשים מהסוכנות.

 

כשעושים חיפוש באנגלית ניתן למצוא שרשורים למיניהם שעוסקים בענין זה (דוגמה 1, 2) של הפלסטידיפ על שלל יצרניו.

למרות שאין ספק לגבי העובדה שבחלק מהמקרים אכן נגרם נזק, בעיקר לשכבת הלכה, אין אמירה חד משמעית שהצלחתי למצוא לגבי הסיבה. באותם שרשורים, יש גם מספר דוגמאות לאנשים שלא סבלו משום נזק, גם ברכבים ישנים יותר.

 

כך או כך, כאמור, אין לדעתי קשר לענין הציפוי בכרום, מאחר ולמיטב הבנתי מדובר בצבע של ממש, שלא ניתן לקילוף וליישום מחדש.

 

נראה לי שיהיה טוב לפתוח שרשור נפרד לכל מי שהתנסה בחומר (פלסטידיפ), ללא קשר לבעל מקצוע זה או אחר, כדי לבחון את ההשפעות אם בכלל על צבע הרכב.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

לא דיברתי על הצביעה בכרום , דיברתי אך ורק על הפלסטידיפ, שוב יכול להיות שהעבודה שבוצעה לא הייתה טובה, אצלי ברכב לקח משהו כמו שבוע להוריד את זה ובמזל לא נגרם נזק חוץ מעלות של טיפול דיטילנג לרכב.

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

שכחתי מהפוסט הזה בכלל , ומדהים לראות למה זה התפתח .

אגב , לא הגבשה תשובה , אבל אני כבר מסיק מהעמוד שלהם שרוב האנשים שם רק התאכזבו ולכן אני חושב שאני אוותר.

הספארק החמודה שלי גם יפה בצבע תכלת ! .

פורסם

ניסויים כאלו תעשו על הג'אנטים שלכם, שם הנזק הפיך. לא על רכב שלם.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM


×
×
  • תוכן חדש...