Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4324 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נכון , כבר ירדתי מהעניין לגמרי , אני אפילו טיפה מתלבט איזה צבע מעניין אפשר לעשות לשברולט ספארק .

שלי בצבע תכלת שזה טיפה נשי , אבל שחור , אדום ולבן זה לא צבעים שמצריכים צביעה וישנו לי משהו בתפיסה ושאני אגיד "WOW !!! היה שווה את הכסף" .

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

​לא אמרת שאתה רוצה לעשות ציפוי כרום?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אחרי מה שקראתי בעוד מקומות , אני חושב שאוותר ואסתפק בציפוי ניקל שהזמנתי מאייביי לחלקים הפנימיים של הרכב (רמקולים קדמיים , מעפרות , מסביב למזגן ועוד משהו ) בעלות נורא נמוכה של 190 שקל .

פורסם

שלום לכולם.

אז לידיעתכם , ספקטרה כרום משתמשים בצבע שספקטרו מיייבאת לארץ.

אני רכשתי מחיים צבע פלסטידיפ לרכב , כגלון שלו , אומנם אחרי יומיים זה מתקלף כמו שצריך והכל בסדר , אבל אחרי חודש היוצרות התהפכו.

הצבע לא מתקלף כלל, נסדק , ואם אתם באמת רוצים לקלף אותו תכינו סכינים יפניות\תגדלו ציפורניים.

חשבתי אולי שאני הדביל, לא יודע לצבוע , לא הכנתי את הצבע מספיק טוב, הוספתי\לא הוספתי מדלל, ניקיתי את הרכב עם טינר.

ועוד כל מיני בלופים שמספרים ברשת, אבל זה קרה ליותר מידי אנשים.

למזלי אני צבעתי את זה על רכב שעולה 10K ככה שזה לא כזה מזיז(אבל עדיין כואב)

רציתי להוריד את זה עם חומרים ולא היה אכפת לי כבר על הצבע המקורי של הרכב , ניסיתי טינר 21-22 , טרפנטין , ספרי קרבורטור, מסיר דבקים HG ,דגריזר , ניסיתי לחמם עם מצית ולנסות להוריד חתיכה קטנה , אבל כלום לא מרכך את זה.

תעשו חשבון מה אתם רוצים לעשות עם הרכב שלכם ואם זה מתאים לכם.

אם בא לכם לראות דוגמא אני יכול לשלוח לכם בטלפון 5 דוגמאות שונות על רכבים שונים בצבעים שונים.

תעשו את החשבון שלכם.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

באמת מעניין לשמוע שלאורך זמן פלסטידיפ יכול להזיק לצבע, אבל גם מדבקה מזיקה לפעמים.

בכל אופן, מה זה קשור לנושא? מדברים פה על ציפוי כרום בהתזה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
על סמך מה החלטת שככל הנראה מדובר בחיקוי לא מוצלח ?

כי זה חברה חדשה ?

השוואת עמידות ?

השוואת דהייה ?

השוואת יישום ?

 

באמת שזה לא הנושא.

החלטתי על סמך ניסיונם המר של אחרים ( אני לא הייתי מנסה על הרכב שלי חומר לא מוכר).

בפלסטידיפ משתמשים הרבה אנשי מקצוע ויש ים של מידע ובדיקות לאורך זמן ככה שזה חומר שהוכיח את עצמו,

לאומת זאת הפלסטיק-דיפ נמכר בפחות מחצי מחיר, שזה מבורך אבל לא כשמתפשרים על האיכות.

פורסם
באמת שזה לא הנושא.

החלטתי על סמך ניסיונם המר של אחרים ( אני לא הייתי מנסה על הרכב שלי חומר לא מוכר).

בפלסטידיפ משתמשים הרבה אנשי מקצוע ויש ים של מידע ובדיקות לאורך זמן ככה שזה חומר שהוכיח את עצמו,

לאומת זאת הפלסטיק-דיפ נמכר בפחות מחצי מחיר, שזה מבורך אבל לא כשמתפשרים על האיכות.

 

צודק במאה אחוז .

פורסם
שלום לכולם.

אז לידיעתכם , ספקטרה כרום משתמשים בצבע שספקטרו מיייבאת לארץ.

אני רכשתי מחיים צבע פלסטידיפ לרכב , כגלון שלו , אומנם אחרי יומיים זה מתקלף כמו שצריך והכל בסדר , אבל אחרי חודש היוצרות התהפכו.

הצבע לא מתקלף כלל, נסדק , ואם אתם באמת רוצים לקלף אותו תכינו סכינים יפניות\תגדלו ציפורניים.

חשבתי אולי שאני הדביל, לא יודע לצבוע , לא הכנתי את הצבע מספיק טוב, הוספתי\לא הוספתי מדלל, ניקיתי את הרכב עם טינר.

ועוד כל מיני בלופים שמספרים ברשת, אבל זה קרה ליותר מידי אנשים.

למזלי אני צבעתי את זה על רכב שעולה 10K ככה שזה לא כזה מזיז(אבל עדיין כואב)

רציתי להוריד את זה עם חומרים ולא היה אכפת לי כבר על הצבע המקורי של הרכב , ניסיתי טינר 21-22 , טרפנטין , ספרי קרבורטור, מסיר דבקים HG ,דגריזר , ניסיתי לחמם עם מצית ולנסות להוריד חתיכה קטנה , אבל כלום לא מרכך את זה.

תעשו חשבון מה אתם רוצים לעשות עם הרכב שלכם ואם זה מתאים לכם.

אם בא לכם לראות דוגמא אני יכול לשלוח לכם בטלפון 5 דוגמאות שונות על רכבים שונים בצבעים שונים.

תעשו את החשבון שלכם.

 

 

הודעה מפורטת אמתית ונכונה-כל הכבוד !


×
×
  • תוכן חדש...