Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7889 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

קמתי בבוקר, קפצתי לPIT STOP (מ.י.ח) בתל אביב על מנת לחפש חישוקי סגסוגת לCRV... יקר מדי לטעמי, ולא מצאתי משהו שיתאים לתקציב.. אבל חיפשתי שם עוד כל מיני דברים חמודים, ותנחשו מה מצאתי? וינקרים קידמיים שקופים לבימר! סוף כל סוף... ועוד מסוג ה CLEAR ולא הSMOKED (הSMOKED נראה כמו האורגינל, לבן עם פצפוצים כאלה, ואילו ה CLEAR ממש ממש שקוף, בסגנון הסטייל האחרון של המאזדה 6 או המאזדה 3)

לא יקר והיה כסף בכיס... יאללה תביא, אמרתי לו...

ובדרך תביא גם וינקרים לבנים של הצדדים, ואם יש לך גם את האחוריים אז תביא גם צעקתי לו!

הביא הכל, בחור נחמד סה"כ.. (לאחר מכן התברר כי אותו בחור היה המדריך שלי בקורס "נהיגה מבצעית" שעשיתי במו"ס בבאליש שבדרום (קורס נהיגת שטח על גבי האמר! אחלה קורס!!)

בקיצר, האחוריים יש בסגנון דומה, ה CLEAR, ואילו יש גם בסגנון הקרבון (יותר דומה לפלסטיק שחור, אבל מילא...) האחוריים קצת יקרים... והצדדיים הקטנים (אלה שליד הדלתות הקדמיות), אבל הוא אמר שנגמר לו לסדרת הE36 ולכן הביא לי את הדגם של ה E46... תבדוק, אולי יתאים, לקחתי לבדוק...

חזרתי הביתה

חיכיתי לאחי שיחזור עם הרכב מהחבר... כבר מתחיל להחשיך, יאללה לעבודה

פירקנו את הפנסים הקדמיים

הוצאנו את הוינקרים הקדמיים, הכנסו את השקופים, הרכבנו הכל חזרה (10 דקות גג כל הסיפור)

הבאנו את הגבות מהבית, הכנו את הדבק הדו-צדדי שמגיע איתו, הסתכלנו על עלון ה DIY שהגיע בחבילה שלהם (דף קטן עם ציור בלתי קריא בעליל! אחח.. קמצנים... וזה עוד עלה לנו 10$!! icon_smile.gif ) הכנו הכל, ניקינו, מתחיל לטפטף בחוץ יאללה למהר... הדבקנו הכל

התבאסנו קצת מהגבות של ה-10$... אבל הCLEAR SIDE MARKERS נראים מצוין!!!

הגבות לא תואמות ב-100% לצורה הפנס... ככה זה כשקונים משהו בזול.. טוב זה עדיין שווה את ה-100 ש"ח ששילמנו כל הכל ביחד... אין מה לבכות כאן... סגרנו את המכסה והתאהבנו מחדש... תחשבו על האישה שלכם עם מילוי קמטים והרמת חזה (לפחות 200CC סיליקון כל צד) וככה זה היה icon_smile.gif (אני עדיין צעיר, כך שמהבחינה הזאת יש לי עוד זמן לחלומות האלה)

את הוינקרים הצדדיים הקטנים ניסינו להרכיב, אך המחבר של ה E46 גדול במעט מהמחבר של ה E36.. לא מתאים.. לא נורא, נחזיר לו... חבל, אולי נמצא את זה במקום אחר (מישהו יודע איפה?)

תמונות צילמנו לאורך הדרך והנה הם...

http://pg.photos.yahoo.com/ph/gmb_il/album?.dir=818b&.src=ph&store=&prodid=&.done=http%3a//pg.photos.yahoo.com/ph/gmb_il/my_photos

או שתכנסו ל-

http://photos.yahoo.com/gmb_il

ואז תלחצו על האלבום הראשון שמתחיל ב- BMW - NEW

 

תנו חוות דעת

תהנו ונפגש מחר עם הבימר המחודשת (לכל מי שמגיע למפגש BMW)

רמי

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

פורסם
חחחח איזה ערס עם תעודות, תחדש גבר נראה טוב.

ושאני אבין כל בקליה עלתה 100 שח??? זה כלום!

לא הבנתי.. תסביר שוב פעם!

שתי הגבות עלו 100 ש"ח עם משלוח

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

פורסם
תתחדש!!!

אבל למה אתה לא מסתיר את המספר בתמונות?

למה?

אתה תחפש אותי על הכביש?

:)

 

תגידו

האם נורות האיתות חייבות להיות בצבע כתום? משום שעכשיו גם הנורות לבנות וגם הפלסטיק מסביב שקוף כך שהאיתות לבן (שקוף בעצם)... האם זה חוקי או שצריך להחליף נורה לכתומה?

 

רמי

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

פורסם

אצלי בהונדה כל הוינקרים ברכב לבנים,כלומר מקדימה החלפתי פשוט את הנורה ללבן,הוינקרים של הכנף שקופים עם נורה לבנה ובבקליות מאחורה הם גם לבנים ואף שוטר לא מדבר איתי

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם
למה?

אתה תחפש אותי על הכביש?

:)

 

תגידו

האם נורות האיתות חייבות להיות בצבע כתום? משום שעכשיו גם הנורות לבנות וגם הפלסטיק מסביב שקוף כך שהאיתות לבן (שקוף בעצם)... האם זה חוקי או שצריך להחליף נורה לכתומה?

 

רמי

לא חוקי. אתה חייב להחליף לנורות כתומות (למרות שלא נראה לי ששוטר רגיל יעשה לך בעיות). הבעיה עם נורות כתומות שהן תיתנה לך גוון כתום לבקליות.

הפיתרון הוא נורות מצופות כסף -

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=20334&item=5732535442&rd=1&ssPageName=WDVW

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
לא חוקי. אתה חייב להחליף לנורות כתומות (למרות שלא נראה לי ששוטר רגיל יעשה לך בעיות). הבעיה עם נורות כתומות שהן תיתנה לך גוון כתום לבקליות.

הפיתרון הוא נורות מצופות כסף -

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=20334&item=5732535442&rd=1&ssPageName=WDVW

מה הופך את המצופה (כסוף) לחוקי על פני הלבן? ומה חוקי בכתום ולא חוקי בלבן? יש לכך היגיון או סתם חוק מאעפן שצריך לאכוף בלי הגיון בריא מאחוריו?

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

פורסם
מה הופך את המצופה (כסוף) לחוקי על פני הלבן? ומה חוקי בכתום ולא חוקי בלבן? יש לכך היגיון או סתם חוק מאעפן שצריך לאכוף בלי הגיון בריא מאחוריו?
נורות האיתות חייבות להיות להאיר בכתום (צדדים ומקדימה. מאחור אפשרי אדום, כמו ברכבים אמריקאים).

הנורות הכסופות מאירות בכתום. ציפוי הכסף הוא על הציפוי הכתום. מן הסתם התאורה תהיה בעוצמה חלשה יותר לכן נורות כאלו בד"כ כלל הן 28W במקום 21W.

 

אני מניח שהחוק הוא לגבי כתום כדי שכל נהג יבין מה משמעות הנורה (איתות). בדיוק מהסיבה שלאור אחורי מותר אדום בלבד.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

לחבר שלי יש הונדה קופה עצר אותו שוטר מניאק נתן לו קנס של 500 ש"ח ואמר לו להוריד את הדברים הבאים:

 

כל איתותים שבצע לבן להחליף לכתום (המנורה רק)

בקלית אחורית שקופה? לא תקנית כי אין לו פנס ערפל בפנים

מספר רישוי קידמי קטן להחליף לרגיל מפני שאין מקום מיוחד של מספר רישוי קטן (כמו באמריקאיות)

חלונות שחורים מאחורה

פורסם
לחבר שלי יש הונדה קופה עצר אותו שוטר מניאק נתן לו קנס של 500 ש"ח ואמר לו להוריד את הדברים הבאים:

 

כל איתותים שבצע לבן להחליף לכתום (המנורה רק)

בקלית אחורית שקופה? לא תקנית כי אין לו פנס ערפל בפנים

מספר רישוי קידמי קטן להחליף לרגיל מפני שאין מקום מיוחד של מספר רישוי קטן (כמו באמריקאיות)

חלונות שחורים מאחורה

למה שוטר מניאק? כל מה שאמרת באמת לא חוקי.

האמת, לגבי לוחית הרישוי מוזר לי כי לי בהונדה היו לוחיות קטנות מקדימה ומאחורה ואף שוטר קטנוני שעצר אותי לא צייץ לגביהן.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

שוטר מניאק כי הוא אשכרה חיפש לו באוטו מה לא תקני...

הלוחית מאחורה לא נראתה לו כי המספרים לא היו רגילים (שונים בקצת, טיפה טיפה מרובעים) גם על זה האכיל אותו

הלוחית מקדימה? נו באמת מה הוא עושה צחוק?

ועוד 500 שקל בנוסף

פורסם
לא חוקי. אתה חייב להחליף לנורות כתומות (למרות שלא נראה לי ששוטר רגיל יעשה לך בעיות). הבעיה עם נורות כתומות שהן תיתנה לך גוון כתום לבקליות.

הפיתרון הוא נורות מצופות כסף -

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=20334&item=5732535442&rd=1&ssPageName=WDVW

אני שדרגתי לאיתותים שקופים והשארתי נורות מקוריות (לבנות), יש לציין שעברתי טסט ללא בעיה.

 

לא יודע לגבי חוקיות. (האמת שהרכב שלי לא מושך תשומת לב)

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

אהה... רמי נראה מעולה!

 

תתחדשו מחדש, מקווה שלא שהצבע ישמר לאורך זמן (אני מתכוון שיש בחוץ הרבה מפגעים)

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

×
×
  • תוכן חדש...