Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4351 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול אני יושב עם חבר בלילה מדברים, פתאום אני קולט בחורה שנכנסת ברוורס בין 2 מכוניות, הבחורה הצליחה לדפוק את אחד המכוניות עקב רוורס יתר, האוטו קצת התרומם, אבל לא הייתה שום דפיקה. בכל זאת, אמרתי ניתן לה צ'אנס לרדת ולבדוק את האוטו ולראות מה קרה, ולא קרה שום דבר תרתי משמע!! הבחורה המשיכה הלאה כאילו כלום, ואילו הגבר שהיה איתה עשה טובה שהסתכל 2 שניות ללוחית רישוי של הרכב הנדפק והמשיכו הלאה. נכון שלא הייתה בומבה ונכון שלא ראינו איזה בום, אבל איזה חוצפה. לא סתם אתם רואים רכבים שיש להם מכות חנייה, ובעיקר ברכבים הישנים, שם, מנסיון, כל מכה שיתנו לך יגידו " גם ככה תראה איך האוטו נראה". (מזכיר לי מקרה שעד היום אני עצבני).

 

לא הגבתי כי לא ראיתי נזק וגם לא רציתי להתעצבן יותר מדי. בושה!

פורסם

לצערי זו נהפכה להיות הנורמה בארץ. ואפילו לפגיעות שכן משאירות סימן.

 

אם אתה רוצה ממש להתעצבן אני מציע לך להסתכל על חניות של (א)נשים בחיפה, "עד הבום" זו ההגדרה המדויקת.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

לא הגבתי כי לא ראיתי נזק וגם לא רציתי להתעצבן יותר מדי. בושה!

 

חבל. היית צריך לגשת ולעשות כאילו אתה רושם את הפרטים של הרכב הפוגע ומצלם את הנזק. הם היו יוצאים מהרכב תוך חצי שניה.

פורסם

אספר מקרה שקרה לי:

נכנסתי עם הרכב לחניה בניצב למדרכה ונשארתי ברכב בזמן שחברה שלי ירדה לסידור קצר.

אחרי כמה דקות חנה משמאלי רכב. דלת הנוסע נפתחה ו... בום! הפוסטמה שיצאה מהרכב פגעה לי בכנף.

יצאתי מהרכב, והזוג שיצא המשיך ללכת למרות שאמרתי להם לעצור. רק דיברתי ולא השתמשתי בכוח פיזי, אז הם המשיכו ללכת והתעלמו ממני.

הסתכלתי על הכנף וראיתי צ'יפ גדול בצבע, בדיוק במקום בו פגעה הדלת.

 

עד שחברה שלי חזרה הזוג עדיין לא חזר לרכב.

לכן, החלטתי להשאיר להם סימן יפה מאוד על הרכב, שכדי להוריד אותו הם יצטרכו לצבוע מספר פאנלים.

פורסם
יש הרבה אנשים שעבורם ה"נשיקה" הזו = חיישני רוורס.

 

אכן, מאכזב מאוד. וזה לא היה בתל אביב.

 

יש גם את אלו שדופקים את הלוחית רישוי של הנהג שמאחוריהם שייתן להם לזוז ברוורס. יצא לי לראות את זה כבר.

פורסם

מאחר וגם אתה מעיד שאין שום נזק ושמי שישב ברכב טרח ובדק אם נגרם נזק וראה גם הוא שלא נגרם שום נזק, מה ציפית בדיוק שיקרה?

 

שיתקשרו למשטרה שתאתר את הבעלים בכדי שיוכלו להתנצל על כך שבשוגג נגעו ברכב ולא עשו שום נזק?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מאחר וגם אתה מעיד שאין שום נזק ושמי שישב ברכב טרח ובדק אם נגרם נזק וראה גם הוא שלא נגרם שום נזק, מה ציפית בדיוק שיקרה?

 

שיתקשרו למשטרה שתאתר את הבעלים בכדי שיוכלו להתנצל על כך שבשוגג נגעו ברכב ולא עשו שום נזק?

 

אני לא מבין למה התגובה הזאת הגיעה רק אחרי 8 תגובות.

 

אם לא קרה כלום, והבחור בדק אז איפה הבעיה?

פורסם (נערך)

זה ממש לא מקובל - הפעם אולי לא נגרם נזק ,, וגם בזה אני לא בטוח .

הפגושים החדשים סופגים ונעים אחורה ואז חוזרים קדימה - מאחורי הפגוש יכול להגרם נזק שלא רואים .

לפעמים המאוורר נדחף לכיוון הרדיאטורים - הוא נתפס/נשבר והרכב יכול להתחמם .

ורק אח"כ בנסיעה אפשר לזהות את הבעיה - אבל אז לפעמים זה מאוחר .

 

חברות השכרה וליסינג נהנות מכך , ובכוונה לא מתקינות חיישני רוורס -

ואז מחייבות/קורעות כל נהג ברכב שלהם בתשלום על תיקון נזק מינורי ברכב .

 

*** המדינה צריכה לחייב בחוק כי על כל רכב הנע בכביש בישראל יותקנו חיישני רוורס .

במיוחד במדינה צפופה כשלנו , עם בעיית חניה רצינית ואנשים מנסים להידחף לכל חור , חובה חיישני רוורס .

עלות חיישני רוורס היא 150-200 ש"ח והם לטובת הגנה על הרכב הפוגע וגם לנפגע .

הן מבחינת תאונות פח - והן לזיהוי ילדים קטנים מאחורי הרכבים .

 

אני זוכר כאשר קבלתי רישיון - תמיד אחד החברים היה יורד מהרכב ומכוון אותי .

היום ברכב עם חיישני רוורס , נהגים צעירים נכנסים לחנייה ללא בעיות .

 

אייל

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אני ראיתי מקרה של אישה ברכב ואיתה עוד כמה בנים, היא יצאה מחניה נכנסה ברכב בטמבון , כולם ברכב צחקו ואחרי שניה הם אמרו לה תברחי תברחי , רציתי לצלם אותה אבל לא הספקתי.

פורסם
מאחר וגם אתה מעיד שאין שום נזק ושמי שישב ברכב טרח ובדק אם נגרם נזק וראה גם הוא שלא נגרם שום נזק, מה ציפית בדיוק שיקרה?

 

שיתקשרו למשטרה שתאתר את הבעלים בכדי שיוכלו להתנצל על כך שבשוגג נגעו ברכב ולא עשו שום נזק?

 

לא הבנת. הגבר הסתכל כזה ברפרוף, אני בכלל לא בטוח שהוא שם לב למכה. לעומת זאת האישה יצא מהר ואפילו לא התסלכה כאילו כלום לא קרה.

פורסם

היום יצא לי לראות מקרה שבו אישה מבוגרת עם פיג'ו 307 באה לחנות לפני קורבט צהובה חדשה, לאישה החביבה ככל הניראה אין חיישני רוורס ברכב אבל יש לה חתיכת ביטחון עצמי כשזה נוגע לאומדן מרחק/חניה במקביל למדרכה. כשהיא כבר הייתה קרובה מאוד לפגוש הקדמי של הקורבט הצהובה ברוורס היא פשוט לחצה על דוושת הגז ופשוט נגחה בו! לי אישית זה צרם באותו רגע.

הבעלים של הקורבט ראה את זה ומיד הראה לגברת את הנזק שנגרם לרכב שלו, והיא בחוצפתה התחילה לצעוק עליו ש"זה היה כבר קודם! לא נגרם שום נזק לרכב שלך!! תתבייש לך!!" כאילו שהוא גרם לזה.

 

לאחר מכן עוד מישהי, הפעם צעירה (ואני לא שוביניסט חלילה) עם מאזדה 5 שחורה אם אני לא טועה החנתה מאחורי הקורבט הצהובה, גם לה אין חיישני קירבה ברכב וגם לה אין מושג כמה קרובה היא מהקורבט ומבלי לשים לב יותר מידי נישקה לקורבט את הטמבון האחורי.

גם כאן הבעלים של הקורבט שוב ראה את מה שנעשה לרכב שלו אבל לבחורה הזו ויתר כי כניראה לא נגרם כלום.

 

מיותר לציין שזה לא היום של אותו בעל הקורבט.

פורסם

זה בכלל לא קשור ל"לא היום שלו", דרך החניה שאתה מתאר מקובלת בערים בכל מקום בעולם.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4351 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...