Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4355 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי טויוטה קורולה 94 ונכשלתי בטסט.

תיקנתי את מה שצריך.

מאחורי טופס הטסט של משרד התחבורה יש חותמת זיהוי של מכון הטסטים.

האם אני רשאי ללכת למכון טסטים אחר כדי לבדוק את האוטו?

פורסם
לא. חייב לחזור למכון שבו התחלת את הטסט.

לפי החוק החתימה מאחורה תקפה אך ורק ל30 יום!

אם זה בתוך ה30 יום , פשוט לך תוציא כפל תשלם עשרים ומשו שקל וגש לאיזה מכון שאתה רוצה (בלי צורך באישור מוסך כמובן)

פורסם
לפי החוק החתימה מאחורה תקפה אך ורק ל30 יום!

אם זה בתוך ה30 יום , פשוט לך תוציא כפל תשלם עשרים ומשו שקל וגש לאיזה מכון שאתה רוצה (בלי צורך באישור מוסך כמובן)

זה ידוע.

 

אבל הוא כבר ביצע את התיקונים, שדרשו ממנו לבצע.

 

מה ההגיון בלהתחיל את הטסט מחדש?

 

ושים לב מה הוא שאל - האם אפשר לעשות טסט חוזר במכון אחר?

 

התשובה - אין שום אפשרות לעשות טסט חוזר במכון אחר.

 

במכון אחר אפשר לעשות טסט חדש מהתחלה, לא טסט חוזר שכולל רק בדיקה של הדברים שנפסלו בקודם.

 

יש תקנה חדשה,הוא צריך לסיים באותו מכון שהתחיל.

 

תמיד הייתה תקנה כזאת, זה לא משהו חדש.

 

הוצאת כפל רישיון זו דרך חצי חוקית לעקוף את התקנה.

 

 

פורסם

אה, זה מעניין מאוד.

 

תוכל לפרט?

 

האם מכוני רישוי היום משדרים נתונים למשרד הרישוי מייד עם תחילת הטסט ולא בסיומו כמו שהיה עד עכשיו?

 

 

פורסם

הסברתי את עצמי לא במדויק.

אני רוצה לעשות טסט מחדש במכון טסטים אחר.

האם חותמת הזיהוי

של מכון הטסטים מאחורי טופס הטסט של משרד התחבורה יהווה בעייה?



כלומר ישאלו שאלות או שלא יאפשרו לי לעשות טסט מחדש

במכון טסטים אחר?



 

פורסם

אתה לא יכול לגשת עם הרישון שיש לך עם חותמת זיהוי למכון אחר. לא יקבלו אתך עם הרישיון הזה.

 

עד היום אפשר היה לעשות את מה שהסביר "סוחר רכבים".

 

לפי מה שאומר Hook זה כבר לא אפשרי.

 

 

פורסם
זה ידוע.

 

אבל הוא כבר ביצע את התיקונים, שדרשו ממנו לבצע.

 

מה ההגיון בלהתחיל את הטסט מחדש?

 

ושים לב מה הוא שאל - האם אפשר לעשות טסט חוזר במכון אחר?

 

התשובה - אין שום אפשרות לעשות טסט חוזר במכון אחר.

 

במכון אחר אפשר לעשות טסט חדש מהתחלה, לא טסט חוזר שכולל רק בדיקה של הדברים שנפסלו בקודם.

 

 

 

תמיד הייתה תקנה כזאת, זה לא משהו חדש.

 

הוצאת כפל רישיון זו דרך חצי חוקית לעקוף את התקנה.

 

קודם כל מנסיון רב רב, הוצאה של רשיון חדש פוטרת את הבעיה (בכל אופן עד לפני חודש) אז חבל להמציא פה כל מיני תקנות(hook) ברמת

העקרון ,כתוב בדף הליקויים שאמורים לחזור כדי לסיים.. זה רק אינטרס של המכון.. ומבחינה חוקית יבשה ,אתה יכול לדרוש שיבטלו את החתימה

אם לא מוצא חן בעינך המכון (רק שבד"כ הם לא ישימו עלייך..) ד"א לאחר 30 יום החתימה בטלה מאליה..

לגבי הרווח בהוצאת רשיון חדש: פשוא מאד, בן אדם שתיקן לבד בבית או במוסך שאינו מורשה ,לא יכול לגמור את הטסט עד שימציא אישור מוסך קבלה וחשבונית! (שעולה לא מעט)ולכן כל זה יפטר ברשיון חדש ובדיקה במכון אחר ,(או באותו מכון לאחר 30 יום אפ' בלי אישור מוסך ואם אותו רשיון חתום)

מקווה שעזרתי

פורסם

ידידי, כל מה שאתה כותב ידוע (לי לפחות) ומוכר.

 

אני לא שמעתי על שינוי כלשהו אבל Hook נראה לי חבר פורום רציני ואין לי סיבה לפקפק במה שהוא אומר.

 

בכל מקרה, מהר מאוד נראה אם השתנה משהו או נשאר כמו שהיה.

 

אם באמת היה שינוי, אני מניח שמטרתו להקשות על מוסכים שעובדים ללא רישיון.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...