Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4369 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי אומר קצת יותר מגלגלים:

זה מה שתקבל עבור 32K:

CLA250 4dr All-wheel Drive 4MATIC Sedan

7-spd auto-shift manual w/overdrive | Engine: 4 cyl | MPG: 24/32 |Hide

The standard features of the Mercedes-Benz CLA250 Base include 2.0L I-4 208hp engine intercooled turbo, 7-speed auto-shift manual transmission with overdrive, 4-wheel anti-lock brakes (ABS), side seat mounted airbags, curtain 1st and 2nd row overhead airbags, driver and passenger knee airbag, airbag occupancy sensor, BabySmart airbag childseat sensor, air conditioning, 17" aluminum wheels, cruise control, ABS and driveline traction control, 4MATIC all-wheel drive.

 

פה למשל :

http://www.union.mercedesdealer.com/new/build-your-own-mercedes-benz/cla250

פורסם

בלי Xenon, בלי עור, בלי navigation, עם ג׳אנט עלוב. הייתי מעדיף את הגולף GTI המאובזרת על ה CLA250 הבסיסית any day.

emotion of motion

פורסם (נערך)

קסנון זה פאסה, יש כבר פנסי לייזר, וגם ככה הפנסים הרגילים הספיקו לנסיעה בחושך בערך 100 שנים.

אתה מוכן לממן תעשיה המבוססת על רצח חיות תמימות ופשיטת עורן ? טוב לדעת.

ניווט יש בסמארטפון או טאבלט,

גלגלי 17" אלומיניום מספיקים לי.

עריכה אחרונה על ידי proxima
פורסם (נערך)

בדגם הזה העור ממילא לא יהיה אמיתי כנראה, אז אין לך מה לדאוג לחיות.

עריכה אחרונה על ידי Arco
פורסם

התחושה שלי שהאמינות של המאזדה עדיפה וללא ספק מחיר האחזקה השוטפת והטיפולים נמוכה משמעותית משל ה-CLA הקטנה והגיר הרובוטי שלה. גם ובמיוחד בארה"ב. גם זה שיקול.

התוספות ב-BMW וב-MB באמת מייקרות את הרכב מאוד. הצעתי לאחרונה לחבר בארה"ב שמחפש רכב לשים עינו על ה-328 טורינג (הוא מחפש משהו מרווח ועם הנעה כפולה) אבל מחיר התוספות הרתיע אותו. ולא חסר לו כסף. ממש ממש לא חסר לו.

פורסם
אתה מוכן ביותר תמצות ?

 

בכל הקשור למכירות, הדגם נמכר משמעותית פחות מדגמים מתחרים כגון סיוויק, קורולה, פוקוס, קרוז אלנטרה, ג'טה ועוד.

 

בכל הקשור לעיצוב על חשבון שימושיות, אני לא מאוד גבוה אבל הצורה בה אני צריך להתכופף בכי להיכנס למושב האחורי זה "סכנת גב נתפס" עבורי או עבור הורים שצריכים "להשחיל" ילדים למושבי בטיחות. למרות בסיס גלגלים של 2.7 מטר, היא רק קצת יותר מרווחת מהאוריס שהיא הכי פחות מרווחת בסגמנט והתחושה קלסטרופובית. במושב הנוסע שלצד הנהג, ישנה בליטה בקונסולה כך שאם זה רוצה להשאיר קצת יותר מקום לנוסעים מאחור ברך ימין שלו נתקעת בתנוחה לא נוחה לנסיעה ארוכה. תא המטען סביר בלבד בהאצ'בק ורדוד מידי בסדאן (כמו ב-6).

 

יש כמובן דברים נוספים בתחומים אחרים.

פורסם (נערך)
התחושה שלי שהאמינות של המאזדה עדיפה וללא ספק מחיר האחזקה השוטפת והטיפולים נמוכה משמעותית משל ה-CLA הקטנה והגיר הרובוטי שלה. גם ובמיוחד בארה"ב. גם זה שיקול.

התוספות ב-BMW וב-MB באמת מייקרות את הרכב מאוד. הצעתי לאחרונה לחבר בארה"ב שמחפש רכב לשים עינו על ה-328 טורינג (הוא מחפש משהו מרווח ועם הנעה כפולה) אבל מחיר התוספות הרתיע אותו. ולא חסר לו כסף. ממש ממש לא חסר לו.

 

בסדר, אבל האם אתה יכול לעשות כזה במאזדה ?

 

במאזדה אפשר לקבל הנעה כפולה בתוספת 2000$ ?

עריכה אחרונה על ידי proxima
פורסם (נערך)

אני בטוח שהלקוח הממוצע של מרצדס מיד רץ למירוץ קרח יום אחרי שהוא מקבל את המפתחות.

אין ספק שיש יתרונות ל-4MATIC, במיוחד בחלקים מסוימים בארה"ב, אבל לא צריך להשתגע.

 

הנעה כפולה בתוספת 2000$ ?

וגם העניין הקטן הזה.

ועוד 850 דולר לפנסי קסנון, 1500 דולר למושבי עור ועוד הרבה כסף לכל מיני חבילות אבזור בשביל לקבל מה שהמאזדה3 נותנת. והחבילות האלו הן חלק כמעט אינטגרלי מהעסקה, כי מי בדיוק מוכן לקנות מרצדס ולקבל אותה עם אבזור של קורולה ליסינג?

אז כל הדברים הקטנים האלו מביאים את החשבון הסופי ליותר מ-40 אלף דולר (בעברית זה 260-300 אלף ש"ח, תלוי כמה רווח היבואן לוקח).

וכל הסכום המאוד נאה הזה לרכב שהוא בסופו של דבר בקטגוריה C (תת-קומפקטית, או מה שנקרא בישראלית "משפחתית")

 

נכון שהמאזדה לא זולה, אבל גם ה-CLA ממש לא מציאה.

עריכה אחרונה על ידי Doc Slow
×
×
  • תוכן חדש...