Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7893 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ללא ספק

MP3 בדרך זה איכות נחותה מדיסק אודיו רגיל .

אם תביא MP3 מקודד ב 320KBPS אז אתה מתקרב קצת לאיכות של דיסק.

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם
אני רוצה לבחון מחר מערכת השאלה היא אם זה משנה שאני יביא דיסק MP3???

עדיף שתביא דיסק WAVE מקורי, שאתה מכיר טוב, ואיתו תבחן.

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם
ללא ספק

MP3 בדרך זה איכות נחותה מדיסק אודיו רגיל .

אם תביא MP3 מקודד ב 320KBPS אז אתה מתקרב קצת לאיכות של דיסק.

מתי תפסיקו ? מתי ?!

דיסק MP3 מקודד בצורה נורמאלית יהיה זהה לאוזן האנושית !

פורסם

האמת כשהיתה לי מערכת באוטו עשיתי את הבדיקה הזו, ותתפלאו לא היה קשה כ"כ להבחין בין דיסק MP3 ולבין דיסק WAVE.

את שני הדיסקים צרבתי עם שירים באיכות של 192KB ככה שלפחות על הנייר היו אמורים להשמע זהים לחלוטין. היו הבדלי איכויות זעירים אך מורגשים.

הימים הקשים חלפו :-)

פורסם

פ.פס..פסי...פסיכ....פסיכולוגיה.

אני מוכן להתערב שאתה לא תרגיש הבדל בין 160 לא דיסק רגיל (היה פה כבר מבחן עיוור ואף אחד כמעט לא קלע)

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם
פ.פס..פסי...פסיכ....פסיכולוגיה.

אני מוכן להתערב שאתה לא תרגיש הבדל בין 160 לא דיסק רגיל (היה פה כבר מבחן עיוור ואף אחד כמעט לא קלע)

היה באמת מבחן עיוור ומי שקלע ( לא היה הרבה ) זה רק היה ממזל...
פורסם

ב-160 KBPS עוד אפשר לשמוע הבדל בבאסים (זה כמעט תמיד ככה), אבל מ-192 KBPS ומעלה, האיכות כבר דומה כל כך לדיסק המקורי - שרק באולפן עם ציוד מקצועי, תוכל לשים לב להבדל קטנצ'יק ב-Waveform.

פורסם
מתי תפסיקו ? מתי ?!

דיסק MP3 מקודד בצורה נורמאלית יהיה זהה לאוזן האנושית !

מי אמר שלך איך הוא מקודד

 

הכי טוב זה WAV לא יעזור לך

אתה רוצה לתת דוגמה של פורמט הזהה ל דיסק מקורי

רק AAC .

MP3 זה נחות אין מה לעשות

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם
מי אמר שלך איך הוא מקודד

 

הכי טוב זה WAV לא יעזור לך

אתה רוצה לתת דוגמה של פורמט הזהה ל דיסק מקורי

רק AAC .

MP3 זה נחות אין מה לעשות

אני חייב להגיד לך שזה תשובה מדהימה !

 

נחות ? מה אתה מבלבל תמוח

שאתה אומר MP3 זה דבר נחות אז אתה מכליל

כמו שאמרו האוזן האנושית לא תשמע הבדל ב 192 אז אם אתה מכליל מה אתה אומר על 320

זה נחות לא ?

די עם כול המשחקים האלה כבר

האזון שלך פשוט לא תבדיל !

×
×
  • תוכן חדש...