Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4402 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וחג שמח!

 

אשמח לקבל מכם עזרה בהחלפת מנורות לוחית רישוי בקיה פיקנטו 2013

המנורות שלמות והכל בסדר פשוט מעוניין להחליף לנורות לד

ניסיתי להוציא את הבית נורה ולראות על איזו מנורה מדובר אבל לצערי לא הצלחתי כי פחדתי לשבור או להרוס משהו

האם למישהו יש ניסיון ויודע איך להוציא ולהחליף את המנורה?

 

אשמח גם לקבל לינק למוצר מאייבי שהותקן ונבדק בהצלחה

יש פה תמונה של בית המנורה ברכב (אפשר לראות קמת סימנים שניסיתי להוציא עם מברג ולא הצליח לי)

 

תודה רבה על העזרה!

2121.jpg

פורסם

לדעתי צריך לפרק את כיסוי תא המטען כדי להגיע לנורות כמו בפורטה שלי. תבדוק בספר הרכב,רשום שם הכל.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

מה פתאום.

יש בצדדים שני קליפסים ,לחץ עליהם וזה ישלף.

GABIUBOGI,

שמתי לב שאתה הרבה זורק באוויר ומטעה אנשים בתחום התאורה לרכב.

אני חושב שאני יודע הרבה דברים בתחום. אבל אם אני לא בטוח ב 100% אני לא משער.

מה שבפיקנטו הנורות בכלל על הטמבון.

שים לב להבא

פורסם

צודק טעות שלי,שיערתי שאם הוא כבר ניסה לשלוף את בית הנורה עם המברג וכל מה שהוא עשה זה סימנים אז הוא לא עושה נכון.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

זה כמו אצלי בסיריון פשוט קח מברג שטוח ויש קליפס בצד שמאל, זה פשוט מאד.

תבדוק איזה נורה בדיוק יש שם ואל תנסה להכניס לתושבת משהו אחר גם אם בכח זה נכנס.

פורסם

קודם כל תודה על העזרה.

ניסיתי כפי שרואים בתמונה לפתוח את הקליפס עם מברג שטוח, אבל פחדתי להפעיל יותר מידי כוח ולא לשבור משהו.

אנסה אולי לקחת מברג קצת יותר מאסיבי.

בנוגע למנורה, אבדוק כשאפתח.

 

תודה!

פורסם

זה בדיוק כמו אצלי באוטו

תזהר שהמברג לא יחליק וישרוט לך את האוטו

אצלי אחרי שמוציאים את הפלסטיק אז פשוט מושכים את הנורה החוצה

אני ממודיעין, אם אתה צריך עזרה דבר איתי

פורסם

חברה "גם אצלי זה ככה" למרות שמדובר בסיטרואן, בקיצור ולעניין יש קליפס משני הצדדים וצריך מברג שטוח (עדיף כמה שיותר קטן) וכמובן בזהירות. המנורות לרוב W5W סטנדרטיות

פורסם

מה מברג תגידו השתגעתם ?

לפני יומים פתחתי את זה ללקוח ב KIA.

זה יוצא עם היידים, לא צריך שום מברג.

פורסם

יכולת להיות שזה נדחף לך פנימה במהלך - הבנייה שם לא משהו משהו.

בכל מקרה!

מברג שטוח כמו שיותר דק ותשים עליו פס איזולרבנד כדי לא לשרוט.

זה אמור לצאת בקלות מאוד.

שים נורות לד מסוג T10.

 

אני חושב שזה סיכם פה את כל העניין ואפשר לנעול את הדיון .

פורסם

ניסיתי שוב עם מברג אחר וגם דוד שלי ניסה להוציא (ויש לו הרבה ניסיון בתחום) וזה פשוט לא יוצא!

אפילו התסכלתי בספר רכב וכתוב להוציא משני הצדדים בלחיצה, אני לוחץ על הקליפס ומנסה לדחוף אותו החוצה וזה לא עובד.

בקיצור החלטתי לוותר כי לא באלי לשבור משהו, וגם נהיו מלא שריטות על הפלסטיקה.

 

תודה בכל זאת על כל התגובות

שבוע טוב.

×
×
  • תוכן חדש...