Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4426 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים. מתלבט בין רכישת מכשיר של לאבור 120 או 130 באר למכשיר של מקיטה 110 באר. ישמש גם לשטיפת דק ורחבה לא גדולים. לאבור חברה מוכרת פה (גם בחו"ל?) בנושאי שטיפה ומצד שני מקיטה זה מרצדס. מקיטה מקבל שרות בכל מקום ולאבור ב .... רק בבית שמש? תקנו אותי אם אני טועה. שניהם סביב 600 שח.

למי יש ניסיון קלקולים ותחזוקה אם אחד משני המכשירים הללו?

תודה!

פורסם
שלום חברים. מתלבט בין רכישת מכשיר של לאבור 120 או 130 באר למכשיר של מקיטה 110 באר. ישמש גם לשטיפת דק ורחבה לא גדולים. לאבור חברה מוכרת פה (גם בחו"ל?) בנושאי שטיפה ומצד שני מקיטה זה מרצדס. מקיטה מקבל שרות בכל מקום ולאבור ב .... רק בבית שמש? תקנו אותי אם אני טועה. שניהם סביב 600 שח.

למי יש ניסיון קלקולים ותחזוקה אם אחד משני המכשירים הללו?

תודה!

יש לי ניסיון מאוד טוב עם קרשר,מאוד מרוצה המכונה תוצרת גרמניה(יש כאלה שזה מפריע להם)והיא חזקה ואמינה,אם אתה מתלבט לך לדעתי על לאבור כי יש גם תותח קצף שמתאים למכונה הזאת

m7kj.jpg
פורסם
גם לדעתי קרשר עדיפה וגם בגלל כמות האביזרים שניתן להוסיף, מה שאין כל כך בחברות אחרות.

יוסי

 

בלבור אין לך אביזרים? יש אפילו יותר מקרשר, לי יש מכונה של לבוא 120 בר, שמגיע עם צינור 4 מטר בניגוד למכונות הפשוטות של קרשר שמגיעות עם 3 מטר.

וגם לאבא שלי יש מכונה של לבור 170 באר שהגיע עם המון המון אביזרים, וקניתי לה מקציף לא מקורי שעושה עוגות קצפת על האוטו.

והכל עובד בלי שום בעיות, בנתיים כבר קרוב לשנה ואין שום בעיות.

בקיצור תשלמו יותר על השם מותג, בהרבה פחות כסף מקבלים את אותה תמורה ואפילו יותר. (אורך צינור)

פורסם

ומי שחושב לקנות מכונה קרשר ואחריזה לקנות לה צינור יותר ארוך, חבל על הזמן שלו, הצינור עולה יותר מהמכונה, וכך גם שאר האויזרים יקרים מאוד.

פורסם
ומי שחושב לקנות מכונה קרשר ואחריזה לקנות לה צינור יותר ארוך, חבל על הזמן שלו, הצינור עולה יותר מהמכונה, וכך גם שאר האויזרים יקרים מאוד.

מה ארץ הייצור של הlavor

m7kj.jpg
פורסם
מה ארץ הייצור של הlavor

Lavor הוא איטלקי. מכשירים צהובים, כמו של קרשר (מקיטה ירקרק). אני רק מוטרד מהשרות שלהם. במקום יחיד ורחוק עבורי (חיפאי).

הסוכן טוען שאני מקבל יותר לחץ ואביזרים ממקיטה (והוא מייצג את שניהם) אבל סוכנים ...

פורסם

תקנה מכונה נפוצה, לכל מכונה יש חיבור שונה לאביזרים ואם תרצה לקנות אביזר כל שהוא לא תתחיל להתרוצץ ולחפש אביזר מתאים.

לך על קרשר או לאבור, האביזרים גם של קרשר וגם של לאבור מאוד יקרים בארץ אבל באיביי וכו' אפשר למצוא בשליש מחיר.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
תקנה מכונה נפוצה, לכל מכונה יש חיבור שונה לאביזרים ואם תרצה לקנות אביזר כל שהוא לא תתחיל להתרוצץ ולחפש אביזר מתאים.

לך על קרשר או לאבור, האביזרים גם של קרשר וגם של לאבור מאוד יקרים בארץ אבל באיביי וכו' אפשר למצוא בשליש מחיר.

מחזק את דבריו של אריק

m7kj.jpg
פורסם
ומי שחושב לקנות מכונה קרשר ואחריזה לקנות לה צינור יותר ארוך, חבל על הזמן שלו, הצינור עולה יותר מהמכונה, וכך גם שאר האויזרים יקרים מאוד.

אני נוטה ללכת לכיוון המוצרים הגרמניים,הם מייצרים את המוצרים שלהם על הצד הטוב ביותר,ממכוניות ועד מכונות שטיפה אבל כל אחד יעשה מה שחפצה בו נפשו

m7kj.jpg
פורסם
אני נוטה ללכת לכיוון המוצרים הגרמניים,הם מייצרים את המוצרים שלהם על הצד הטוב ביותר,ממכוניות ועד מכונות שטיפה אבל כל אחד יעשה מה שחפצה בו נפשו

גם אני בעד מוצרים מגרמניה,אבל במקרה זה KARSHER מיוצר בסין

ועגב זמן עבודה שלו הוא רבע שעה וLAVOR כמו AR איטלקיים זמן עבודה 30 דקות

לי יש איטלקי AR כן ניכנס לתיקונים כמה פעמים,כמו כל דבר איטלקי אבל זה 140 באר

וכולל כל אביזרים שגם צינור 4מ וכל חיבורים ואקדח לא הכי מקצועי אבל כן קיים

והכל ב1250 ש כולל מעמannovi reverberi.jpg

פורסם

הקרשר יכולות לעבוד בכיף יותר מרבע שעה, אני מידי פעם מנקה מחוץ לבית עם המכונה k.100 ועבדתי איתה לא פעם מעל לרבע שעה.

בלי קשר לשטיפת רכב אין צורך ביותר מרבע שעה( רציפה).

15 דקות ברצף זה המון זמן, אפשר לשטוף משאית ברבע שעה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

לא יודע מזה ההגבלות בזמנים האלה, זאת רק המלצה כניראה, היא יכולה לעבוד גם כל היום, כמובן שלא ברצף אלה עם הפסקות מידי פעם.

גם ככה עושים הפסקות מתי ששמים סבון או שמנגבים או מייבשים את הרכב או ליפני השטיפה הסופית.

פורסם

שלום.

יש לי מכשיר שטיפה בלחץ של LAVOR מדגם EXPRESS PLUS, 120 באר. יש לי את המכשיר שנתיים וקצת ואני ממש מרוצה ממנו!

אמין,נוח,קל, ועושה את העבודה על הצד הטוב ביותר.

×
×
  • תוכן חדש...