Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נהג חדש - שלט צהוב או שלט אדום?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4425 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בוא אני אקצין ואלך עם זה עד הסוף , אם הייתי נוהג ב X5 שחורה ובלי השלט , כל המקרים שציינתי היו קורים אתה חושב ?

אל תקצין, זה גורם לך לשגיאות כתיב.

בקשר לבמוו, אם אתה אחד שג'יפים גרמניים עושים לו את זה - לבריאות, לי לא ממש משנה מי חותך אותי בכביש צופר באותה מידה לבמוו, סופר לנסר, ופיאט אונו.

משחקי כבוד בכביש לא עושים כלום חוץ מלהוציא שיערות לבנות, או להוציא שיערות נקודה...

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

דווקא מעבריין הכבד בX5 אני לא מפחד. הוא בטח עם מספיק נסיון כדיי לדעת שזה ממש לא שווה לו את זה.

 

אני יותר מפחד מהערס השכונתי בסובר לנסר או בעונדה סיביק שלו.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בגלל זה צריך לנהוג כאילו כולם סביבך מטומטמים, להיזהר מהם כמה שרק אפשר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

כנראה שאני צריך לעשות איזה סוויץ' בראש ולשנות את החשיבה שכולם יתנהגו כמו שצריך בכביש.

5 3 1 R

┤┼┼└

6 4 2

פורסם

איזה שטויות.. אני בחיים לא התייחסתי יותר מדי לשלט. אני חשדן כלפי כל הנהגים ומצפה מכל הנהגים שייסעו לאט, שייפנו בהפתעה בלי להודיע לאף אחד, להסס יותר מדי ולנסוע מהר מדי.

אני מצפה מכולם להכל. נכון שקורה לא מעט שאתה נתקל בנהגים מהוססים אבל אני למשל יכול להגיד שאני ממש לא מסתכל על שלט נהג חדש כזה או אחר, אני אפילו די בטוח שנסעתי אחרי כמה נהגים כאלה ולא ממש שמתי לב לנוכחות השלט.. אני אפילו לא מתעצבן בגלל שטויות של מתחילים.. כנראה שהעברתי לעצמי איזשהי סדנת עצבים בכבישים או משהו.

ואני אגיד לך יותר מזה, בזמן האחרון נהגתי ברכב של אחותי די הרבה עם השלט של הנהג חדש ולא ממש הרגשתי "חוסר נוכחות" או "נוכחות" בכביש(האמת אני שוכח להוריד את השלט כל פעם).

ההרגשה שלך וצורת הנהיגה שלך זה בסה"כ פסיכולוגיה ב3 וחצי שקל וחוסר נסיון מוחלט ב2000 שקל(או 4000 בביטוח :lol:).

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

פורסם

יוחאי +1

הכל פסיכולוגי, נהג חדש בלי ניסיון חושב שמתיחסים אליו רע בגלל השלט. בפועל זה בגלל צורת הנהיגה שנובעת מחוסר ניזיון וקריאת כביש לא נכונה, ללא תכנון מספיק של מה שקורה סביבך.

לא נורא, יבוא הניסיון והנהיגה תשתפר.

הכי חשוב: לנהוג כחוק, לתת זכות קדימה תמיד, לאותת, לשמור על הימין ולא לנסות "להספיק" רמזורים.

 

אני למשל לא מסתכל על סימנים מזהים על הרכב, אני מתיחס לכולם באופן שווה (לפי קטגוריות משקל - ממש לא בא לי להתנגח עם סמי טריילר).

 

יש משמעות מאוד גדולה לסוג הרכב ויחס שמקבלים בכביש. לרכבים בעלי מקדם פחד גבוה כמו X5 ושות' מתיחסות הרבה יותר בסלחנות מאשר לבחורה חמודה באלטו ורודה. על קטנים פתאום ערסים תופסים גובה והולכים לפי פרינציף כדי ללמד לקח, "לקחת" זכות קדימה (לרמוס זכויות על הכביש).

שמירת מרחק ועל נתיב הימני פותרות בעיות עם מרבית רומסי הזכויות.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

בתור אחד שנוהג באחד הרכבים הכי נדירים בישראל אני יכול להגיד שזה שבנאדם נוהג על x5 אפילו לא מזיז לי את הב.. הימנית! מצידי שתהיה לו גם מרצדס חדשה ועדיין לא יזיז לי! גם לא M5. הרכבים האלה מרשימים אולי אבל לא צריכים לגרום לאף אחד להתייחס אליהם בסלחנות.

אני ממש לא מייחס שום משמעות לסוג הרכב כשמדובר בסלחנות כלפי אותו נהג. כמו שאמרתי זה הכל פסיכולוגי!

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

פורסם

לירון, יש משפט שמישהו אמר בפורום הזה לפני חודש בערך ושמרתי אותו למקרים כאלה:

 

כשאתה נוהג בכבישי ישראל תתייחס לכולם כאילו הם מנסים להרוג אותך.

 

 

אני מסכים אתך שיש פחות סבלנות בכביש כלפי נהגים חדשים, המצב לא משתפר בהרבה כשאתה מוריד את השלט.

 

פשוט תלמד לנהוג בזהירות בג'ונגל.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

×
×
  • תוכן חדש...