Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4479 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם



אני מעוניין לרכוש רביעיית צמיגים טובים ( אין לי דרישות מיוחדות) ובמחיר אטרקטיבי בסביבות 1000-1500 ש"ח ( כולל פירוק הרכבה ואיזון ), מעדיף לא סיני, אלא מותג מוכר יחסית אירופאי וכד'.

אשמח לשמוע על מותגים ובעלי מקצוע טובים ואטרקטיביים.

ההצעות: פלקן ZE912 - שח 325

גודייר ASSURANCEFUELMAX שח 400 או האם עדיף

EFFICENCYGRIP PROFORMER EFFICENCY?

יש לי ב450 ש"ח צמיג פירלי P7

יש גודייר דגם ASSURANCEFUELMAX ב400 ש"ח או האם עדיף

EFFICIENTGRIP PROFORMER ?

יש דנלופ דגם LM703 ב450 ש"ח

יש מישלין דגם ENERGYSAVER ב550ש"ח

2. הציעו לי גם מילוי חנקן ? זה טוב ? בטיחותי?

 





תודה מראש ויום טוב

פורסם

הפאלקן יתנו תמורה טובה למחיר ולדרישות שלך.

לחנקן יתרונות (מולקולה גדולה שעוזרת לשמור על לחץ לזמן ממושך), אבל כל מילוי אוויר צריך להעשות בחנקן, אחרת אין טעם. אם לא גובים תשלום נוסף על כך - לא יכול להזיק. לא הייתי טורח יותר מדי לחפש מילוי חנקן ברכב רגיל.

פורסם

שוב בעניין צמיג 205 55 16 91v

לצערי עברתי ודיברתי עם הרבה בעלי מקצוע, וגם דרך האינטרנט

אבל הבעיה העיקרית היתה התאריך של נצמיגים פלקון , גודייר ודנלופ במקרה הטוב מאוקטובר 2013

בקיצור אשמח אם משהוא ימליץ לי על בעל מקצוע שיש לו צמיגים חדשים יותר, אני בכוון של פלקון 912ZE,

תודה מראש

×
×
  • תוכן חדש...