Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4476 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביום חמישי עשיתי חלונות שחורים למאזדה,הרבה זמן רציתי לעשות את זה יצא יפה לדעתי נותן צורה אחרת לאוטו אני מאוד מרוצה :)

נעבור לתמונות:

tciy25ynx2zn.jpg

 

qz5mkwnmhtt2.jpg

מה דעתכם?

אני יודע שהרכב מלוכלך היה שבוע של גשמים לכן לא קיבל שטיפה.

פורסם

מתאים מאוד לצבע,ניראה טוב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יפה מאוד גם אני רוצה לעשות לרכב שלי .. כמה לקח לך על שמשה אחורית ושתי חלונות ?

 

ושמשה אחורית אמרו לי זה לא עובר טסט איך תעבור ?

פורסם (נערך)
יפה מאוד גם אני רוצה לעשות לרכב שלי .. כמה לקח לך על שמשה אחורית ושתי חלונות ?

 

ושמשה אחורית אמרו לי זה לא עובר טסט איך תעבור ?

 

כל הרכב עלה לי 200 כי חבר שלי מכיר טוב את בעל המוסך הוא עושה בהתקנת מערכות וחלונות כהים לרכב.

בכללי הוא לוקח רק על שמשה אחורית 150.

תודה לכולם :)

עריכה אחרונה על ידי Artxes
פורסם

תתחדש נראה מעולה!

המזדה שלך פשוט הייתה חייבת השחרות,זה מוסיף לה המון.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
כל הרכב עלה לי 200 כי חבר שלי מכיר טוב את בעל המוסך הוא עושה בהתקנת מערכות וחלונות כהים לרכב.

בכללי הוא לוקח רק על שמשה אחורית 150.

תודה לכולם :)

 

איפה עשית את זה ?

ובקשר לטסט מה תעשה ?

פורסם
איפה עשית את זה ?

ובקשר לטסט מה תעשה ?

עשיתי את החלונות בטייבה.

ואת הטסט אני יצתרך כנראה לעשות בקומבינה כי אין דרך אחרת :/

פורסם
עשיתי את החלונות בטייבה.

ואת הטסט אני יצתרך כנראה לעשות בקומבינה כי אין דרך אחרת :/

 

בדיוק מה שרציתי לשאול...

בכל מקרה יצא יפה מאוד נראה VIP כזה.

HYUNDAI - Always there for you .

פורסם
עשיתי את החלונות בטייבה.

ואת הטסט אני יצתרך כנראה לעשות בקומבינה כי אין דרך אחרת :/

 

הורדת חלונות קדמיים והכל בסדר על השמשה האחורית לא עושים שום דבר מניסיון ..

דרך אגב, אם אתה מכיר בעל מוסך או חבר של בעל מוסך תבקש ממנו שיעביר לך את הרכב טסט( הם מעבירים אותם בלי הרבה בעיות .)

גולף V5 2.3 שנת 2001

פיג'ו 206 1.4 שנת 2006

נוכחי SEAT IBIZA 1.0TSI 2016

פורסם
עשיתי את החלונות בטייבה.

ואת הטסט אני יצתרך כנראה לעשות בקומבינה כי אין דרך אחרת :/[/quote

אני עובד במוסך עם אנשים מטייבה ולא יודע איך אתה לא מפחד להיכנס לשם (לא בגלל אנטיות ישראליות, אלא בגלל שיגעון מולד) D: (הכל בצחוק). תתחדש !! אבל תעשה טובה, תחליף ג'אנטים, זה נראה יותר גרוע מטאסות בלי להעליב והאוטו מאוד יפה.

פורסם
עשיתי את החלונות בטייבה.

ואת הטסט אני יצתרך כנראה לעשות בקומבינה כי אין דרך אחרת :/[/quote

אני עובד במוסך עם אנשים מטייבה ולא יודע איך אתה לא מפחד להיכנס לשם (לא בגלל אנטיות ישראליות, אלא בגלל שיגעון מולד) D: (הכל בצחוק). תתחדש !! אבל תעשה טובה, תחליף ג'אנטים, זה נראה יותר גרוע מטאסות בלי להעליב והאוטו מאוד יפה.

נכנסתי לטייבה כי חבר שלי היה איתי והוא מכיר שם אנשים ואת האיזור בלעדיו לא הייתי מתקרב לשם חחחח.

גאנטים אני לא יחליף מסיבה אחת לא רוצה להשקיע ברכב כי אולי בקרוב נחליף.

פורסם

תתחדש !!! המאזדה מאוד יפה...החלנוות השחורים עשו לה רק טוב.

לא הייתי נוגע בג'אנטים, הם יפים כמו שהם, רק תנקה אותם מדי פעם.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

×
×
  • תוכן חדש...