Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4501 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

הייתי היום אצל אחד המתקינים המוכרים בשפלה, ניסיתי מספר סאבים:

 

Hertz es250.3 - תיבה קומפקטית עד מאוד והסאב אכן מדויק אבל בקושי מרגישים שזה סאב, חסר כוח.

Ds300 - תיבה גדולה יותר, סאב עוצמתי יותר, אבל שמכוונים אותו לרמה.הרצויה הוא כבר נשמע דומה ל

jbl1204br

ז''א, קצת מרוח.

לאחר מכן שמעתי דגם.של גראונד זירו 400 rms שהמוכר לא זכר לטענתו את השם. האמת שהסאב חזק ומפציץ מה שנקרא, ויחד עם זאת היה די מדוייק!

 

כרגע הוא על הכוונת שלי, וכרגע יש לי תיבה אטומה שמחכה לסאב. הגראונד זירו יעלה 600 ש''ח ללא תיבה כאמור.

במחיר הנ''ל, ישנן עוד אופציות ראויות?

מורל או חברות נופסות?

 

אני מזכיר, מחפש להחליף לסאב מדויק אך חשובה לי גם העוצמה.

אשמח מאוד לעזרה וכיוון.

פורסם

עם איזה מגבר אתה מגביר את הסאב?

תשמע את הes300 שזה הדגם אחד מעל ה250 ששמעת, מגיע גם בתיבה קטנה, טיפה יותר גדולה משל ה250 ועם מגבר מתאים הוא גם חזק.

את הגראוונד זירו אני לא מכיר.

הds זו סדרה אחת מתחת לes הוא סאב נחמד די מדוייק אבל הes עדיף עליו.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

×
×
  • תוכן חדש...