Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4507 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

יש לי C3, שנת 2010 עם 80,000 ק"מ

עברה טיפול אחרון בערך ב60,000 ק"מ

 

עכשיו ממה שאני זוכר - יש לטפל ברכב כל 30,000/שנתיים

 

אבל הרכב מדליק את הנורה של הטיפול כבר די הרבה זמן

לפי הנורה הייתי כבר צריך ללכת לטיפול כבר לפני כמה אלפי קילומטרים (4K), אבל אני סטודנט ולא היה לי זמן לנשום במהלך הסמסטר...

פרט לנורה הזאתי אין שום נורות חשודות...האוטו נוסע טוב

 

זה קצת הזוי אבל אני זוכר שגם בפעם הקודמת זה עשה לי את זה, כאילו הנורה פשוט סופרת מרווח טיפולים שונה מההוראות יצרן של 30K

 

לרוץ למוסך עכשיו או שאפשר להמתין עד שיגיע למועד הבא?

 

כמו כן הרכב בן קצת יותר מ3, האחריות עברה ואני סטודנט תפרן

אז אם מישהו מכיר אלטרנטיבה למוסך מורשה באזור אשדוד/השפלה...אני אשמח לשמוע

 

תודה!

  • ספונסר פורום
פורסם

דווקא בגלל שאתה סטונדט תפרן כדאי לטפל ברכב כמו שצריך ואפילו טוב מכך. תחזוקה מונעת זולה יותר מתחזוקת שבר. תחשוב על זה ככה - אם יהרס לך המנוע בגלל טיפול לקוי, החלפתו תעלה לך יותר מטיפול קטן.

 

בכל מקרה ברכבים האלו מומלץ לעשות טיפול אחת לשנה לפחות ולא למשוך את הטיפולים יותר. יכול להיות שהנורה סופרת מרווח טיפולים אחר, אפשר לכוון אותה כך שתתריע על טיפול בכל 15, 20 או 30 אלף קילומטרים.

 

בהחלט יש אלטרנטיבות טובות שהן לא מוסך מורשה של היבואן. באשדוד יש לך את מוסך רוסקי, מוסך מומלץ וטוב מאוד. תוכל לקרוא כמה וכמה המלצות עליו בקישור שצירפתי.

פורסם

אפילו שצריך פעם בשנתיים או 30,000 עדיף לך לעשות טיפול לפחות פעם בשנה, כי כמו שעזרה ענה לך - יותר קל וזול למנוע מאשר לתקן. המלצתי לך, דווקא בגלל שאתה תפרן, אל תתפתה למוסכי מדרכה שיעלו לך בהתחלה פחות ואז התיקון של הפאשלות שלהם יכניסו אותך לבור. טיפול פעם בשנה של כמה מאות שקלים עדיף שתעשה במוסך אמיתי ועדיף מורשה שנותן אחריות על העבודה והחלקים.

×
×
  • תוכן חדש...