Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4527 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום לכל חברי הפורום,

יש לי סיטרואן C4 , שנת 2010 .

היום תוך כדי נסיעה התחילו להדלק לי מנורות והיה כתוב לי ABS \ ESP Fault אחרי 5 שניות Breakes Fault

אחרי כמה שניות נכבו המנורות , אחרי 5 דק עוד פעם נדלקו ...

יש תמונות מצורפות

אשמח לחוות דעת של מישהו פה .

 

תודה - סליחה על הלינקים פשוט התמונות היו כבדות מידי.

 

לינק לתמונה ראשונה :

http://up405.siz.co.il/up3/nyenz3z1tijk.jpg

לינק לתמונה שניה:

http://sizmedia.com/my.php?i=yznj5icrmtmz.jpg

לינק שלישי :

http://www.siz.co.il/my.php?i=ztyoguzhnygj.jpg

 

שוב תודה לעוזרים

פורסם

סיכוי טוב שזה מתג אור הבלם - קרה לי לפני כמה חודשים עם אותו שנתון. רכיב לא אמין שמתקלקל לרבים, מלחיץ עם הודעה לא ברורה ודרמטית שגם מהבהת בקצרה במסך, ובסך הכל עולה מעט להחליף אבל כאב ראש לא קטן להיכנס למוסך בשביל שטות כזו. עם סורק קודים תקבל קוד תקלה ספציפית לזה.

מאחל לך שזה רק זה. וכמובן שזה לא מכוסה באחריות שנה רביעית, אפילו אם קנית כזו, כמוני. היא לא מכסה שום דבר שמתקלקל :x

פורסם

http://www.carobdcode.com/p0504-citroen-brake-switch-circuit-a-b-correlation#.UuwaOD2Szy0

המתג עצמו זול - עולה 51.27 לפני מע"מ. מק"ט 2-1606480480.

הבעיה ששדדו אותי על התחברות למחשב, למרות שבאתי למוסך עם קוד התקלה במחשב שלי.

עקרונית, יכול להיות שבכלל נשרפה לך נורה. בדוק לבד קודם כל.

חויבתי על 0.4 שעות עבודה (חמש דקות בפועל), ובסך הכל שילמתי 230 כולל מע"מ.

×
×
  • תוכן חדש...