Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אברת 500 - מצב ספורט - משמעות על בלאי


roymor
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4073 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

היי,

התחדשתי באברת 500 ידנית 2010. כידוע לאברת יש כפתור ספורט שמעלה יחס דחיסה של הטורבו ומשנה את תגבור ההגה ומהלך דוושת ההאצה.

יש הבדל משמעותי בתגובות הרכב. בהנחה שאני אבע כל הזמן במצב ספורט, מעבר לצריכה מוגברת של דלק, האם יש גם בלאי מוגבר של המנוע ו/או מכלולים אחרים ?

האם צריך להפעיל את הספורט רק מידי פעם ?

 

תודה,

רועי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...