Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4536 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

הדרישה המרכזית היא שהנהיגה ברכב תעלה לי חיוך על הפנים, אין צורך ברכב חזק במיוחד, התנהגות טובה והגה מתקשר יספיקו.

עדיפות לידני, מתוכנן לנסוע כ60 ק"מ ביום רובם בין עירוניים, אז עדיף שלא יהיה שתיין מוגזם ועם אמינות סבירה.

עדיפות לרכב לא גדול ולא מכוער מידי.

 

אם יש אופציות ממש טובות שדורשות העלאה בתקציב, אני מוכן לשקול לקחת הלוואה, אבל רק אם הרכב באמת שווה את זה.

 

תודה מראש.

פורסם

האמת ש147 זה היה הרכב הראשון שחשבתי עליו, סוג של חלום ישן.

אבל הנסועה הגדולה הצפוייה יחד עם האחזקה היקרה, מפחידים אותי. עד כמה עלויות האחזקה גבוהות? נגיד ביחס לפז'ו 206 XS?

פורסם

אני מאמין שאם תוכל למצוא 147 שמורה, 1.6 ידנית, 105 כ"ס (נטולת וריאטור שמייקר האחזקה, כמו שיש ב-1.6 120 כ"ס) - האחזקה תהיה דיי סבירה.

זה אמנם יבוא ע"ח איבזור (שהינו עדיף ב-1.6 120 כ"ס), אבל בסופו של דבר - הכל זו פשרה.

אני מניח ש-206 תהייה מעט יותר זולה לאחזקה (במידה ושמורה) ובמידה ולא, אז כמו כל רכב "שחוט" - גם היא תעניש אותך במוסך.

 

יהיה נאה לחתום הודעה זו בציטוט חבר הפורום kundason לסיום:

"יש אשה שתמיד תעשה מה שתבקש ממנה, לא יהיה לך שום דבר רע להגיד עליה,

 

אבל היא לא תרגש אותך, ולא יהיו לך שום פרפרים בבטן כשתראה אותה.

 

מצד שני, יש אשה שמדי פעם תעלה לך את הסעיף, תגרום לך לאחר לכל מקום (לוקח זמן להתארגן),

 

תגרום לך נדודי שינה, אבל כל פעם שתפגוש אותה - יהיה לך חיוך שמרוח מאוזן לאוזן.

 

נכון ?

 

אז אותו דבר עם מכוניות.

 

אני אישית בבחירת מכונית הולך עם הלב, ולא עם הארנק."

alfa 156 2.5.

×
×
  • תוכן חדש...