Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4548 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים ,

 

יש ברשותי רכב מסוג Audi A6 2002 מנוע 3 אלף

 

פתחתי היום את מכסה המנוע לבדיקה שגרתית של מים שמן וכו' ולהפתעתי ראיתי שבתוך מיכל עיבוי ישנו שמן מעורבב

וזה נראה כמו בוץ, טחינה מעורבב

 

מבדיקה ראשונית קודם בדקתי שמן מנוע והיה מלא, פתחתי את פקק המנוע וראיתי שאין שם בוץ הכל נקי ונראה שמן טהור.

הבנתי שזה יכול להיות רדיאטור/ קולר שמן/ קולר גיר

 

איך אני יכול להיות בטוח מזה ? לפני כבערך שנה החלפתי רדיאטור חלפי מקורי והוא עובד תקין ואין נזילות, אך הבנתי שיש בתוך

הרדיאטור מן מפרידים כאלה בין השמן למים ויכול להיות שכנראה התערבב שם גם השמן והמים וזאת התוצאה

 

אני אשמח לתשובה ממביני עניין

 

תודה רבה !

פורסם

מניסיון אישי עם גולף 1.6 2005. משאבת מים לא תקינה (במקרה שלי התפרקה), ומשם בגלל שדחיתי את הטיפול יצר לי כדור שלג ונזק של 5 אלף ש"ח במזל לא הלך ראש מנוע.

פורסם

עדכון: זה לא רדיאטור,

 

לגבי קולר גיר אם זה היה קולר גיר היה גוון של וורוד בתוך מיכל העיבוי

והצבע שיש שם זה חום נוטה לשחור

כנראה שזה קולר שמן בוודאות

 

אשמח לאנשי מקצועי שיתנו דעה

 

תודה ויום טוב

פורסם
שלום חברים ,

 

יש ברשותי רכב מסוג Audi A6 2002 מנוע 3 אלף

 

פתחתי היום את מכסה המנוע לבדיקה שגרתית של מים שמן וכו' ולהפתעתי ראיתי שבתוך מיכל עיבוי ישנו שמן מעורבב

וזה נראה כמו בוץ, טחינה מעורבב

 

מבדיקה ראשונית קודם בדקתי שמן מנוע והיה מלא, פתחתי את פקק המנוע וראיתי שאין שם בוץ הכל נקי ונראה שמן טהור.

הבנתי שזה יכול להיות רדיאטור/ קולר שמן/ קולר גיר

 

איך אני יכול להיות בטוח מזה ? לפני כבערך שנה החלפתי רדיאטור חלפי מקורי והוא עובד תקין ואין נזילות, אך הבנתי שיש בתוך

הרדיאטור מן מפרידים כאלה בין השמן למים ויכול להיות שכנראה התערבב שם גם השמן והמים וזאת התוצאה

 

אני אשמח לתשובה ממביני עניין

 

תודה רבה !

אם הטחינה במיכל העיבוי נראית כמו בתמונה המצורפת אז יש לך בעיה בקולר של שמן מנוע.

ערבוב של שמן מנוע עם נוזל קירור במיכל העיבוי בפאסאט 2.0 ידנית 2002 תמונה-1.JPG

איזה כייף לי :)

  • ספונסר פורום
פורסם

הצבע לא יכול לעזור לך כי גם השמן בתיבה כבר שחור והוא יגרום לאותו הצבע

השחור כשהוא מעורבב עם המים .

מה שכן הריח של שמן התיבה הוא מאד חזק ושונה מהריח של שמן מנוע .

בעל מקצוע יוכל להבדיל בין השניים לפי הריח .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

  • ספונסר פורום
פורסם

אם אתה מריח ריח בנזין אז זה זה כנראה מצנן המנוע שפרץ אצלך .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...