Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4551 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דווקא למדינה יש אינטרס (תלוי בנקודת האיזון) לאפשר ייבוא של רכב יד 2. על עסקעות יד 2 בארץ אין מס ואילו על ייבוא של רכב יד 2 יש מס. להערכתי, זה לא יפגע כלל במכירות רכב חדש כך שכלכלית יש למדינה אינטרס להתיר ייבוא של רכב משומש.

פורסם

זה כן יפגע במכירות רכב חדש בצורה מסויימת, לא 1 ל 1 כמובן.

 

כמות המכוניות שנכרשות מדי שנה בארץ היא נתונה. גם מכוניות חדשות וגם יש שניה.

 

נכנס רכב משומש מח"ל - שולם עליו מס נמוך כלשהו כי ערכו נמוך.

 

מי שקנה רכב כזה, לא קנה יד שניה "מישראל".

 

ומכאן נובע שנרכש רכב אחד חדש פחות בארץ ולא שולם עליו מס גבוה יותר.

 

 

פורסם
מעבר לכך ניתן לעשות את אותה הקומבינה על רכבים בני שנה ושנתיים...

 

וגם על זה כתבתי, שאתה בא לרכוש ביבוא אישי רכב ששוה 200K במינימום, אתה תבדוק טוב מה אתה קונה,

וסביר שיש לך את היכולת לבדוק את זה. וגם כאן יש לא מעט שנופלים.

שאתה מדבר על רכבים זולים בהרבה, ועל אוכלוסיה שהיא כבר אחרת, לא בטוח שזה אותו דבר.

פורסם
נימנים, אתה לא תראה סיוויק 2004, אבל סביר להניח שתראה רכבים יקרים יותר, מכוניות שהן

4-5 שנים על הכביש, וככל הנראה נפגעו שם בתאונות, היו בהשכרה, ליסינג, ציי רכב וכד'.

סמוך על הקומבינטורים כאן, יביאו את כל המיץ של הזבל שזורקים שם. ומביאים במאסות, זה מוזיל

את עלות היבוא.

אתה מסתכל בעיניים של אדם פרטי, שרוצה לרכוש רכב שמור ויפה, כדי להנות ממנו. הקומבינטור

חושב איך אני קונה את הזבל הכי גדול, שנראה הכי יפה, כמה שיותר בזול, כדי להעיף בכמה שיותר.

ושוב, כמו שכתבתי, זה לא השיקול היחידי, ולא העיקרי של המדינה.

 

עד כדי כך שטפו לך את המוח שהמדינה יודעת בשבילך מה יותר טוב לך מאשר אתה יודע מה טוב בשבילך,

 

אם אני רוצה להביא רכב כזה ולנסוע בו זאת בעיה שלי, אתה יכול ביבוא להכריח בדיקה של carfax (מה שנעשה כבר היום )

ולבדוק בכניסה שאין בעיות

אתה יכול לבקש בדיקת מכון התקנים לכל רכב משומש שעולה לכביש בכדי לוודא שהוא תקין ולא מחובר משני רכבים

 

אבל למה המדינה יכולה להחליט בשבילי

בדיוק כמו שהיא יכולה להחליט בשבילי שאסור לי למשל לגדל פרות ולמכור את החלב, גם אם יש לי אדמה משלי בכפר , ומסביבי יש המון רפתות .

 

היא יכולה להחליט בשבילי שאסור לי לגדל עופות לביצים (דבר שמביא למסחר במכסות , שמגולגל אליך בתור מחיר של ביצה ואח"כ מתפלאים שהמחירים בארץ גבוהים ב 25% במזון מבחו"ל )

 

היא יכולה להחליט בשבילי שקיט שמיוצר על ידי יצרן הרכב , ולא מגיע עם הרכב אלא כ after market הוא אסור

 

למה קיבינימט ? למה ?

 

איפה מדינה דמוקרטית ? חופש העיסוק ?

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

מדינת ישראל אינה מדינת עולם שלישי, ואין לנו צורך בג'אנק של מדינות אחרות.

גם כך צי הרכב בארץ הוא מהמבוגרים בעולם המערבי, ואין צורך להזקין אותו עוד, וזה לבד שיקול מספק.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אני אענה לך ברצינות

 

בשביל שיהיה קומבינטור , צריך שיהיה תמיד אחד מתוך המערכת שנותן לו לבצע את הקומבינות

פעם אחת תתפוס את הקומבינטור ואת האדם מהמערכת ותכניס אותם על מכירה של רכב כזה שהוא מבחינתי ניסיון לרצח

על עונש דומה לניסיון לרצח או ניסיון לביצוע פיגוע המוני כלומר 10 שנים ומעלה

ותאמין לי כל הקומבינטורים ייעלמו.

כי האפשרות לעלות רכב לא בטוח על הכביש יכול לגרום למוות. ומי שלוקח את הסיכון לדבר כזה בארץ מרוויח בלבד

 

גם על המשפחה הדתית מצפת שהדרדרה לתהום בדרך לטבריה , היו דיבורים על רכב קומבינה , והיתה עוד משפחה שבדרך לאילת הרכב הורכב משני חלקים והתפרק בתאונה וכל המשפחה גם שם למיטב זיכרוני נהרגה

 

מי שטיפל ברכב באובדן להלכה ואובדן למעשה ואובדן לסיפורי מעשיות צריך לשלם פעם אחת ולתמיד

 

זה שיש מספר קומבינטורים מתוך המערכת לא צריך לצמצם את חופש הפרט, צריך לטפל בהם עד הסוף.

 

אנחנו חיים במאה ה21 , וברוב המדינות המערביות (ובהחלט אפשר להגביל את היבוא למדינות כאלו ) יש הסטוריה מפורטת של כל כלי רכב , כולל מד ק"מ, היסטוריה של תאונות ועוד אפשר להביא את המסמך ומי שמוכר מחוייב לתת את המסמך,

ברגע שרכב כזה יעורב בתאונה , ישלפו את המסמך ויבדקו מול חו"ל, במידה ויש זיוף היבואן ישר לכלא , כולל חילוט של כל הרכוש שלו.

 

פתרונות אפשר למצוא לכל דבר, עובדה שהדבר קורה בכל מדינות העולם הנאור, השאלה היא האם יש רצון , והאם חושבים שרצון האזרחים במדינה הוא חשוב או שמא ה"מדינה " יודעת טוב יותר מה טוב בשביל האזרחים.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
מדינת ישראל אינה מדינת עולם שלישי, ואין לנו צורך בג'אנק של מדינות אחרות.

גם כך צי הרכב בארץ הוא מהמבוגרים בעולם המערבי, ואין צורך להזקין אותו עוד, וזה לבד שיקול מספק.

 

מר פרחי.

צי הרכב בישראל זקן בגלל מדיניות מיסוי. רוצה להצעיר אותו, תבטל או תקטין את נטל המס.

הפטרנליזם הזה, שהמדינה יודעת תמיד מה טוב לנו על בסיס שלילת חרויות הפרט היא בלתי נסבלת ובלתי מתקבלת על הדעת בעיניים של מדינה מערבית נאורה.

אבל ישראל היא לא... היא רפובליקת בננות.

אגב, עם זה אין לי בעיה, אבל עם העובדה שאנחנו לא מנסים לצאת מהסטטוס הזה, עם זה קשה לי לחיות.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אני ינסה להסביר את זה מהנקודה שלי.

 

כאשר אתה מייבא למשל סיוויק משומשת, אתה תשלם עליו מס בתור רכב משומש.

כאשר אתה קונה את אותה סיוויק משומשת, אתה קונה רכב ששולמו עליו מיסים בתור רכב חדש.

 

הצפה של המדינה ברכבים משומשים תקטין את ההכנסות ממיסים של רכב חדש ולכן לא נראה לי שזה יאושר בקרוב.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אחלה שרשור עלה כאן (עם הרבה הוצאת קיטור שזה גם חשוב). אני קצת חלוק בדעתי בנושא:

מצד אחד, אפשר להבין את האזרח שרוצה בשורה התחתונה לקנות רכב זול יותר או רכב שחשקה נפשו שאין כאן ומה לעשות, הרכב בן יותר משנתיים. לגיטימי לרצות ואין בזה כל רע, המס במדינה על כלי רכב הוא כבד מאוד וגבוהה ממרבית מדינות העולם, פרה חולבת של מסים אפשר לומר. אבל אז נכנסים אינטרסים כלליים של המדינה שעניינם דווקא טובת האזרח ורווחתו: זיהום אויר ובטיחות בעיקר, כלי רכב חדשים עומדים היום בתקינה מחמירה בנושאי זיהום אוויר של יורו 5 ויורו 6, מה שלא קרוב אפילו במכוניות בני 5 שנים אפילו. מערכות בטיחות היו קיימות בעבר רק במכוניות מפוארות (ותמיד מרצדס S-Class בחוד החנית ייאמר לזכותה).

אתם זוכרים שלאחרונה קרתה תאונה בכביש 4 בין פורשה אספנות משנות השבעים ובין ב.מ.וו סדרה 3 מתחילת שנות התשעים ? זוכרים מה לצערנו היתה התוצאה ? התלקחות הפורשה ומותו של הנהג חבר מועדון ה-5. שתי המכוניות ניזוקו במידה טוטאלית (הפורשה נשרפה ...), גם הב.מ.וו חטפה כהוגן. אני מתאר לי שאם היה מדובר בשתי מכוניות חדישות, גם אם לא ב.מ.וו או פורשה, מספיק איזו רנו (אלופים בבטיחות ...) וטויוטה קורולה מהדור האחרון או דור קודם והתוצאה היתה אחרת לגמרי. מערכת ESP חובה בישראל מאז 2010 ולדעתי המערכת הזאת הרסה לנו את הכיף בנהיגה אבל גם הצילה נהגים רבים פחות מיומנים מטעויות שבעבר היו עשויים להסתיים במוות.

אז אמר מישהו שישראל לא צריכה להיות פח הזבל המוטורי של אירופה ואמריקה, והוא צודק. ומאידך אמר מישהו שאם יש כמה קומבינטורים זה לא אומר שצריכים להעניש את כולם, וגם הוא צודק. האיזון כנראה עובר איפשהו באמצע ולכן מותר לייבא לבד רכב בן שנתיים ... עכשיו זה נשמע יותר הגיוני ? :roll:

פורסם

מבטיח לך שגם אם האוטו מנוסר הוא עדיין יהיה מתוקן ברמה יותר גבוה מהתיקונים של הקומבינות של אובדן הלכה למעשה או למעשיות.

 

 

יותר נכון מתוקן במזרח אירופה על ידי עובדים זרים שמקבלים גרושים, ועם חלקים שמצאו במגרש גרוטאות הקרוב.

 

אל תחשוב שחאפרים יש רק בארץ, וכל מה שנעשה באירופה מבטיח לך איכות גרמנית אמיתית.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
אני ינסה להסביר את זה מהנקודה שלי.

 

כאשר אתה מייבא למשל סיוויק משומשת, אתה תשלם עליו מס בתור רכב משומש.

כאשר אתה קונה את אותה סיוויק משומשת, אתה קונה רכב ששולמו עליו מיסים בתור רכב חדש.

 

הצפה של המדינה ברכבים משומשים תקטין את ההכנסות ממיסים של רכב חדש ולכן לא נראה לי שזה יאושר בקרוב.

 

איציק,אתה כנראה לא קראת את השרשור כמו שצריך,

כמו שהסברתי כבר 4 פעמים בשירשור הזה,לא יהיה יבוא מסיבי של רכבי מיינסטרים,כי זה לא משתלם כללית!

יותר זול ונוח לקנות רכב משפחתי או ג'יפון בארץ,לכן תירוץ שהסרת ההגבלה תזרים לכאן הרבה רכבי יד שנייה משומשים היא שטות

מוחלטת!

ובכלל הישנוי היחדי שנראה באופק היא חובבי רכב ששוברים את הראש מול הרשיות על מנת להביא לכאן איזו "גרוטאה" במחיר כפול ועוד קצת חמוצים מזה שהיא נמכרת מעבר לים,כמה חולים כאלה אתם מכירים?

עוד נקודה למחשבה,מדוע דווקא רכב שהוא 30 שנה על הכביש הוא אספנות? למה לא 28 או 25?.

האם פורשה 993 טורבו משנת 95 אינה נחשבת לפריט נחשק? הונדה NSX ? פרארי 355? M3 E30?

Porsche 944 turbo

פורסם
דווקא יש הרבה הגיון בתקנות.

ישראל אינה אמורה להוות פח אשפה מוטורי ע"י יבוא מכוניות בנות 6-7 ומעלה.

לכן מותרות ביבוא או מכוניות כמעט חדשות או רכבי אספנות.

ישראל עכשיו ניראית כמו פח אשפה מוטורי. עוד לא ראיתי מקום אחד בעולם שחוץ מהמפגשים אתה לא רואה רכבים מיוחדים על הכביש רק מאזדות 3 וקורולות.

פורסם
ישנן מספר סיבות שברובן קשורות לכך שהמטרה "להצעיר" את הרכבים הנעים בכבישי הארץ, תחשבו על זיהום אויר ועל בטיחות.

אנו נשאלים רבות לגבי רכבים שלא ייובאו לארץ כגון טויוטה סופרה, מזדה RX7, ניסן סקיליין מתחילת שנות האלפיים ולצערנו אין לנו פתרון לייבוא רכבים כאלו עקב החוקים הקיימים.

 

אווו כמה מכוניות אגדיות בתגובה אחת, רק מלשמוע את שם הרכב באותו משפט עם יבוא לישראל עושה לי צמרמורת(טובה)...רק חבל שזה מופיע בהקשר שלילי. החלום הרטוב שלי זה לייבא טויוטה סופרה...

 

השאלה הנשאלת זה מדוע רכבים ממש קלאסיים וישנים, שנחשבים למזהמים יותר, בדרך כלל גם עם בלאי יותר מהיר(למרות השיפוץ) מורשים להיכנס לארץ ורכב משנות ה-90 או תחילת 2000 שפי 10 פחות מזהם ובמצב טוב יותר לא מורשה להיכנס?!?

הרי גם ככה יש מכון שבודק את הרכב בעת הכניסה לארץ, לא?

 

אז אולי טויוטה סופרה מזהמת קצת את האוויר כי יש לה מנוע גדול והמודל ישן, אבל אני בטוח שמוסטנג 67 עם מנוע כמעט זהה בנפח מזהם הרבה יותר.

 

או שאני מפספס פה משהו?

2008 AUDI S3

Former: Toyota Yaris TS 2003


×
×
  • תוכן חדש...