Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4552 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדהים אותי שאנשים פה ממש מתאמצים להצדיק תקנת ייבוא מטופשת שנועדה בעיקר לדאוג להכנסות המדינה ממיסים על רכב חדש וכן למנוע פגיעה ביבואנים המקומיים.

 

כל הדיבורים הללו על קומבינות ופחי אשפה מוטוריים לטעמי לא רלוונטים כי קומבינות ניתן לעשות גם על רכבים בני שנה-שנתיים ומעבר לזה אני לא רואה מצב שבו יפתחו את השוק לייבוא חופשי וכל עם ישראל ילך להזמין מאזדה 3 מארה"ב כדי לחסוך 4K שקל.

 

הישראלי הממוצע מאוד חשדן, כשמשקללים לזה את תחושת ה"תמיד מנסים לדפוק אותי" כנראה שלא צפוי ייבוא המוני של רכבים מזדקנים.

 

אני נוטה להאמין שהייבוא ה"חופשי" אכן ימשיך לפנות לאותם אנשים שמחפשים רכב מיוחד שלא יובא לפה בצורה סדירה.

 

לי אישית חבל שיש פה אנשים שלא רק משלימים עם ההגבלות המיותרות על הייבוא- הם אפילו מצדיקים אותן.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
יותר נכון מתוקן במזרח אירופה על ידי עובדים זרים שמקבלים גרושים, ועם חלקים שמצאו במגרש גרוטאות הקרוב.

 

אל תחשוב שחאפרים יש רק בארץ, וכל מה שנעשה באירופה מבטיח לך איכות גרמנית אמיתית.

 

תראה, בדיוק כמוך קראתי הרבה חומר בנושא.

 

מה שהלך ברוסיה בשנות ה 90 וגם היום אך במידה מצומצמת יותר - זה מערב פרוע.

 

תייבא כל רכב שאתה רוצה - הגה ימני, שמאלי, בלי הגה בכלל - מה שבא לך.

בלי שום תקנות, בלי שום בדיקות ובלי שום מעקב ופיקוח.

 

 

ולכן פרחו התעשיות שאתה מדבר עליהן.

 

יחד עם זאת היו גם אנשים שנסעו ברכבת למגרשי מכוניות בגרמניה/בלגיה וחזרו בנסיעה עם רכב.

ברוב המקרים אלו היו אותם תותחים שיודעים לתקן כל דבר בחצר הבית והם גם ידעו לבחור רכב טוב לאחר בדיקה עצמאית של כמה דקות.

 

 

הין כאלו שהפכו את זה לעסק.

 

 

באותה תקופה גם לא היה בסיס נתונים בינלאומי ממוחשב.

 

 

אנו לא בשנות ה 90 ואם יותר הדבר בארץ - זה ממש לא חייב להתבצע בצורה שתארת.

 

על ידי חקיקה חכמה והפעלת הגבלות, בדיקות ותקנות מתאימות אפשר למנוע כמעט לילוטין את כל התופעות השלילית הנלוות.

 

 

וגם לתת יותר חופש בחירה לאזרח, שרוצה משהו קצת פחות שהלוני וטיפה שונה ממה שנמכר בארץ, אבל לא מסוגל לשלם על זה 200-500 אלף ש"ח.

 

 

נ.ב. דוגמא לעיוות אחר-

עד שנת 1995 אסור היה באופן גורף למכור בארץ רכב פרטי דיזל. רק למוניות.

כאשר בכל מקום אחר בעולם לא היה דבר כזה.

ואז בשנת 96 זה בטול, כולם רק הרוויחו.

אומנם הטילו על דיזל אגרת רישוי גבוהה כדי לפצות את המדינה על מחיר הסולר הזול.

אבל היה חופש בחירה לאזרח.

 

 

פורסם

מעבר לטיעונים הרבים שהעלו כאן בעד היבוא, נק' נוספת היא הוזלה של הרכבים ביבוא סדיר.

נניח שיבוא אישי רכב משפחתי סטנדרטי יהיה זול בכמה אלפים מיבוא סדיר, כוחות השוק יעשו את שלהם והיבואנים יוזילו את המחיר כדי לנטרל את האלטרנטיבה.

דלק מוטורס יצאה במבצע מכירות לראשונה בין היתר כי אילון נוגסים במשהו מנתח שוק שהיה בלעדי להם.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

על ידי חקיקה חכמה והפעלת הגבלות, בדיקות ותקנות מתאימות אפשר למנוע כמעט לילוטין את כל התופעות השלילית הנלוות.

 

שזה יהיה אפשרי במדינת ישראל, החיים שלנו ייראו אחרת, ולא רק בתחום הרכב.

פורסם

לא צריך להסחף, ישראל היא לא אנרכיה מוחלטת...

 

לדוגמא לפני 20 שנה קבועו שלא נכנסות מכוניות על קרבורטור, אחר כך קבעו שלא נכנסות מכוניות ללא מזגן ובהמשך ללא איבזור בטיחות - וזה עבד יופי.

 

יצוא רכב משומש ממדינות חזקות לחלשות יותר קיים בכל העולם, וגם מישראל יש יצוא רכב משומש למדינות חלשות יותר - ירדן והרשות.

 

אז מדוע צריך למנוע באופן מלאכותי יבוא מכוניות משומשות ממדינות יותר חזקות לישראל?

 

 

פורסם

התשובה היא פשוטה- זה טוב לקרטל. המדינה מרוויחה ממסים, היבואנים מרוויחים רווחים נאים, כולם מרוצים.

 

אין סיבה הגיונית לא לאפשר יבוא רכבים שעומדים בתקינה האירופאית, בעלי הגה בצד הנכון ושעוברים טסט ובדיקת מזהמים לפני העליה לכביש בארץ.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.


×
×
  • תוכן חדש...