Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4592 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב חברים.

 

לפני כמעט שלושה שבועות החלפתי את הקליאו שהייתה לי והשתדרגתי לפג'רו קינג קצר, מאז הקנייה הרכב עבר תהליך התקנה, חלקו בעבודה עצמית בשעות הפנאי וחלקו בעזרת שמעון ליאור ואופיר מליאור מולטימדיה בחיפה.

אז קצת פירוט על הכל:

1. הוספת מצבר נוסף מסוג אופטימה צהוב,כולל בניית תושבת בשבילו ושדרוג שלושת הגדולים.

2. הרצת חיווט מלא ברכב, לדאבל מידבאס, מידריינג' וטוויטר בכל צד, הרצת 3 זוגות RCA , הרצת 0 גייג' בנוסף ל 4 גייג' שכבר היה ברכב.

3. איטום מלא של הדלתות הקדמיות.

4. רצפה כפולה בבגאז' להתקנת המגברים כדי לחסוך במקום ולשמור על אסטטיקה.

5. בניות פיבר בקורות למידריינג' ולטוויטר.

6. בניית תיבות מותאמות למידבאס נוסף בקיק פאנל(בנפח כמה שיותר גדול)-לא אידאלי אבל עקב רצון לשמור על קו נקי ועלויות שפויות החלטתי לעשות ניסיון שעובד לא רע בינתיים.

 

הציוד שנכנס לרכב:

אקליפס 7200MK2 , דאבל מידבאס של MLK165 , טוויטרים של הסט MLK165 , מידריינג' היי אנרג'י HL70, מגבר למידבאסים BOSTON GT28 שמוציא ב2 אוהם 450RMS לערוץ, מגבר IMAGE DYNAMICS Q450.4 למידריינג'ים ולטוויטרים, מגבר HIFONICS 2006D לסאב, סאב FIQ 15.

 

ועכשיו לקצת תמונות, תמונות נוספות יעלו בהמשך

2013-11-15 12.54.51.jpg

2013-11-15 13.17.52.jpg

2013-11-15 16.53.56.jpg

2013-11-15 16.54.06.jpg

IMG-20131113-WA0011.jpg

IMG-20131113-WA0012.jpg

IMG-20131113-WA0013.jpg

IMG-20131113-WA0014.jpg

hu:eclipse 7200 MK II ,amp:image dynamics q450.4+boston gt28+mono rockford 1501bd,comp:duble hertz mlk165+midrange hl70, subwoofer:fi q15

:evil:

פורסם

עוד תמונות

IMG-20131113-WA0015.jpg

IMG-20131113-WA0017.jpg

IMG-20131113-WA0018.jpg

IMG-20131113-WA0020.jpg

IMG-20131117-WA0002.jpg

IMG-20131117-WA0003.jpg

IMG-20131117-WA0004.jpg

IMG-20131117-WA0006.jpg

hu:eclipse 7200 MK II ,amp:image dynamics q450.4+boston gt28+mono rockford 1501bd,comp:duble hertz mlk165+midrange hl70, subwoofer:fi q15

:evil:

פורסם

ועוד קצת

IMG-20131117-WA0010.jpg

IMG-20131117-WA0013.jpg

IMG-20131117-WA0014.jpg

hu:eclipse 7200 MK II ,amp:image dynamics q450.4+boston gt28+mono rockford 1501bd,comp:duble hertz mlk165+midrange hl70, subwoofer:fi q15

:evil:

פורסם

יש עוד המון שיעלו בהמשך.

hu:eclipse 7200 MK II ,amp:image dynamics q450.4+boston gt28+mono rockford 1501bd,comp:duble hertz mlk165+midrange hl70, subwoofer:fi q15

:evil:

פורסם

אני לא יודע אם סיימת או לא, אבל הטבעות של מידים נראיות די גדולות ועבות, אם אפשר להקטין, זה יעזור בגימור ויראה יותר טוב לדעתי.

תתחדש על הרכב ומקווה לראות המשך של התקנה

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

המשך בקרוב, לגבי הטבעות, הן רק ניראות גדולות מידיי, בפועל הן בידיוק בקוטר של הגריל של המידריינג'.

hu:eclipse 7200 MK II ,amp:image dynamics q450.4+boston gt28+mono rockford 1501bd,comp:duble hertz mlk165+midrange hl70, subwoofer:fi q15

:evil:

פורסם

מברוק על הרכב וסחתיין על העבודה!

 

אני ממליץ לך לסגור את החורים בפח הדלת ביריעות אלומיניום בנוסף לדיינמאט, זה רק ייטיב עם המידבאסים הבהמתיים שלך.

בנוגע למידבאס בקיק- זה ייצור הבדלי ניגון יחסית גדולים בין הרמקול שבדלת, שמנגן אל נפח של כמה עשרות ליטרים, לבין הרמקול בקיק, שינגן לתוך ליטרים בודדים.

הייתי שוקל בניה של שני המידבאסים בדלת.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

שמח לראות עוד ועוד התקנות של דאבל מידבאס

תתחדש!

BMW E36 328------Pioneer p90rs

Eton PA800.4 + PA 560.2 + ECC 1200.1

Audio Development Double W600 + Double VIPERA F8

Audio Development MM4 +MM1

 

פורסם

האם מיקמת את ה hl70 והטוויטר לפי שמיעה או לפי נוחות?

מצטרף למה שמפיסטו אמר, נסה לעדן את הטבעות ולצמצם את המרווחים הלא הכרחיים כדי שלא ייצאו קורות גדולות מדי.

 

הכיוון הכללי נראה טוב מאוד, תמשיך לעדכן.

פורסם

אסיף תתחדש! נהנתי לשמוע ואני בטוח שעם עוד ליטוש קליל לכיוונים את תהיה מבסוט עד הגג, עומק ופאנץ קיצוניים.

 

הטבעות של המיד גדולות בכוונה, כך שבמידה והוא ירצה הוא יוכל להרחיב אותם דיי בקלות, מבלי להכנס לנושא הבנייה מחדש, ולהכניס אלמנט יותר גדול, שכן ההרצים דיי קטנים.

 

תהנה מהמערכת, ומהרכב!

SCANSPEAK

פורסם

אני חושב שזה לא ממש נכון. כי החלפת מיד צריכה לבוא עם זויות חדשות והתאמה. אם לבנות, אז לבנות. זאת דעתי. אני עשיתי טעות אצלי ולקחתי טבעות גדולות קוטר חיצוני וזה לא נראה טוב. לכן רק אני אומר את זה. כמובן כל אחד מחליט איך שטוב לו

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

זו גם דעתי, כשעשיתי בניה לפיקולו זה היה עם טבעת מינימאלית, והבניה עצמה יצאה ממש אסטטית (פרט לריפוד).

SCANSPEAK

פורסם

הטבעות לא גדולות בשביל שיהיה אפשר להכניס מידריינג' אחר, הן בידיוק בגודל של הגריל של ההרץ שהקוטר שלו גדול יחסית לאלמנט.

 

srool אני יודע שיהיו הפרשים בהתנהגות של שני המידבאסים, זה כבר גמור ומחובר ואכן ישנו הפרש משמעותי בעיקר בווליום גבוה, מחר אני מתכוון לעבוד על זה ולנסות להגיע לתוצאה מקסימאלית ממה שקיים כרגע, שאגב התוצאה יפה מאוד בינתיים.

 

ותודה לכולם על התגובות

hu:eclipse 7200 MK II ,amp:image dynamics q450.4+boston gt28+mono rockford 1501bd,comp:duble hertz mlk165+midrange hl70, subwoofer:fi q15

:evil:

פורסם

אני לא דיברתי על קוטר הפנימי שהמיד נכנס. הטבעת עם שוליים רחבים טדי עבה לדעתי, זאת הכוונה. אם תעשה טבעות קטנות ועדינות הפיבר יחזיק אותם ולאכיה תהייה בכייה, אך יהיה הרבה יותר יפה הסוף ואני חושב שכדי לשנות את זה. לצערי אני בבנייה שלי הבנתי את זה מאוחר מדי

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

×
×
  • תוכן חדש...