Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אמריקאים מפגרים...... קמארו כמו שלי - 4X4....


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7915 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חחח ראסמי זה מה שצריך לעשות עם בסיס גלגלים כזה גדול ומנוע רק עם מומנט :)

גם השלדת סולם עוזרת.

אם אתה רוצה עזרה ליאור אני אבוא ואצלם את הפרויקט המרת הקמארו לדג'יפ :) אני בטוח שכל ה"שכנים" שלך במוסכים יעריכו אותך הרבה יותר :)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
שמתם לב מה הוא דרס בתמונה הראשונה?

הקאמרו לא עלתה על הרכב, הרכב נכנס מתחת לקאמרו, על מנת להראות את הגובה של הגחון.

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם
אמריקאים מפגרים...... קמארו כמו שלי - 4X4.... במחיר "שווה לכל נפש"

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=2496057761&category=6161

 

..

 

 

c7_3.JPG

 

ובכן ליאור, כנראה שאין גבול לדמיון...

הנה קאמרו כמו שלך (רק קונספט של דראגסטר), מיני מיינור 4X4 ודובדבן בדיוק כמו בתמונות שלך - קורבט 4X4.

אמריקאים דפוקים? המגיפה כנראה מתפשטת, נראה לי ששתיים מהתמונות שפירסמתי לקוחות מאירופה...

אתר שאמורות להיות בו תמונות על אותו עיקרון: www.customtruckshowcase.com

 

 

:twisted: חולה~הגה :twisted:

Mini Mynor 4X4.jpg

Corvette 4X4.jpg

Chevrolet Comaro Dragster.jpg

פורסם

במקרים כאלה אני חושב לעצמי שהיצרן לא דמיין לעצמו בחלומות הכי פרועים שלו שזה מה שיעשו עם האוטו שלו :lol: .

מעניין לראות את הפרצופים של המהנדסים שתכננו את הרכב הזה שהם יראו את המפלצת הזו!...

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם
במקרים כאלה אני חושב לעצמי שהיצרן לא דמיין לעצמו בחלומות הכי פרועים שלו שזה מה שיעשו עם האוטו שלו :lol: .

 

מעניין לראות את הפרצופים של המהנדסים שתכננו את הרכב הזה שהם יראו את המפלצת הזו!...

הם בטח יצעקו משהו כמו

HOLLY MOTHER OF MOSES WHAT THE HELL

ים long time no

פורסם

מעניין לראות את הפרצופים של המהנדסים שתכננו את הרכב הזה שהם יראו את המפלצת הזו!...

אתה תמיד רוצה לראות פרצופים המומים של אנשים אהה !?

 

באמת מעניין איך היא נוסעת, אגב...

×
×
  • תוכן חדש...