Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנוע מתחמם שלאחר שיפוץ ראש מנוע, דייהטסו שרייד 99'


שלומפי
שימו לב! השרשור הזה בן 3844 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ברשותי דהייטסו שרייד 99,מנוע 1300.לאחר שהחלפתי ממיר קטליטי (נכשלתי בטסט על זיהום אויר) התחילו לי בעיות התחממות מנוע.הלכתי למוסך ואמר לי שאין קשר וביצע ניקוי לרדיאטור(הרדיאטור בן כמעט שנתיים),זה לא עזר. הלכתי למוסך אחר שאני די סומך עליו.אמר לי שאין קשר לממיר והלך ראש מנוע.עשיתי שיפוץ ראש מנוע בעלות 3000 ש"ח .(פירוק ראש מנוע,שיפוץ כללי אצל חרט+החלפת סתם ראש מנוע+פירוק והרכבת רצועת טימינג+החלפת שמן ומסנן+בדיקת תרמוסטט.).אני נוסע עם הרכב כבר חודש וחצי בנסיעות בתוך העיר והכל היה מצוין. השבוע הייתה לי 2 נסיעות בין עירוניות (ת"א-גדרה) ואופהה המנוע מתחמם.הייתי צריך ליסוע על 60 קמ"ש כל הדרך.בדקתי מים ושמן לאחר שהמנוע התקרר והיה תקין.מה עוד יכולה להיות הבעיה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א.האם הונטה נכנסת לפעולה כשיש חום ?

ב.מה מצב הרדיאטור חיצונית ופנימית?תבדוק עם החום מתפזר בצורה שווה סביב הרדיאוטר.

ג.גש למוסך שעשה לך את ראש המנוע במידה ויש אחריות על עבודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המוסכניק לא ציין שיש בעיה עם המשאבת מים.לא ראיתי שיש נזילות וגם לא חסר מים.

המאוורר של הרדיאטור עובד,ויש פיזור אחיד של החום ברדיאטור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחליף תרמוסטט עלותו נמוכה .

אפשר גם כן להוריד אותו אבל זה כבר פחות מומלץ עקב שכבר עשית ראש מנוע.

מדוע לא החלפת כבר מנוע במקום שיפוץ העלות כמעט אותו דבר במנועים האלו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם המנוע שומר עם טמפ' תקינה בעיר - המאוורר פועל.

 

בנסיעה ביניערונית מאוורר לא אמור לעבוד ובכל מקרה הוא לא אפקטיבי בהשוואה לאוויר שזורם דרך הרדיאטור ב 100 קמ"ש.

 

התחממות מחוץ לעיר, כשבנסיעה עירונית המצב תקין בדרך כלל מצביעה על בעיית סחרור מים במערכת - אימפלר של משאבת מים בלוי, רדיאטור סתום.

 

תחזור למי שביצע שיפוץ ראש - לאחר שיפוץ ראש הרכב אמור לצאת ללא בעיות התחממות. שים לב שלא מורידים לך טרמוסטט כפתרון לבעיה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואני נתקלתי במקרים שמאורר מנוע עובד הפוך, ולכן בנסיעות מהירות רכב מתחמם. כמובן מבלי לבטל את האופציות שצוינו פה.

 

יצחק

:evil:סייג לחוכמה שתיקה :brickwall:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3844 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...