Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7916 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פונטו 1250,

כשאני עוזב רגל מהגז בהילוך שני, מרגישים כאילו האוטו סוחב אחורה.

בהילוכים אחרים זה לא קורה...

מה זה יכול להיות?

 

ועוד שאלה:

אני מגיע למהירות 100 קמ"ש בהילוך חמישי עם 3000 סל"ד

זה הגיוני?

פורסם
פונטו 1250,

כשאני עוזב רגל מהגז בהילוך שני, מרגישים כאילו האוטו סוחב אחורה.

בהילוכים אחרים זה לא קורה...

מה זה יכול להיות?

 

ועוד שאלה:

אני מגיע למהירות 100 קמ"ש בהילוך חמישי עם 3000 סל"ד

זה הגיוני?

כאשר אתה עוזב את הרגל מהגז (ברכב ידני), המנוע משמש כבלם.

לכן התחושה של "אוטו שסוחב אחורה", כהגדרתך.

נסה זאת בהילך ראשון, ותחוש כי הבלימה חזקה אף יותר.

 

100 קמ"ש ב-3,000 סל"ד בהילוך חמישי זה בהלט תקין.

 

אפי.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם

מוזר

גם אני רכשתי פונטו כזו שנת 96, וגם אני שאלתי את אותם השאלות.

אפשר לשאול אותך אודות תצרוכת הדלק שלך בפונטו 97 ?

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

גם אצלי בsx75 - הסל"ד על3000 ב100 קמ"ש. מישהו יכול לספר על הסל"ד ב120 או 130?

לפני חודשיים עברתי לידני (אחרי שנתיים ומשהו על אוטומט) וגם אני שאלתי את אותה השאלה על הנדנוד בעזיבת הגז ובאמת מסתבר שזה טבעי...

פורסם

כנראה שגם אני התרגלתי לאוטומט (3 שנים על אוטומט)

אין דרך למנוע את הנדנוד המעצבן הזה? חייבים להמשיך לתת גז כל הזמן?

פורסם
מוזר

גם אני רכשתי פונטו כזו שנת 96, וגם אני שאלתי את אותם השאלות.

אפשר לשאול אותך אודות תצרוכת הדלק שלך בפונטו 97 ?

ומה התצרוכת שלך?

שלי זוללת אחושרמוטה לא יודע למה :?

 

בשני קופץ. מוזר אצלי יש את הבעייה הזאת בראשון אבל תאמת זו לא בעייה זה רגיל בפונטו.

מ שהכי מעצבן שאי אפשר להכניס לראשון בנסיעה אפילו 20 קמ"ש.

×
×
  • תוכן חדש...