Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4654 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זו דווקא השוואה טובה מאוד. מדובר בשני המקרים באבולוציה איטית וממוקדת, שיוצרת מוצרים מובילים לאורך זמן, עם קהל משתמשים נאמן משהו. הם מוצרים יקרים יותר, וממילא לא מתוכננים לכבוש את רוב השוק, אבל בעיני מי שקונה אותם אין להם תחליף אמיתי.
בכל מקרה השוואה מאוד מחמיאה לגולף יש כאן. היום שבו לאיזו מכונית שהיא תהיה איכות החומרים, ההרכבה והעבודה החלקה שמצויים באייפון לדגמיו השונים, אפשר יהיה להערכתי לסגור את קוי הייצור המתחרים.
  • תגובות 112
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מי שקונה גולף 7 במקום 6, זה אותם אנשים שירוצו להחליף אייפון 5 באייפון 5S,

 

בעוד שלגבי האייפון יש זהות בין מה שנמכר פה לבין מה שנמכר בחול, הרי שלגבי הגולף המצב שונה בתכלית. אין ספק שלו הייתי תושב חול הייתי מחליף את השש שלי לשבע, אבל בארץ כל פעם שאני נכנס לאולם של vw אני מרגיש ששודדים אותי. אפילו כיסים בגב המושבים הם ביטלו. כמה זה כולה עולה? 1.5 יורו?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

מילא הכיסים בגב המושבים, אבל לבטל את המיתלה האחורי הנפרד לטובת קורת מתח ?!

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
מילא הכיסים בגב המושבים, אבל לבטל את המיתלה האחורי הנפרד לטובת קורת מתח ?!

 

זה הגיוני. הלקוח לא רואה, לא יודע ולא שומע. לאף אחד מהלקוחות הקבועים של הגולף אין מושג שהוא מקבל מוצר נחות מדור 6. אף אחד מהם לא קורא כתבות ומבחני דרכים, הם כבר יודעים מה האוטו בשבילם - ולצ'מפיון זה כנראה חוסך כמה אלפי שקלים לרכב. תכפיל את זה בעשרות אלפי מכוניות...

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

מצחיק הקטע עם הכיסים בגב המושבים - אבל ת'אכלס זה ממש הציק לי בדור הקודם.

 

בזמנו שרציתי לרכוש את האוקטביה, לא הייתה אחת במלאי (נמצאה מאוחר יותר), אז בלית ברירה הלכתי ופתחתי הזמנה על הגולף 6 1.6 ידנית שהייתה במבצע (108 אש"ח - מחיר מעולה). מאוד ביאס אותי זה שבבורה שלי היה מאחורי גב המושבים הקדמיים בד ריפוד איכותי עם כיסים בעוד שבגולף (גם דור 6 בגרסה הפשוטה) היה מעין דמוי עור זול למראה ומגע. כל הרכב נתן לי קצת הרגשה זולה בגרסה הפשוטה. מה שלא השתפר עם הצגת המפרט המקומי של הדור 7.

 

אני חושב שהגולף אולי רכב מעולה, אבל מאז דור 5 יש ירידה מורגשת ברמת האבזור של הרכבים המגיעים לארץ.

 

הליאון לעומת זאת נראית נהדר בתמונות, לא מבין את הביקורת על תא הנוסעים הקודר - בתמונות זה נראה טוב ולכן אצטרך לראות גם במציאות.

 

חבל שאין DSG בגרסת SC עם מנוע קטן מ-1.8

אבל כמו שאמרתי, המחיר של ה1.4 הידנית יהיה טוב לאחר המבצעים הקבועים של סיאט שמורידים 10-15 אש"ח בלי למצמץ. אני רק צריך להצטייד בכמה כרטיסי מועדון מראש או לחתום איזה חודש קבע :lol:

פורסם

הלוואי ונגיע למצב שהלקוחות ידעו שקיים דבר כזה מיתלה ברכב אז אולי היבואנים היו משקיעים בלייבא דגם כזה.

החיים הם כמו....

פורסם

דווקא בסיאט נדמה שהם הרבה יותר נדיבים מבפולקסווגן במה שקשור לאבזור. על פניו הלאון מאובזרת מאוד והדגם שנמכר כאן אפילו כולל דיפרנציאל XDS או איך שלא קוראים לו.

We are the Human Race

פורסם
דווקא בסיאט נדמה שהם הרבה יותר נדיבים מבפולקסווגן במה שקשור לאבזור. על פניו הלאון מאובזרת מאוד והדגם שנמכר כאן אפילו כולל דיפרנציאל XDS או איך שלא קוראים לו.

 

הXDS הוא רק תוכנה. אין שם שום מכאניקה מיוחדת. זה בדיוק כמו חיישן לחץ האוויר אצלי בגולף MK5 (שמתבסס על מדידת מהירות הגלגלים באמצעות חיישני הABS הקיימים).

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

פלאי האלקטרוניקה. מדהים איך היצרני מוצאים היום פתרונות אלקטרוניים למערכות הנעה. זה בולט מאוד בג'יפים שבחלק גדול מהם כבר אין נעילת דיפרנציאל מכאנית כמו פעם, אלא מערכות מבוססות ABS\ESP שבולמות בנפרד כל גלגל שמאבד אחיזה בקרקע. אני מניח שגם כאן מדובר במערכת שפועל על עקרון דומה.

We are the Human Race

פורסם
דווקא בסיאט נדמה שהם הרבה יותר נדיבים מבפולקסווגן במה שקשור לאבזור.

 

זה נכון, אבל לא קשור לxds, שמגיע גם בגולף

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
פלאי האלקטרוניקה. מדהים איך היצרני מוצאים היום פתרונות אלקטרוניים למערכות הנעה. זה בולט מאוד בג'יפים שבחלק גדול מהם כבר אין נעילת דיפרנציאל מכאנית כמו פעם, אלא מערכות מבוססות ABS\ESP שבולמות בנפרד כל גלגל שמאבד אחיזה בקרקע. אני מניח שגם כאן מדובר במערכת שפועל על עקרון דומה.

 

בדיוק.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

טוב אז ככה חוות דעת אישית - הייתי בגרמניה ויצא לי לראות כאלו על הכביש הרבה, 99% ברמת גימור FR (זאת אומרת עם המדבקה)

הן נראות טוב ובגרמניה ישבו עליהם ג'אנטים שונים, מה שהופיע כאן בשרשור בתמונות שהרכב על המשאית פשוט מזעזע, הג'אנט נראה כמו טסה אפטרמרקט.

 

לגבי ההשוואות והתבכיינויות פה על מחיר, על הגולף, ועל האבזור, נסכם את זה ככה, צ'מפיון גנבים בכל הקשור לגולף ובכל הקשור לסיאט הם פשוט פחות גנבים, פשוט מאוד :wink:

 

פורסם
נדמה לי שמישהו כתב כאן שיש שני סוגי גאנטים בלאון. מישהו יודע אם אפשר לבחור איזה סוג אתה מעדיף?

תסתכל בתחילת השרשור יש תמונה של הג'אנט 18 שמגיע לארץ. נראה טוב לדעתי ולא כמו "טאסה" כמו שמישהו כתב כאן בהגזמה.

We are the Human Race


×
×
  • תוכן חדש...