Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4681 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו בכל שנה בערב ראש השנה יציאה רכובה למצדה לראות את הזריחה.

 

יוצאים מי-ם בשעה 02:30 מחניון המטה הארצי לכיוון מצדה,

האירוע הוא הראלי הגדול ביותר בישראל למפגש אופנועים בהשתתפות

אלפים.

 

כולם מוזמנים-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
זה מתאים גם לאספנות במהירויות נמוכות?

 

נכון לעכשיו יש קבוצה מאד מגוונת הכוללת גם קטנועים לפני היציאה תהייה חלוקה מסודרת לפי סוגים

ויכולת כולל מוביל ומאסף לכל קבוצה.

 

בשנה שעברה זה עבד נהדר, והיציאה המוקדמת הבטיחה רכיבה נינוחה ורגועה. המהירות הייתה

בסביבות 100 קמ"ש בממוצע לאופנועים וקצת פחות לקטנועים.

 

הדגש כמובן על רכיבה קבוצתית ללא עקיפות בצד הימני של הכביש כאשר אם יש מישהו שלא בקבוצה

שרוצה לעקוף מאפשרים לו עקיפה בטוחה.

 

צריך לזכור שמדובר בלילה מדברי ללא תאורת כביש, ויש גם חיות משוטטות ולכן הרכיבה איטית יחסית.

 

בחזור ניתן לחזור איתנו בקבוצה או עצמאית, כשהרכיבה בהתאם לתנאי הדרך. - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

אז ככה, ההיענות גדולה מאד, אז בכדי שכולנו נהנה כמה בקשות.

 

1. המפגש נקבע לשעה 02:30 ברחבה הראשית של המטה הארצי בבקשה להגיע בזמן.

2. רוכבים שמגעים מחוץ לי-ם לא להילחץ הריכוז והחלוקה כמעט עד לשעה 03:00 ולכן לרכב רגוע.

3. תדלוק מאורגן לאלה שיצטרכו יהיה בתחנת הדלק הלידו, לפני הכניסה לכביש ים המלח.

4. ירושלמים ובעלי קיבולת טובה של מיכל הדלק, לתדלק בבית לפני היציאה.

5. הכינו את האופנוע היום! לא מחר לא מחרתיים היום!

6. ציוד נלווה לחילוץ, פיקניק, ערכות קפה, לבוש חם, כל אחד באחריותו.

7. אגו, גבריות, ועודפי טוסטסטרון לארוז היטב ולהחביא בבית, אין להם מקום ברכיבה הזו.

8. אחריות, בגרות, ראש גדול ועזרה לחבר להכפיל.

9. כל המרבה במיגוני גוף הרי זה משובח.

10. להתראות באירוע הגדול ביותר בארץ לאופנועים - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

×
×
  • תוכן חדש...