Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4695 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בימים האחרונים מתעניין ברכישת רכב BMW Z4, בין הרכבים שראיתי היה אחד שסך הכל מוצא חן בעניי אך הפנים שלו שחור מלא וזה מפריע לי מאוד, רציתי לדעת אם יש למישהו פה ניסיון עם החלפת ריפוד מושבים ואולי גם שאר הריפוד ברכב. הרכב נראה כרגע משהו כמו:

2008_bmw_z4_m_roadster_9.jpg

 

והייתי מעוניין שיראה משהו בסגנון:

2009-bmw-z4-red-leather.jpg

 

מישהו מקום שאפשרי לבצע כזאת עבודה? אם כן מה סדר גדול העלות פחות או יותר?

 

תודה רבה לכל העוזרים!

פורסם

מכמה ביקורים שעשיתי ב"אוטו קאר" הם נראים לי רציניים ובעלי מקצוע יסודיים

אבל אין לי ניסיון אישי איתם.

 

שרציתי בעבר מושבים מעור בהזמנה אישית, הם ביקשו כמעט 2K. זהו סדר גודל של מחיר, אולי יותר.

 

קפוץ לשם ותתרשם לבד.

http://www.topcar-ltd.com/hebrew-----תערוכות.html

פורסם

לא חבל להתחיל לעבור את כל הסיפור הזה עכשיו? פשוט תמשיך לחפש עד שתמצא את מה שאתה באמת רוצה.

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם

לא קריטי לי עור או דמוי עור האמת(לא צריך להיות לי יותר מידי משנה נכון?)

 

ולגבי לעבור תהליך כזה... יותר קל להחליף מושבי עור מלמצוא Z4 טובה בשוק...

פורסם

רק תיקון קטן,המחיר שציינתי היה לדמוי עור. אכן עור מלא עלה דאז בסביבות ה 6/7K

 

שאלתך, עדיף להישאר עם ריפודי עור שחוקים מאשר לשים דמוי עור

אפילו בד קטיפתי איכותי יהיה עדיף.

פורסם

ודרך אגב הבעיה שלי עם הרכב היא לא העור שחוק/לא שחוק, הבעיה שלי היא הצבעים, ממש מכוער בעניי שכל הריפוד שחור באוטו שחור

פורסם

דבר עם דוד מאודיבה ארט, עשה אצלי ברכב ריפודים מעור מלא , עשה עבודה מדהימה , לא תוכל לדעת שהריפוד נעשה בארץ.

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם
דבר עם דוד מאודיבה ארט, עשה אצלי ברכב ריפודים מעור מלא , עשה עבודה מדהימה , לא תוכל לדעת שהריפוד נעשה בארץ.

 

מה עם תמונות ? שניראה גם את העבודה וגם את ה-OPC

:fadein:
פורסם

ה opc לא קיימת קיים רכב אחר, הריפודים דווקא נעשו במיני, אני אעלה תמונות מאוחר יותר, חבל שאין תמונות מלפני.

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

דמוי עור לא כ"כ גרוע תלוי את איכות החומרים.

2000ש"ח זה לא יקר זה מחיר סביר

מה התקציב שלך , מה העצוב שאתה דורש.

בהצלחה.

רק שתדע שאני דיטיילינגר

דיטיילינג + דיטיילר = דיטיילינגר :vamp:

פורסם

דמוי עור הוא למעשה פלסטיק.

 

ההבדל העיקרי הינה בקיץ. בעוד העור מאוורר ונושם וגם היום חם אפשר לחיות איתו, הרי שהפלסטיק האטום יגרום לך להזיע כמו...

×
×
  • תוכן חדש...