Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בולמי זעזועים לפיז'ו 306


DOHC
שימו לב! השרשור הזה בן 3947 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב לחברי הפורום.

 

יש בבעלותי רכב מסוג פיג'ו 306 XT 1600 שנת 2002.

הק"מ הנוכחי של הרכב הינו 158,000 ק"מ ולכן החלטתי כי הגיע הזמן להחליף את הבולמים לחדשים.

מאחר והרכב מאוד מהנה לנהיגה (יחסית לדגם לא ספורטיבי), אשמח לקבל המלצות לבולמי זעזועים המתאימים לרכב הנ"ל אשר יכולים להמשיך ולספק חווית נהיגה נהדרת ואולי אף לשפר אותה.

כמו כן אשמח לשמוע המלצות האם כדאי להחליף 4 בולמים במכה או להחליף רק את הקדמיים, איזה יצרן מומלץ והאם כדאי להשקיע בסטים משופרים המיועדים לביצועים למרות שלא מדובר ברכב ספורטיבי.

 

 

תודה מראש לכל העונים.

"If you feel in control,you're not going fast anough"

Mario Anderetti

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר ידוע הוא שבולמי הזעזועים המקוריים של פיג'ו הם המתאימים ביותר למכוניות שלהם שכן פיג'ו מייצרים את בולמי הזעזועים בעצמם ולכן אם אתה באמת רוצה להשקיע כדאי לך לקנות את בולמי הזעזועים המקוריים של פיג'ו.

Peugeot 406 2L turbo 1998 Škoda Octavia RS 245 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דרך אגב בפיג'ו שלי עם 186 אלף ק"מ יש בולמי זעזועים מקוריים, ב-20 אלף ק"מ האחרונים מותקנים גם קפיצים של אייבך שמנמיכים את האוטו ב-3 ס"מ והם עדיין בסדר (=לא נוזלים)

Peugeot 406 2L turbo 1998 Škoda Octavia RS 245 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^^^ מחזק.

 

עפ"י מה קבעת שיש להחליף את הבולמים?

 

 

במהלך טיפול שגרתי ראיתי כי אחד הבולמים הקדמיים נוזל.

בנוסף המתלים הקדמיים מתרסקים על שיבושים בינוניים ומעלה ומעבירים זעזוע לא נעים לתא הנוסעים.

 

דווקא נושא התנהגות הכביש ברכב מאוד מפתיעה אותי לטובה מפני שהרכב שומר על יציבות טובה בסיבובים ומשרה תחושה מאוד בטוחה בעומסים כבדים.

"If you feel in control,you're not going fast anough"

Mario Anderetti

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דרך אגב בפיג'ו שלי עם 186 אלף ק"מ יש בולמי זעזועים מקוריים, ב-20 אלף ק"מ האחרונים מותקנים גם קפיצים של אייבך שמנמיכים את האוטו ב-3 ס"מ והם עדיין בסדר (=לא נוזלים)

 

האם נוחות הנסיעה הושפעה לרעה לאחר התקנת קפיצים מונמכים?

האם אתה ממליץ על הסטאפ הנ"ל?

"If you feel in control,you're not going fast anough"

Mario Anderetti

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי נוחות הנסיעה לא השתנתה, הרכב עדיין נח ואני לא הרגשתי ביתרון בסיבובים וכו'

הייתי צריך להחליף קפיצים כי החלפתי את המנוע לאחד כבד יותר.

ההמלצה שלי אליך היא להשאיר את הכל סטנדרט

Peugeot 406 2L turbo 1998 Škoda Octavia RS 245 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3947 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...