Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4697 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רוצה לקבל תשובה מפורטת-

תשקיע קצת בכתיבת השאלה.

 

יש קודנית באוטו? עובדת תקין ומשמעיה צליל שחרור אחרי הקשת קוד?

 

איך התיחלה הבעיה? נסע תקין ואז יום אחד לא מניע?

 

או שהיו תופעות קודמות?

 

ניסית להניע עם מפתח ספייר?

 

 

פורסם
רוצה לקבל תשובה מפורטת-

תשקיע קצת בכתיבת השאלה.

 

יש קודנית באוטו? עובדת תקין ומשמעיה צליל שחרור אחרי הקשת קוד?

 

איך התיחלה הבעיה? נסע תקין ואז יום אחד לא מניע?

 

או שהיו תופעות קודמות?

 

ניסית להניע עם מפתח ספייר?

אין קודנית. ברכב הרכב דומה לc3. זה אותו מנוע, אותה משאבת סולר. ניסו להתחבר עים מחשב, לא הצליחו. מחפש מישהוא בענף שיכול לעזור לי.

אייל

פורסם

אם המנוע זהה לc3 דור ראשון דיזל אז קל לנקז אוויר מהמערכת במידה ויש.

יש בלון פמפןם לניקוז אוויר.

הסטרטר חזק? האם הרכב מניע ונכבה מייד? האם יש "שיעול"?

בדקת מתחים במשאבה החשמלית? האם יש עשן בנסיון הנעה? ושאלה אחרונה...ניסית להניע עם מצבר אחר או עם כבלים?

פורסם
אם המנוע זהה לc3 דור ראשון דיזל אז קל לנקז אוויר מהמערכת במידה ויש.

יש בלון פמפןם לניקוז אוויר.

הסטרטר חזק? האם הרכב מניע ונכבה מייד? האם יש "שיעול"?

בדקת מתחים במשאבה החשמלית? האם יש עשן בנסיון הנעה? ושאלה אחרונה...ניסית להניע עם מצבר אחר או עם כבלים?

 

פמפמנו חזק במשאבה עד שמרגישים שהסולר חוזר למיכל יש סטרטר חזק שמנו ספרי אטר ועדין לא מניע

אייל

×
×
  • תוכן חדש...