Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4702 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בבעלותי יונדאי אלנטרה שנת 2005 2000 סמ״ק,וכרגע שמתי לב שבנסיעה בכביש מהיר חום המנוע ירד לי קצת מן הנורמל .

לשם המחשה יש לי 3 חלקים במדד החום והאוטו בדכ נמצא בדיוק בחצי שלהם כלומר באמצע של הקו השני, אך עכשיו בזמן נסיעתי בכביש בין עירוני המחוג ירד ממקומו הרגיל לעבר השליש הראשון,דבר שלא קרה לי בעבר.

שאלתי היא מה יכולים להיות הגורמים לכך ובבקשה מכם תנסו לפשט לי את פירושכם כי אינני מתמצא גדול בחלקי המנוע ובמיקומם.

בנוסף לכך רוב הנסיעה נעשתה עם חלון פתוח ואוורור חיצוני פועל וכאשר ביטלתי השניים הוא חזר לקדמותו החום מנוע, האם יש קשר בין הדברים או שסתם צירוף מקרים? .

פורסם

שלום לך,

ישנן בגדול שני אופציות עיקריות.

הראשונה, פשוט מאוד, היונית חום מנוע שלך פשוט מזייפת.

השנייה, הטרמוסטאט שלך נתקע על מצב פתוח או שהוא לא מתפקד כראוי כלומר, לא נסגר עד הסוף. לכן חום המנוע יורד כאשר אתה במהירות גבוהה, סלד גבוה ורוח שמקררת את הרדיאטור. אתה מבין, טרמוסטאט נפתח ונסגר בטמפרטורות קבועות. אם חום נוזל הקירור יורד מסיבה כלשהיא, הטרמוסטאט שהוא שסתום פשוט נסגר ומונע מנוזל הקירור לעבור בין הצילינדרים ולספח את חום המנוע. זאת עד אשר הטמפרטורה עולה ואז הטרמוסטאט נפתח.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
שלום לך,

ישנן בגדול שני אופציות עיקריות.

הראשונה, פשוט מאוד, היונית חום מנוע שלך פשוט מזייפת.

השנייה, הטרמוסטאט שלך נתקע על מצב פתוח או שהוא לא מתפקד כראוי כלומר, לא נסגר עד הסוף. לכן חום המנוע יורד כאשר אתה במהירות גבוהה, סלד גבוה ורוח שמקררת את הרדיאטור. אתה מבין, טרמוסטאט נפתח ונסגר בטמפרטורות קבועות. אם חום נוזל הקירור יורד מסיבה כלשהיא, הטרמוסטאט שהוא שסתום פשוט נסגר ומונע מנוזל הקירור לעבור בין הצילינדרים ולספח את חום המנוע. זאת עד אשר הטמפרטורה עולה ואז הטרמוסטאט נפתח.

 

תודה לך ״מעטפת המוח״ על הייעוץ, תגיד זה עניין קריטי שהתרמוסטט מתנהג ככה או שזה סובל דיחוי פשוט אני טס לחול ביום שישי הזה למשך שבוע וגם מנהל את העסק המשפחתי עד שאבי יחזור מהטיול בחמישי הזה ככה שלפחות שבועים האוטו לא יראה מוסך .

נ״ב זה לא קשור לכמות השמן במנוע?

×
×
  • תוכן חדש...