Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4695 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מזגן עובד טוב.

יצא לי לפתח השבוע מכסה מנוע, ולראות את הצינור HP קפוא לגמרי....

לדעתי זה הגז המקורי של הרכב- לא יודע אם נגעו בו או לא.

מה יכול להיות הפתרון?

פורסם
מזה קופא?

הצינור אמור להיות קר כי הגז עובר דרכו, ויש סירקולציה במערכת.

 

 

קופא= קרח.. אתה נוגע בצינור אתה מוריד שכבה קטנה של קרח.

 

כמה גרם צריך להיות אצלי ברכב ד"א?

פורסם
מזגן עובד טוב.

יצא לי לפתח השבוע מכסה מנוע, ולראות את הצינור HP קפוא לגמרי....

לדעתי זה הגז המקורי של הרכב- לא יודע אם נגעו בו או לא.

מה יכול להיות הפתרון?

 

אם המזגן עובד תקין אז שום דבר ואין לך שום תקלה זה רק בגלל שילוב עבודה של מזגן במהירות מפוח נמוכה עם לחות גבוהה באויר

פורסם
אם המזגן עובד תקין אז שום דבר ואין לך שום תקלה זה רק בגלל שילוב עבודה של מזגן במהירות מפוח נמוכה עם לחות גבוהה באויר

X

 

אתה זוכר אולי כמה גרם צריך לשים במזגן אצלי ברכב?

שברולט אבאו 09 דגם מנוע f14d4 נפח 1.4 הצ'בק

מקסימום אני אעשה ואקום גז ואני אעשה יישור קו אל כמה שצריך לפי התקן.

אני בטוח שב4 שנים חסר טיפה גז.

פורסם

צינור HP אמור להיות חם מאוד (!).

אם קיים מייבש, והקיפאון אחרי המייבש, ייתכן והמייבש סתום.

 

תוכל להעלות תמונה ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
צינור HP אמור להיות חם מאוד (!).

אם קיים מייבש, והקיפאון אחרי המייבש, ייתכן והמייבש סתום.

 

תוכל להעלות תמונה ?

 

איציק

מחר אני אעלה..

פורסם

מהבנתי אם מייבש סתום אז לחץ המערכת יעלה ואיך בדיוק מייבש סתום יגרום לקפיאה

עד היום לא נתקלתי במייבש סתום שקורם לצינור לקפוא

פורסם

אם המזגן עובד טוב כמו שאתה אומר לדעתי אין טעם לחפש צרות.

 

אחד הצינורות אמור להיות ממש קר, יכול להיות שמצטברת עליו לחות ואז היא קופאת לאחר פעולה ממושכת של המזגן.

×
×
  • תוכן חדש...