Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4702 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

היום בא לי החשק לקצת דיטיילינג לשבת... הלנסר שלי כבר בת 3 עוד מעט ועדיין נראת כמו היום הראשון שהוצאתי אותה.

למדתי הרבה מהפורום הזה על חומרים, שימוש נכון בהם, איך לעשות....והכל ידני ללא מכונה.

התמונות שצילמתי בשבוע הראשון שקיבלתי את הלנסר נמצאות בלינק בחתימה למטה.

 

קצת תמונות מהיום:

IMG_20130810_112518 (Medium).jpg

IMG_20130810_112511 (Medium).jpg

IMG_20130810_112526 (Medium).jpg

IMG_20130810_112458 (Medium).jpg

IMG_20130810_112504 (Medium).jpg

פורסם
נראה יפה.

אבל למה אתה מספר על התהליך?

 

צודק...אז ככה?

 

  1. שטיפה יסודית של הרכב
  2. פלסטלינה של חברת MOTHERS + חומר סיכוך מאותה חברה
  3. גלייז + אוטם צבע Hybrid Chemical Guys Black Light
  4. שכבה נוספת של אוטם צבע Zaino Z-2 Pro Show Car Polish
  5. ולבסוף ווקס קרנובה איכותי ביותר ZYMOL JAPON

 

הצעה נוספת...לא לשמוע מוזיקה בזמן התהליך....נשארתי בלי מצבר :lol:

פורסם

אני לא מוכן לוותר על מוזיקה בתהליך העבודה. רק מקפיד להתניע מידי פעם.

 

איך החיבור של הווקס מעל לאוטם? אחיד ללא מריחות?

פורסם
אני לא מוכן לוותר על מוזיקה בתהליך העבודה. רק מקפיד להתניע מידי פעם.

 

איך החיבור של הווקס מעל לאוטם? אחיד ללא מריחות?

 

נראה שאין מריחות, ה-ZYMOL הוא ווקס קרנובה איכותי ביותר, אבל איכותי ככל שיהיה הוא מחזיק 60 יום מקסימום

פורסם

אם אתה רוצה לשמור על שכבת הווקס/אוטם צבע לאורך זמן?

תקפיד לא ליישם ניקוי יבש על הרכב.

אני אומנם כן משתמש ב Meguiar's Ultimate אבל לא בדרך רגילה.

פורסם
אם אתה רוצה לשמור על שכבת הווקס/אוטם צבע לאורך זמן?

תקפיד לא ליישם ניקוי יבש על הרכב.

אני אומנם כן משתמש ב Meguiar's Ultimate אבל לא בדרך רגילה.

 

אז באיזה דרך אתה משתמש בו?

פורסם
אם אתה רוצה לשמור על שכבת הווקס/אוטם צבע לאורך זמן?

תקפיד לא ליישם ניקוי יבש על הרכב.

אני אומנם כן משתמש ב Meguiar's Ultimate אבל לא בדרך רגילה.

מוצר כמן ONR מקצר בצורה משמעותית אוטם/וקס?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
מוצר כמן ONR מקצר בצורה משמעותית אוטם/וקס?

 

יש לי את המוצר הזה: Chemical Guys Go Green , אותו עיקרון רק לא מרוכז....

פורסם
הרכב נראה ממש טוב !! עבודה יפה.

 

תודה רבה

פורסם

ONR לא מקצר את חיו של ווקס/אוטם צבע אלא עצם החיכוך שנוצר ביישום שלו בניקוי יבש.

זה למעשה מה שגורם לשחיקת שכבת ההגנה. מי שכבר התנסה ביישם ניקוי יבש? יודע

כמה מאמץ וניגוב חוזר מצריך שיטה QD

עובדה שאני אחרי 7 חודשים בערך עם אוטם צבע ועדיין הוא קיים -חלש,אבל עדיין אפקטיבי.

 

אני מזמן הפסקתי ליישם ניקוי יבש לאחר שהבנתי את הנזק שאני יכול לגרום לצבע

כולל סרווילים עקב חיכוך של גרגרי חול שלא הורדו במים ומטיילים להם בכיף על הצבע.

 

השיטה שלי פשוטה,שוטף את הרכב בנוהל רגיל לעיתים רק עם מים-בניגוב אחרון מרסס ONR

או Meguiar's Ultimate ומנגב בליטוף עם מיקרופייבר ייעודי נוסף לא עם Uber

פורסם
ONR לא מקצר את חיו של ווקס/אוטם צבע אלא עצם החיכוך שנוצר ביישום שלו בניקוי יבש.

זה למעשה מה שגורם לשחיקת שכבת ההגנה. מי שכבר התנסה ביישם ניקוי יבש? יודע

כמה מאמץ וניגוב חוזר מצריך שיטה QD

עובדה שאני אחרי 7 חודשים בערך עם אוטם צבע ועדיין הוא קיים -חלש,אבל עדיין אפקטיבי.

 

אני מזמן הפסקתי ליישם ניקוי יבש לאחר שהבנתי את הנזק שאני יכול לגרום לצבע

כולל סרווילים עקב חיכוך של גרגרי חול שלא הורדו במים ומטיילים להם בכיף על הצבע.

 

השיטה שלי פשוטה,שוטף את הרכב בנוהל רגיל לעיתים רק עם מים-בניגוב אחרון מרסס ONR

או Meguiar's Ultimate ומנגב בליטוף עם מיקרופייבר ייעודי נוסף לא עם Uber

 

סליחה על הבורות - מה זה UBER?

פורסם

מגבת הפלא שמאז שאני משתמש בה אני מברך את דימה כל שבוע.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=475891

 

היום תוך פחות מ 10 דקות כל הרכב היה נקי ממים -מדהים כמה מים היא מצליחה לספוח לתוכה.

יש לי עוד אחת חדשה בבית.

 

* שים לב שאין צורך לצטט את כל התוכן מעל.

×
×
  • תוכן חדש...