Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4703 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלו הצמיגים המקוריים של הרכב,מישלין פרימאסי.

40 אלף קילומטר.

 

שימו לב להבדל בין הצמיג האחורי שכמעט חדש לבין הקדמי.

(בתמונה האחרונה משמאל)

 

האם הגיע הזמן להחליף או שזה תקין?

20130808_192058_resized.jpg

20130808_192141_resized.jpg

20130808_192159_resized.jpg

20130808_192244_resized.jpg

פורסם

הרבה יצרני צמיגים שמים בין החריצים סימון, שכששחיקת הצמיגים מגיעה אליו, הגיע זמן להחלפה.

ואצלך אפשר להבחין שישנו סימון כזה וכבר הגעת אליו.

 

תמיד הציר המניע ישחק יותר מהר.

בגלל זה ממליצים להצליב בין הצמיגים פעם בכמה זמן.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

בהחלט - הגיע זמנם של צמיגים האלו ליפרוש לפנסיה ולהיות מוחלפים בחדשים. לפחות הקדמיים לטווח הקצר.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

\/ \/

זאת לא אכילה של הפרונט.

פשוט האוטו אוהב להחליק לפעמים על הצד..קורה..:evil:

 

הבעסה הכי גדולה היא שאני הולך לקבל איזה זבל סיני מסריח מהליסינג.

אז אולי עדיף באמת למשוך כמה שאפשר.

כמה שהמישלין האלו יהיו גמורים, הם עדיין יאחזו יותר טוב מאיזה לינגלונג תוצרת אלדן.

פורסם

לא בטוח שהם יאחזו פחות אבל בכל מקרה אם אפשר להוסיף כמה שקלים ולרכוש

סט יותר איכותי מהליסיג אז אני ממליץ לעשות זאת.

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם
\/ \/

זאת לא אכילה של הפרונט.

פשוט האוטו אוהב להחליק לפעמים על הצד..קורה..:evil:

 

הבעסה הכי גדולה היא שאני הולך לקבל איזה זבל סיני מסריח מהליסינג.

אז אולי עדיף באמת למשוך כמה שאפשר.

כמה שהמישלין האלו יהיו גמורים, הם עדיין יאחזו יותר טוב מאיזה לינגלונג תוצרת אלדן.

איזה סניף מטפל בך?

פורסם

בירושלים, גבעת שאול.

בפעם האחרונה שביקשתי להוסיף כמה שקלים לזוג צמיגים נורמאליים (ברכב הקודם, גרנדיס, 7 נוסעים כבד שצריך צמיג נורמאלי) אמרו לי שאין כזה דבר.

או שאני לוקח את מה שהליסינג נותנים או שאני קונה מכספי המלא רביעיה.

 

לטענתם הם נתקעים ככה עם מלאי של צמיגים.

 

הצמיגים האחרונים היו זבל בלתי מזוהה בשם MAXTREK שהחליקו את נשמתם בכל נגיעה קלה בגז. למזלי זה היה חצי שנה לפני שהרכב הוחזר.

הפעם תהיה מלחמה.

 

על מה אתם מדברים הצמיגים גמורים, כניסה לשלולית של ממטרות ואת מרוח על הצד של הכביש.

אתה מגזים.

הרכב כרגע נוסע בסדר גמור, המישלין האלו לא זבל.

כל שני וחמישי אני טובל אותם במי ממטרות והרבה פעמים הממטרות המנוולות האלו מתחבאות בתוך כיכרות.

לא נרשמו איבודי שליטה מיוחדים.

למען האמת אם לא הייתי מביט על הצמיגים במקרה אתמול, לא הייתי פותח בכלל את השרשור.

אבל בגלל שהסתכלתי וזה הפליא אותי, העליתי את התמונות שעוד אנשים יסתכלו.

 

האמת שאם הם נגמרו אז זה מהר יחסית. בד"כ הצמיגים ברכבים שלי מחזיקים 60K וגם אז צריך לשכנע את הליסינג שהגיע הזמן. ולא מדובר בצמיגים ירוקים.

פורסם

וזה מה שכ"כ עצוב פה - מישלין לקראת סוף החיים עדיין יאחז טוב יותר

מלינג-לונג-ליסינג חדש-דנדש. :-(

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
בירושלים, גבעת שאול.

בפעם האחרונה שביקשתי להוסיף כמה שקלים לזוג צמיגים נורמאליים (ברכב הקודם, גרנדיס, 7 נוסעים כבד שצריך צמיג נורמאלי) אמרו לי שאין כזה דבר.

או שאני לוקח את מה שהליסינג נותנים או שאני קונה מכספי המלא רביעיה.

 

לטענתם הם נתקעים ככה עם מלאי של צמיגים.

 

הצמיגים האחרונים היו זבל בלתי מזוהה בשם MAXTREK שהחליקו את נשמתם בכל נגיעה קלה בגז. למזלי זה היה חצי שנה לפני שהרכב הוחזר.

הפעם תהיה מלחמה.

 

 

אתה מגזים.

הרכב כרגע נוסע בסדר גמור, המישלין האלו לא זבל.

כל שני וחמישי אני טובל אותם במי ממטרות והרבה פעמים הממטרות המנוולות האלו מתחבאות בתוך כיכרות.

לא נרשמו איבודי שליטה מיוחדים.

למען האמת אם לא הייתי מביט על הצמיגים במקרה אתמול, לא הייתי פותח בכלל את השרשור.

אבל בגלל שהסתכלתי וזה הפליא אותי, העליתי את התמונות שעוד אנשים יסתכלו.

 

האמת שאם הם נגמרו אז זה מהר יחסית. בד"כ הצמיגים ברכבים שלי מחזיקים 60K וגם אז צריך לשכנע את הליסינג שהגיע הזמן. ולא מדובר בצמיגים ירוקים.

אין פה האמת כל כך מה לעשות. הם עובדים עם פנצריות שמספקת להם את הצמיגים למוסכים שלהם או פותחים לך דף הזמנה לפנצריות שהם עובדים איתם שזה בדכ אותו מקום. אני עבדתי בצריפין אז הם עובדים עם איזה מקום ברמלה שכל הצמיגים שם באמת רומנים או סינים משהו זיפט. לא יודע מה לגבי אזור ירושליים, אם זה מה שקרה בפעם הקודמת זה כנראה גם יקרה הפעם. לפי התמונה אני מזהה שזה אסמקס או גלאקסי? בכל מקרה שתיהם עם צמיגים חתך נמוך לא?

פורסם

225/50/17

כולי תקווה שבמידות האלו אין הרבה זבל.

אבל אם מתעקשים, מקבלים צמיגים טובים.

 

אני יודע שיש הסכם בשם "חצב" שבהסכם הזה מקבלים זבל.

ויש משהו אחר שמקבלים מי שצועקים.

פורסם
הרבה יצרני צמיגים שמים בין החריצים סימון, שכששחיקת הצמיגים מגיעה אליו, הגיע זמן להחלפה. אצלך אפשר להבחין שישנו סימון כזה וכבר הגעת אליו.

 

הסימן המדובר מציין עומק חריצים של כשני סנטימטרים המבוססים על המגבלה החוקית לעומק החריצים שהיא כ-1.7 ס"מ במרכז הסוליה. עם זאת, מגבלה זו הינה נמוכה מדי ובלתי בטיחותית בעליל. יש להתייחס ל-3-4 ס"מ כמינימום!

 

בנוסף, עבור מרבית הצמיגים הרדיאלים המודרניים בתנאי נהיגה נורמליים (בשונה מאלו של מיודענו אייל:wink:) שחיקת החריצים לא תהיה הגורם הראשון שישפיע על ביצועי הצמיגים ברמה שתפגע ביכולותיהם עד כדי שתדרש החלפה. בדרך כלל, איכות הגומי עצמו תיפגם בשל הנסועה או זמן השירות של הצמיג או אפילו גילו.

 

נהוג להתייחס לנסועה של בין 50 ל-80 אלף קילומטרים או לתקופת שירות של 2.5 עד 4 שנים (המוקדם מביניהם) בתור גבול שבו איכות הגומי נפגמת והאחיזה בדרך פוחתת לרמה המעלה את הסיכון בנהיגה באופן הטעון החלפת צמיגים. המועד המדויק תלוי בהתרשמות ממצב הגומי: קשיחותו למגע, סדקי יובש הניבעים בעיקר בכתפי הצמיג, דהיית צבע הגומי בסוליה וכך הלאה. כמו כן, ניתן להתייחס לגיל של הצמיג עד כ-4.5 שנים כגיל מקסימלי בהתחשב גם בזמן האחסנה שלו.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

×
×
  • תוכן חדש...