Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה רכב מתאים לשיוט במהירות גבוה?


4Real
שימו לב! השרשור הזה בן 3929 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תודה לעונים. אני יודע שאולי 250K גבוה לרוב האנשים גם לי זה גבוה אבל כל רכב מאבד מהערך בסופו של דבר בסופו של דבר הוא יגיע למחיר סביר. רציתי לדעת איזה רכבים בארץ אפשר למצוא בעלויות סבירות לאדם רגיל שלא יעשה לו חור בכיס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני לא מבין בשביל מה לך רכב שמשייט על 200קמ"ש על 2000סל"ד. אנחנו חיים בארץ ובספק שתמצא מקומות שאפשר לשיית במהירות גבוהה כזאת. ברוב המקומות אפשר לשייט על חצי ממהירות המדוברת לכל היותר.

 

אתה רוצה רכב שיוט? קנה מרצדס E קלאס - רכב אמין יחסית, נוח מאוד ומעולה לשיוט. זה רכב של חצי מיליון, אבל אחרי כמה שנים ערך שלו יורד ל250K ואפילו פחות. E קלאס זה מעל ומעבר כדי לשייט בארץ.

לא מספיק לך E קלאס? קנה S קלאס מזדקנת. רכב שיוט מעולה ועם מנועי V8 גם חזק מאוד.

 

וזה באמת לא משנה באיזה סל"ד הרכב משייט על 200, אבל אם אתה כל כך רוצה לבדוק את זה כניראה בקרוב בכותרות בחדשות ידברו על עוד נהג שתפסו אותו טס במהירות מטורפת. ואחרי זה יהיה שרשור בפורום שדן בנושא הזה.

ואם זה לא מרתיע אותך, אני יודע שצריכת הדלק חשובה לך. בשרשור כלשהו דיברת שרכב שלך עושה משהו כמו 1-16 אם אני זוכר נכון. תחשוב שרכב שיכול לשייט על 200 יעשה 1-6 או אם תסע במהירות כזאת אז זה יהיה משהו כמו 1-2.

 

רכבים עם מנועים שבנויים היטב לא מפחדים לשייט על סל"ד גבוה - המייסבים שלהם מחזיקים את זה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר יותר חשוב מסל״ד בשיוט על 200 קמ״ש זה כמה מומנט יש לרכב וכמה המנוע גמיש.

ככל שהמומנט גבוה יותר והמנוע גמיש כך השיוט יהיה נינוח יותר מבלי הורדת הילוכים בכל פעם שתאט ל-180 ותרצה להאיץ שוב ל-200 קמ״ש או שבכל עליה יגמר למנוע הכוח.

 

בקיצור, אתה צריך מנוע גמיש עתיר הספק (כ״ס ומומנט) ועם לפחות 6-7 הילוכים.

 

בכל מקרה, לא מכיר משהו כזה בטווחי מחירים שציינת אלא אם מדובר ברכב ישן יחסית ואז כנראה לא יהיו לו 6-7 הילוכים ולכן הוא לא יוכל להגיע לשיוט על בל״ד כזה נמוך.

 

לרכב שלי אין בעיה להגיע למהירות הזאת מהר מאוד, אבל אני די בטוח ששיוט במהירות כזאת יצריך מעל 200 סל״ד (למרות שאני עשוי להיות מופתע כי הילוך חמישי אצלי מאוד ארוך, אחרי הכל זה רכב שמגיע ועובר 300 קמ״ש).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חושב בכלל שקיים רכב סדרתי כזה כי זה אומר שב 100 הוא על 1000 סלד

 

לא יתכן

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

200 קמ"ש ב2000 סל"ד? 250K?:roflmao:

וסתם בשביל הקטע,מה ההתעקשות על 200 קמ"ש ב2000 סל"ד דווקא?

בשביל שיהיה חסכוני...

בגדול חוץ מפאביה סדאן, לא תמצא משהו שמסוגל לענות על הדרישות האלה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב חשמלי יהיה הכי שקט ב200 קמ"ש, גם ב450. כמה עולה פיסקר קארמה?

 

 

ממש לא בטוח.

 

לאווירודינמיקה, איכות האיטום וחומרי הבידוד ורעש הצמיגים יש משמעות הרבה יותר גדולה במהירות כזו מאשר רעש המנוע. 1,000 סל"ד יותר או פחות. וכמובן התכנון של סמפוניית מערכת הפליטה...(מה שבאמת בחשמלית שונה ממנוע בעירה)

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

200 קמ"ש ב2000 סל"ד? 250K?:roflmao:

וסתם בשביל הקטע,מה ההתעקשות על 200 קמ"ש ב2000 סל"ד דווקא?

לדעתי אין סיבה להתעקשות (חוץ מלהעלות את מונה ההודעות).

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב שאצלי כרגע במהירות 120 קמ"ש הוא על 2,000 סל"ד.

 

זה עדין לא 1000 סלד ב 100

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת הבעיה אני מחפש משהו יותר טוב מזה.

אני יוצא מתוך הנחה שאתה רציני ולא מנסה להטריל: מדוע לדעתך זה לא נחשב טוב?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יוצא מתוך הנחה שאתה רציני ולא מנסה להטריל: מדוע לדעתך זה לא נחשב טוב?

 

דבר ראשון יצא לי לראות פה ושם גירים אוטומט ועדיין אני לא מבין איך זה עובד אבל למה לא מוסיפים עוד הילוכים כדי להוריד צריכה של הדלק ועומס מנוע. דבר שני מה זה משנה כמה כוח סוס יש למנוע ולפי זה מתאמים גיר? , למשל מנוע 1.6 בדרך כלל מגיע עם 4 הילוכים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום קשר בין נפח המנוע, סוג הדלק ואופן הנשימה (אטמוספרי/מוגדש) לבין מספר ההילוכים.

ככל שיש יותר הילוכים בתיבה כך היא יותר יקרה לייצור. ריבוי הילוכים אינו בהכרח מעיד על מהירות סופית גבוהה יותר, שכן התנגדות הרוח ביחס לעליה במהירות עולה בחזקה שלישית אם אני זוכר נכון.

ריבוי הילוכים תורם לחלוקה יעילה יותר של הספק המנוע ולמניעת "בורות".

כשהרכב שלך משייט על 120 ב-2,000 סל"ד, מנוע של קטנוע 250 סמ"ק ממוצע עושה בערך פי ארבעה יותר סל"ד, ועדיין חסכוני יותר ברמות שאתה רק יכול לחלום עליהן.

 

הקשר בין סל"ד המנוע בשיוט לבין חסכון בדלק הרבה יותר חלש ממה שאתה מנסה לייחס לו.

אתה מזכיר לי שהרכב שהוביל אותי ואת אשתי לחתונה היה אלפא רומיאו ג'ולייטה 170 כ"ס ידנית, עם 6 הילוכים. שמתי לב שהנהג שלי יצא לכביש המהיר ונשאר רק על הילוך חמישי, למרות שהמהירות היתה תלת-ספרתית. כששאלתי אותו מדוע אינו מעביר לשישי, אמר שממילא הוא אינו מגיע למהירויות גבוהות ולכן הוא אינו זקוק לו. לך תסביר לו כשאתה בדרך לצילומים כמה ולמה הוא טועה...

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לא בטוח.

 

לאווירודינמיקה, איכות האיטום וחומרי הבידוד ורעש הצמיגים יש משמעות הרבה יותר גדולה במהירות כזו מאשר רעש המנוע. 1,000 סל"ד יותר או פחות. וכמובן התכנון של סמפוניית מערכת הפליטה...(מה שבאמת בחשמלית שונה ממנוע בעירה)

 

בוודאי, אך אני מתאר לעצמי שמי שמתכנן רכב חשמלי שייסע במהירויות של 200 קמ"ש וצפונה ידע גם לתכנן את נושא האיטום. ככה אני סומך על היצרנים.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3929 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...