Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראשית אציין שברשותי סקודה פאביה 1.2TSI DSG7 חדש 2013 עם 5K km,ולפני מספר ימים הייתה אצלי התופעה (המוכרת מסתבר, לאחר חיפוש נרחב ברשת ), של נורת הEPC , לחץ אוויר ועוד נורה אחת שנדלקות ושאליה מלווה רעידות במנוע ( המנוע קופץ) והרכב כמעט נכבה ולא סוחב, וכל זה פתאום באמצע נסיעה שגרתית. תופעה זו לא ידעתי שקיימת כי הבעיות שעליהם שמעתי זה בדר"כ על הגיר ולא התופעה הנל.

בכל מקרה,

מחיפוש באינטרנט מצאתי המוני פוסטים כאלו של רכבים, רובם חדשים , שיש להם את התקלה ואפילו ראיתי כתבה מסוף 2010 שמדברת בדיוק על התופעה הזו, ורציתי לשאול קודם האם זה נכון שבאמת פלסווגן לא יודעים מה מקור התקלה הזו? כי במקרים רבים ראיתי שהחליפו כל מני חלקים ואפילו עדכוני תוכנה של מנהל המנוע ושום דבר לא עזר. האם זה משהו שצריך לחיות איתו? או שזה קורה רק לחלק מהרכבים ומי שזה קורה לו פשוט " נדפק" ובזה נגמר הסיפור?

האמת שהסיפור הזה די הלחיץ אותי וזה לא נשמע לי הגיוני שכבר 3 שנים מייצרים רכב עם אותה תופעה ידועה בדיוק. (ושלא יודעים ממה היא נגרמת?)

כמו כן שמתי לב שכן טיפלו בבעיית שרשרת התזמון כי אצלי ברכב יש רצועה ולא שרשרת (בדקתי), וגם הגיר DSG7 שהיה יבש , כיום הוא רטוב בדומה לגיר DSG6 שהוא אמין יותר.

אבל מה לגבי התופעה שציינתי? ....יכול להיות שזה משהו שפשוט עובר מעצמו או שזו עובדה מוגמרת שמדי פעם הרכב פשוט "נחנק" לו? יום ראשון כמובן שאהיה במוסך ואעדכן לגבי ההתפתחויות.

Subaru Impreza 1.6 04

פורסם

נשמע כמו התופעה של חוטי הצתה פגומים, כמה חברים בפורום דווחו על אותה תופעה בדיוק .

וד.א : הגיר שלך הוא לא ״רטוב״ הוא ״יבש״ בדיוק כמו הגיר משנים קודמות , רק עם מצמדים משופרים ומכטרוניקס משופר.

Golf MK7 1.4 TSI Blue Motion

פורסם

יש בעיה עם החוטי הצתה שיושבים קרוב/על הצינור דלק משתפשפים וגורמים לבריחת ניצוץ.

תסכל על החוט הימיני ביותר הוא המועד לפורענות.

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
פורסם

בפאביה האקסית שלי זה קרה רק אחרי כ-40K...

 

בכל מקרה, תבדוק שהרכב הגיע עם תוכנה עדכנית וטורבו עם ספייסר לווייסטגייט.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
יש בעיה עם החוטי הצתה שיושבים קרוב/על הצינור דלק משתפשפים וגורמים לבריחת ניצוץ.

תסכל על החוט הימיני ביותר הוא המועד לפורענות.

 

יש איפשהו תמונה של החוטים הללו שנוגעים אחד בשני? לראות איך זה נראה.

Subaru Impreza 1.6 04

פורסם

עדכון מהמוסך: הרכב עבר עדכון תוכנה. אני לא יודע אם זה מה שיסדר תתקלה

אבל מה שמוזר זה שהרכב מגיב קצת יותר טוב והוא יותר שקט ואין טרטור שהיה קודם.

 

מוזר שרכב חדש מהיצרן אין לו תוכנה מעודכנת?.. טוב שעשו את זה עכשיו ולא עוד כמה אלפי ק"מ מי יודע איזה בלאי זה היה יוצר.

 

אגב במוסך הייתה סקודה ראפיד יומיים על הכביש(ניילונים על המושבים עדיין), הייתה תקלה שהרכב נותן גז לבד.. חוסר אחריות לטעמי לשחרר רכבים בצורה כזאת.

Subaru Impreza 1.6 04

פורסם

זה מוזר מאוד.

 

א. מדגמי 2012 יש טורבו שונה, עם ווייסגייט שונה וניהול מעט שונה.

 

ב. כל הדגמים שיוצרו עד 1/12, הוזמנו לעדכון תוכנה והוספת ספייסר לווייסגייט.

 

לאור העובדה שהרכב שלך חדש, זה לא היה צריך לקרות - אלא אם הרכב עמד זמן רב אצל היצרן וקיבלת רכב שהוא טרום העדכונים - וזה קצת מוגזם עד לא הגיוני לדעתי.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
זה מוזר מאוד.

 

א. מדגמי 2012 יש טורבו שונה, עם ווייסגייט שונה וניהול מעט שונה.

 

ב. כל הדגמים שיוצרו עד 1/12, הוזמנו לעדכון תוכנה והוספת ספייסר לווייסגייט.

 

לאור העובדה שהרכב שלך חדש, זה לא היה צריך לקרות - אלא אם הרכב עמד זמן רב אצל היצרן וקיבלת רכב שהוא טרום העדכונים - וזה קצת מוגזם עד לא הגיוני לדעתי.

 

 

משיטוט ברשת זו באמת תקלה שהייתה נפוצה בשנתונים ישנים יותר ובאמת הופתעתי שלא סידרו את התקלה וגם בדגם חדש זה קרה. אז אולי זה באמת בגלל התוכנה.

מה זה הוייסגייט המדובר? אני מקווה שלא שמו לי איזה טורבו משנת 2011 שמצאו במחסן היצרן במקרה . חובבנות לשמה.

Subaru Impreza 1.6 04

פורסם
רק ידני:lol:

 

זה ממש לא קשור לתיבה, אתה יודע זאת - כן?

 

אני בספק אם מישהו התקין שן טורבו "ישן". או שהרכב מתאריך יצור ישן (ועמד זמן רב בארץ / בצ'כיה) או שזה מקרי בהחלט :|

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...