Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4715 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי ומפגישה שלי עם נותני שירות ופקידים במשרדי ממשלה שונים. כל הבנאדם משדר רצינות בעבודה ולא אווירת נונסנס הקעקוע יעבור ויכבדו אותך גם איתו. אבל בגלל הקעקוע אתה נבחן בשבע עיניים ולכן מספיק נפילה אחת כדי להיחשב פורע חוק/לא רציני ואז כבר די אבוד לך

היה איתי פקיד במס הכנסה שהיה לו שרוול על כמעט כל היד וקולגות התייחסו אליו ברצינות כי זה מה שהוא שידר

פורסם
אני מודע לעניין שאפשר לבוא עם שרוולים ארוכים, אבל אני לא רוצה לשלם הרבה כסף בשביל משהו שיגביל אותי בחיים.

בחום הזה לבוא עם שרוולים ארוכים זה גיהינום.

 

אם אתה חותר לשאלה "האם זה יגביל אותי בחיים", אז התשובה הברורה היא: כן. באיזו רמה, זה כבר תלוי בך ובביטחון העצמי שלך, אבל בהחלט תהייה פה רמה מסויימת של מוגבלות.

 

רק כדי לצאת הוגן, אני לא בעל קעקועים (מתוך פחד ולא סטיגמה או אמון), אבל כן יצא לי להכיר מקרים כאלו.

 

כל עוד אתה שכיר ועוד אחד שמחפש עבודה, אתה בהחלט תהייה מוגבל וההופעה החיצונית בהחלט תתפוס מקום במהלך העבודה שלך. כשתהיה עצמאי, תהיה אדון לעצמך :).

 

תסתיר את הקעקוע רק בראיון עבודה, כדי שלא ייוצר רושם ראשוני מוטעה, אחרי שתתקבל תוכל לחשוף אותו.

 

מה הפואנטה פה? אם קיבלו אותו לעבודה, אז עתידו מובטח ויהי מה?

 

אני תמיד נוהג בכנות, אבל באותו הזמן, אני מודה שכנות הרסה לי לא מעט ראיונות.

×
×
  • תוכן חדש...