Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4728 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאחר ואני עובד בירקות, הנה התרומה שלי עבורכם חברי פורום יקרים.

 

תכירו, מלפפון ב':

- לא מומלץ למתחילים, זה עשוי לעשות דימומים דיי רציניים.

 

בהזדמנות אספר לכם על בחורה שהייתה מגיעה יום יום וקונה אחד כזה לאחר שבחרה בקפידה.

IMG_0974.jpg

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם
מאחר ואני עובד בירקות, הנה התרומה שלי .

תודה על התרומה,יש לך זמן לכמה שאלות ממאזינים?

1.מה ההבדל בין גמבה לפלפל?

2.יש לי כרובית במקרר כבר חודשיים ללא סימני עובש בעוד מיטב המלפפונים כבר גידלו סוודרים-כיצד אתה מסביר זאת?

3.יש את הבצל הלבן(זה עם הקליפה הלבנה החריף יותר )אנשים באמת קונים אותם?

4.נכון שאין שום היגיון בהקשה על אבטיח לפני הקנייה?

זה סתם לדאווין.

  • מצחיק 1

Gn'f'R

פורסם

שיט לאיזה בור הכנסתי את עצמי, נו טוב.

 

1. גמבה ופלפל, same same new name

2. לא חקרתי את התופעה אבל זה בדיוק כמו כרוב, גם אם הוא יעמוד חודשיים אתה תמיד תוכל להוריד לו קליפה

והוא יראה כמו חדש.

3. כן, ולדעתי אפילו הוא יותר טעים, תתפלא אפילו את הסגול קונים.

4. יש, ע"י טבטוב מקצועי ניתן לדעת את עובי הקליפה, האם יש באבטיח חורים בפנים והאם הוא נוזלי.

 

תכירו, חצילי חבר כמו אח, הוא כבר מתאים לזונים מקצועיים.

379932_2340912290457_292271806_n.jpg

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם

3. כן, ולדעתי אפילו הוא יותר טעים, תתפלא אפילו את הסגול קונים.

 

מ'זתומרת אפילו את הסגול קונים?

פתחת לעצמך חזית עם כל עמי הבלקן. זה הבצל הכי טוב בעיר.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

You're my man loco!

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

הזון שפתח את השרשור הלך לגנאדי, צריך להעביר את הזמן איכשהו עד שהוא יחזור.

אז מה עוד אתה יכול לספר על חנות הירקות?

Gn'f'R

פורסם

הרגת אותי עם התמונות!אני יותר מאשמח לראות עוד מוטציות אם יש לך.

התמונה הראשונה עם הכובע האדום:תסדר לו עיניים אחרות מקוריות ואיזו סיגרייה ואני לוקח אותו כסמלון.

Gn'f'R

×
×
  • תוכן חדש...