Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4733 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גש למקום שנקרא קאר-ווש באזור התעשיה בצ'ק-פוסט (חפש בגוגל) ותראה להם את המצב.

לדעתי זה ייגמר בפוליש עדין+וקס לדלת במחיר סביר מאוד (דלת אחת לדעתי לא צריכה לעלות יותר מ-100 ש"ח, וגם זה הרבה).

לא מצאתי שום אזכור לחיה כזאת בגוגל.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
חכה לחבר צפוני. אני לא מהאזור.

בכל אופן, אם תעלה תמונה זה יעזור - יתכן וזה משהו שתוכל באופן עצמאי להעלים.

יש סוכנויות רכב שבתקופה הראשונית יעשו לך תיקון חינם - אבל כדאי לדעת מי נוגע במכונית ומה הרמה שלו.

דווקא לתשובה שלך חיכיתי ונעלמת לי :oops:

פורסם

מצטער חבר.

 

את מה שקרה לך, אני הייתי מתקן לבד. זה פשוט...

 

יש פה חברים מקצוענים. אני לא רואה טעם לחזור או לסתור דברים נכונים.

 

אם אתה רוצה הדרכה איך לעשות לבד - תגיד ותקבל כיוון. בכיף.

 

לא רק זה, אילו היית באיזור המרכז, הייתי מתקן לך את זה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
זה ממש לא צ'ק פוסט. בטוח שהתכוונת אליו?

 

זה ממש כן בצ'ק פוסט. המפה באתר B144 לא נכונה, תחפש את הכתובת באתר מפות ותראה (זה לא רחוק ממוסך ארז).

 

^

תוכל לפרט מעט על המקום?

 

בוודאי.

אני הגעתי למקום בכדי לרכוש מוצרים של meguairs (כן, הם מוכרים את המוצרים וגם במחירים דיי טובים).

מצאתי שם שני חברה נחמדים מאוד אשר עבדו באותו זמן על רכב (פלסטלינה-פוליש-וקס).

העבודה נראית דיי טובה והם עושים שימוש בחומרים איכותיים (בעיקר meguiars ומנזרנה).

המקום צמוד למכון שטיפה (גם הוא לא רע בכלל).

אגב, הם עושים גם דיטיילינג פנימי ברמה לא רעה.

למי שמעוניין לבצע דיטיילינג ולא מעוניין לבצע זאת בעצמו אני בהחלט ממליץ.

אגב, גם המחיר לא גבוה מידי (לדעתי יוצא משתלם אם משווים לאלטרנטיבה של לרכוש את כל המוצרים והכלים ולהשקיע שעות עבודה רבות).

 

אגב2, הם גם משכירים מכונת פוליש DA של מגס, וגם מוכרים וקס סינטטי של מגס (מעולה בפני עצמו) בכמויות קטנות יותר מ-2 ליטר (האריזה המקורית) ואפילו במחיר טוב מאוד.

 

ממליץ.

פורסם

משתמע כפתרון אופטימאלי לoriaha.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
גש למקום שנקרא קאר-ווש באזור התעשיה בצ'ק-פוסט (חפש בגוגל) ותראה להם את המצב.

לדעתי זה ייגמר בפוליש עדין+וקס לדלת במחיר סביר מאוד (דלת אחת לדעתי לא צריכה לעלות יותר מ-100 ש"ח, וגם זה הרבה).

 

100שח לדלת??

אני לא הייתי מתקרב למקום שלוקח מחירי שוק כאלה..

או/ו שלא הייתי מתקרב אליך כלקוח.

פורסם

התגובה שלך לא ברורה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

לא חושב שצריך לפתוח דיון על מה אנחנו חושבים שהוא מתכוון. הוא מתבטא מעולה לדעתי.

תמיד אני מבין אותו. הפעם לא.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
100שח לדלת??

אני לא הייתי מתקרב למקום שלוקח מחירי שוק כאלה..

או/ו שלא הייתי מתקרב אליך כלקוח.

 

למען הסק ספק, הנ"ל (100 ש"ח לדלת) היא רק הערכה אישית שלי על סמך מחיר של פוליש לרכב שלם (מיני) שביררתי בזמנו.

100 ש"ח לדלת (פלוס מינוס) לעבודה כל כך פשוטה זה מחיר סביר לדעתי אשר אני הייתי מוכן לשלם, מעבר למחיר זה כבר עדיף לשקול לבצע לבד.

ולמה בעצם שעבודה כזו תעלה משמעותית יותר, כאשר עם הכלים והחומרים הנכונים בידי בעל מקצוע מיומן זה צריך לקחת חצי שעה עבודה (אולי אף פחות מכך).

לי לקח 50 דקות עבודה ידנית להוריד שריטות (ולא מעט) מדלת נהג ברכב בצבע שחור מטאלי.

 

אני הייתי במקום וראיתי את העבודה שלהם והתרשמתי מאוד לטובה, האם אתה חולק על כך?

ואם כן אז מה הסיבה?

רק על בסיס מחיר שלדעתך הוא נמוך מידי?!

 

 

ולגבי השורה האחרונה בתגובה שלך, לא בטוח שהבנתי אותך, אך אל תדאג, סביר להניח שלא נפגש (אנשים יהירים זה הדבר שהכי דוחה אותי).

 

 

 

לפותח השרשור, אשמח באם תעדכן.

פורסם

גם דורשיין יושבים בצ'ק פוסט.

תמיד עזרו לי לשביעות רצוני בבעיות מהסוג הזה.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

למען הסק ספק, הנ"ל (100 ש"ח לדלת) היא רק הערכה אישית שלי על סמך מחיר של פוליש לרכב שלם (מיני) שביררתי בזמנו.

100 ש"ח לדלת (פלוס מינוס) לעבודה כל כך פשוטה זה מחיר סביר לדעתי אשר אני הייתי מוכן לשלם, מעבר למחיר זה כבר עדיף לשקול לבצע לבד.

ולמה בעצם שעבודה כזו תעלה משמעותית יותר, כאשר עם הכלים והחומרים הנכונים בידי בעל מקצוע מיומן זה צריך לקחת חצי שעה עבודה (אולי אף פחות מכך).

לי לקח 50 דקות עבודה ידנית להוריד שריטות (ולא מעט) מדלת נהג ברכב בצבע שחור מטאלי.

 

אני הייתי במקום וראיתי את העבודה שלהם והתרשמתי מאוד לטובה, האם אתה חולק על כך?

ואם כן אז מה הסיבה?

רק על בסיס מחיר שלדעתך הוא נמוך מידי?!

 

 

ולגבי השורה האחרונה בתגובה שלך, לא בטוח שהבנתי אותך, אך אל תדאג, סביר להניח שלא נפגש (אנשים יהירים זה הדבר שהכי דוחה אותי).

 

 

 

לפותח השרשור, אשמח באם תעדכן.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

בתור בעל מקצוע בתחום,אני חייב לומר שרק בארץ ראיתי אנשים שאין להם שום מושג בתחום,קובעים לבעל המקצוע כמה לקחת עבור העבודה,כמה זמן זה יקח,ואם זאת עבודה קשה או לא.. חוצפה ישראלית.

ואחכ אתה אומר שאני יהיר?!

אם מצאת מקום שזה המחירים שהוא לוקח,אתה יותר ממוזמן להכניס את הרכב שלך אליהם,את הנזק ה"משני" שהם יעשו לך כולנו נראה כשתעלה תמונות עם הנזק לפורום עם בקשה לעזרה.


×
×
  • תוכן חדש...